Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 11:11:57
Ah rabbim nasıl kader
Nasıl bir yazı yazdın
Mutluluk yerine
Kara geceler yaşattın

Dinecek mi bilmem ki
Gönlümün bu sızısı
Görecek miyim baharı yazı
İstiyorum gelsin artık
Hem baharı hem yazı



GÜZEL ŞİİRDİ,