(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** DEĞER VERMEDİN *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** DEĞER VERMEDİN *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serilen sevgiler çiğnenip geçilmez, Bir kere sevdimi gönül başka seçilmez. Aşkın şarabı haramsa susasanda içilmez, Aşk kutsaldır sahip çıkmak gerekir... HakanKURTARAN Tebrik ederim. Çok anlamlı bir şiir ...
Merhaba siir dostu, Ahhhhhh ahhhh.... Yine sitem yine haykiris ... Annlatim cok hos olmus. Öz ama güzel Sitemli Ask dizelerini yürekten kutluyoum. Basarin daim olsun.... KÖKELI OZAN Hamburg
sevgi karşılıklı olmalı ,sevdin mi adam gibi sevmeli,yoksa o sevgi sorgulanmalı derim,duygu yüklü sitem sarmaşığı güzel şiiri yazan yüreğe selam olsun, saygılar...
Ne yapayım senin için daha..? Söyle, neyim kaldı ki başka baharlara..?
Gel desem de, zaten gelmezsin..! Aşkımızı gömmüştün bile çoktan kara toprağa..!
NE YAPSIN DAHA SEVEN YÜREK NESİ KALMIŞ CANDAN BAŞKA VERECEK? BİLMİYORSA HALA DEĞER SENDE ONUN SEVGİSİNİ GÖM KARATOPRAĞA GİTSİN HAYAT KISA KİMSEYE HAK ETTİĞİNDEN FAZLA DEĞER VERMEK ÖMRE ZARAR TEBRİK EDİYORUM VEFAKAR SEVGİ DOLU YÜREĞİ KALEMİNİ SELAM SEVGİMLE...
duyguların yenik düştüğü hüzün dolu bir şiir okudum..aşka özlem ve karşılıksız duyguların isyanı vardı dizelerinizde..keş ke duygulr hep karşılıklı olsa keşke hep aşk kazansa..ama olmuyor işte ama şunu unutmayın ki herşeyde bir hayır vardır..bence siz değil aşkınıza karşılık veremeyen sevgiden nasibini aşlamayan üzülsün..!seven insan sevmeyi bilen insan bir gün mutlaka sonsuz mutluluğa kavuşacaktır..sevginizi farkedemeyecek kadar yüreği kör olan biri için bence fazla üzülmeyin..bence siz kerdasınız..dilerim ki bir gün aşka kavuşursunuz ve hep mutlu olursunuz..sonsuz saygılarımla..aşık ziya var
çok güzel bir yorum yazmışsınız sevgili ziya beyi dilerim tüm kalpler arzu ettikleri mutluluğa ulaşırlar... gidenmi karlı kalan mı onu bilemiyorum..? tek bildiğim aşkın sürekli kaybeden olması... teşekkür ediyorum ziyaret için...hep güzelliklerle kalın...
Çiçeğin su istediği gibi sevgi de kadir kıymet bilmek mukabele görmek ister Bazen sevgi sanılan geçici bir heves bir tutku olup saman alevi gibi gelip geçiyor arkasından hayal kırıklıları hüzünler akıtıyor Tebrikler teşekkürler selamlar
Sizinki de körü körüne tutulmuş bir aşka benziyor, yoksa yanılıyormuyum ? Ama aşkın gözü kördür ne yaparsın işte. Kutlarım dost, farklı ama anlam itibariyle çokşey anlatan dizeler olmuş. Sevgiyle kalınız.
Ne yapayım senin için daha..? Söyle, neyim kaldı ki başka baharlara..?
Gel desem de, zaten gelmezsin..! Aşkımızı gömmüştün bile çoktan kara toprağa..!
Duyguların değeri bilinmiyorsa unutmalı,silip atmalı yürek aslında.Sevgi hak edenin olmalı.Fakat yürek nedense söz dinlemez değerli şairem.Çok anlamlı ve çok güzel bir şiirdi yine.Tebrik ederim.Sevgi ve selamlarımla..
Kalbine söz dinletemesin aşk denen mecul bir duyğu . tarifi yok anlatamasin- Çok güzel bir şiirdi.yazan yüreğine sağlık arkadaşım Saygı ve selamlarımla.
artık bişey söylemene gerek yok giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir lakin rüzgar bitmez enginlerde pupa yelken yol almak gerekir güzeldi şiiriniz kutlarım saygımla.
bi kadın daha neyini verebilir bu vefazılara daha nasıl açar yüreğini anlamazlara değerini bilmeyenler kaybeder hiç ama hiç takma kafana .......................... sitem di şiir di aslında sevgiydi ................ cann kutlarımm ...............
Sevgili Eli/f, Aşk herşeyi yaptırır,kul köle bile olursun,öldüm bittim tükendim mahvoldum dersin...ama neden,neden hep sen ben, veya şu bu,karşı taraf niye bu kadar rahat,niye bu kadar eza cefa,bizim derdimiz ne anam bacım :))) boşveeer,bak keyfine, saygımla,
Gel desem de, zaten gelmezsin..! Aşkımızı gömmüştün bile çoktan kara toprağa..!
Gel çagrıları gideni kibirlendirir...ama acı işte bu dil gel demezse yürek pişmanlık duyuyor... bu dizeler için çok teşekkür ediyorum saygı ve sevgilerimle iyi geceler
Ne yapayım senin için daha..? Söyle, neyim kaldı ki başka baharlara..?
değer bilmeyene isyan..insanların sevenin kıymetini bilmezler..kaybedince anlarlar ama iş işten geçer..çok güzeldi..ama hüzünlü..tebrikler şairem..sevgimle..
zaten hep öyle oluyor kaybedildikten sonra değerin farkına varılıyor ama işi işten çoktan geçmiş oluyor... teşekkürler güzel yorum için, sevgilerimle...
Merhaba degerli saire dost, Hic umursanmamis ve hor görülmüs bir sevdanin siirini okudum güzel dizelerinde. Yüregini kutluyorum. Hos bir anlatimdi ... Yanan bir yüregin feryadiydi ....... Tebriklerimle.. KÖKELI OZAN Hamburg