Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mayıs 2009 Pazar 15:18:16


avaz avaz bülbül oldum

haldan bilmez güle düştüm

gözüm yaşı umman oldu

damla damla sele düştüm



yüreğine sağlık.kutlarım.tebrikler.saygılar.
Yola düştüm, @sahbeyit
31.5.2009 03:17:00
Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mayıs 2009 Pazar 13:33:27

yıllarca şehir şehir,dağ- taş
çok aradım,çok dolaştım
kısmet değilmiş
bir türlü sana rast gelemedim
hep vuslat gününün hayaliyle yaşadım
hep aklımdaydın, hep gönlümdeydin

şimdi hem sökel ,hem ihtiyarım
yürüyecek mecalim kalmadı
yeniden y...

Ömürlük aşkım, @Cemal Erkoç
31.5.2009 00:01:09
Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mayıs 2009 Pazar 13:14:52
Olmaz canım olamaz
Kaşla,gözle olamaz
Güzel olan yürektir
Yüreğe doyum olmaz...


Ozan aşık veysel demişki bendeki bu sevda olmazsa sendeki güzellik on para etmez.yerinde doğru bir terim,aşık olduğumuz kişiyi biz kendimiz güzelleştiririz ve yü...

Hadi gel evlenelim, @hazan444
30.5.2009 18:18:59
Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mayıs 2009 Pazar 12:58:17
Aşk firdevsi bahçede kurumuş ota yaba,
Bazen çılgın delidir bazen de kaba saba,
Yaz güneşi altında üşür giydirir aba,
Kıskançlık dehlizinde dolaşır durur her an.

Ruhsara kul olmadan yakaya gülü takar,
Zemheri mevsiminde buz ile ateş yakar,
Mu...

Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mayıs 2009 Pazar 12:50:45
KELEBEKLER TEZ ÖLÜR


Kelebekler gibisin avucumda çırpınan,
İstemem uçacağın zamanın gelmesini,
Sevdasının uğruna kor alevlerde yanan,
Pervaneye acırım istemem ölmesini.

Gönlümün limanına sığınmak istemedin,
Bir kez olsun yüzüme “seviyorum”...

Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mayıs 2009 Pazar 02:24:25
sensiz de dönüyor geçmez zaman
acılara girdim halim yaman
zalimin zulmü gelirmiş kuldan
dökülmüş gözyaşları dudakta kaldı.

gözümün önüne geldi hayalin
yanık resmine baktı gözlerim
oturup pencereye seni bekledim
bende yaşayan sevgi kaldı.

...

**kaldı**, @esmerefsane
30.5.2009 20:00:36
Tülay Aslan
@tulayaslan
31 Mayıs 2009 Pazar 01:26:48
SON YAPRAK

son yaprak da düştü dalından

son türkü de kırdı telini sazımın

ve soldu rengi dalında menekşemin

bu sana feryadımdır ortasında gecenin

sevdiğim... bahar gözlüm , duyuyor musun

..

kulaklarımda sesin bir garip bestesi aş...

Son yaprak, @sahbeyit
30.5.2009 03:36:27
Tülay Aslan
@tulayaslan
30 Mayıs 2009 Cumartesi 23:11:19


Güzel bir anlatımdı,kutlarım,tebrikler.yüreğine sağlık,kalemin daim olsun.saygılar.soyadaşım.
Tülay Aslan
@tulayaslan
30 Mayıs 2009 Cumartesi 23:04:19

Kalk bayrak zamanı yine
Yediden yetmişe herkes hadi
Koşalım yine şahadet zamanı

Bir küçük mayınmı durduracak biz çılgın Türkleri...

Kalk hey onyedili...

Sıra şimdi bizde merak etme sen, biz hala burdayız....


Güzeldi emeğine sağlık,...

Şehidin yolu, @goliat*
30.5.2009 17:12:22
Tülay Aslan
@tulayaslan
30 Mayıs 2009 Cumartesi 22:42:27
Allah sizlerden razı olsun can dostlarım
Ben sizlerleyim hep ölesiye sizlerle varım
Kalp kalbe her zaman karşıdır can arkadaşlarım
Saygılarım sevgilerim ile sizleri yaşamımca selâmlarım.



Geçmiş olsun.canım acil şifalar diliyorum.bizde başka...

Tülay Aslan
@tulayaslan
30 Mayıs 2009 Cumartesi 22:35:44

Yıllardır içimde bir büyük acı
Dünyayı dolaştım yoktur ilacı
Olmuş gözümüzde sevda umacı
Cümle alem sevdi ben sevemedim

Güneşi söndüren ışık gibiymiş
Acıyı dindiren eşik gibiymiş
Hicrana bandıran kaşık gibiymiş
Cümle alem sevdi ben ...

Ben sevemedim, @Albayraklım
30.5.2009 22:08:44
Tülay Aslan
@tulayaslan
29 Mayıs 2009 Cuma 23:00:21
Kahrolsun yurduma çamurlar atan
Kulluktan men olsun zalimi tutan
Yok başka TÜRKİYE yok başka VATAN
Sınırda birleşin el ele verin

Biz doğruyu övmeyi de biliriz
Yanlışlara sövmeyide biliriz
Sövdürmez iseniz memnun oluruz
Sınırda birleşin el el...

Tülay Aslan
@tulayaslan
29 Mayıs 2009 Cuma 22:54:53
Hayat anlam kazanmadı gönlümde,
Bu karalı yazı varken alnımda,
Hazana ermeden açtım soldum da,
Yere yere usandım ben Nazlı can.

Derdimi sansürsüz anlattım sana,
Lüzumlu lüzumsuz dinlettim sana,
İnşallah gücenip küsmedin bana,
Yora yora usand...

Tülay Aslan
@tulayaslan
29 Mayıs 2009 Cuma 22:31:16
Bazen yol verir , bazen yol gösterir
Saygısı çoktur vallaha saygıdan erir
Dost bağından çağırın yeterki o gelir
...................Şiirleri baldan tatlı tahin
...................Ne iyidir Durdu ŞAHİN

Abi sana geldim ,nasibine bu düştü
Diyorsu...

Durdu şahin, @Adnan ŞAHİN
29.5.2009 20:15:05
Tülay Aslan
@tulayaslan
29 Mayıs 2009 Cuma 22:18:39
Kan damlıyor didemin her bir damla yaşında
Perçeminde gör beni ay hilâli kaşında
Hasretin hançer gibi sızlıyorken döşümde
Visali var etmeye kollardan korkuyorum

Ayaza inat açan kardelen çiçeğisin
Sevda köprülerinin nadide geçeğisin
Filiz fili...

Korkuyorum, @zekibekar
28.5.2009 14:05:57
Tülay Aslan
@tulayaslan
29 Mayıs 2009 Cuma 20:45:26
Kan damlıyor didemin her bir damla yaşında
Perçeminde gör beni ay hilâli kaşında
Hasretin hançer gibi sızlıyorken döşümde
Visali var etmeye kollardan korkuyorum

Ayaza inat açan kardelen çiçeğisin
Sevda köprülerinin nadide geçeğisin
Filiz fili...

Korkuyorum, @zekibekar
28.5.2009 14:05:57
Tülay Aslan
@tulayaslan
29 Mayıs 2009 Cuma 00:13:26
Mihribanım, kaderim mi bilemem.
Yarim sana, sev beni de diyemem.
Sen orada ben burada göremem.
Yüce Rabbim, kavuşalım ölemem.

Mihribanım, Türkmendağlı kulundur.
Benim gönlüm, sevgin ile doludur.
Güzel dünya, sevenleri güldürür.
Mihribansız, ...

Mihribanım., @türkmendağlı
27.5.2009 22:54:47
Tülay Aslan
@tulayaslan
29 Mayıs 2009 Cuma 00:04:30
yürekten kutladım canım arkadaşım.emeğine sağlık,kaleminin mürekebi tükenmesin,tebrikler.saygılar.
Yüreğimsin, @cansıla
28.5.2009 00:18:37
Tülay Aslan
@tulayaslan
28 Mayıs 2009 Perşembe 23:36:23
EDEBİYAT DEFTERİM


Şiirin gönül bahçesi
Mürekkebin yüreğe akan sitesi
Kimi der mey’i
Kimi der meşk’i
Kimi der ilahis-i musikisi
Ama hepsi bir sitede
Edebiyat defterinde

Şairmiyim bilmiyorum
Var edebiyat defterim
O gönül alışverişinde k...

Edebiyat defterim, @okanisiir
15.8.2007 10:56:02
Tülay Aslan
@tulayaslan
28 Mayıs 2009 Perşembe 19:27:50
Âlim dalarsa gaflete(!)
Cahil zümre girer mi hiç halvete?


Bin türlü meziyetle
Bırak iştigal etme(!)


Az olsun temiz olsun
Yeter ki özden olsun!


Özden gözden düşünce
Ağlamak hüner değil ki(!) bence

kutlarım.güzeldi.5 puan.saygılar...

!!!.... (!), @dağ gülü
28.5.2009 01:30:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
78.149
Şiir Okunma
873.411
Yazı Okunma
63.848
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL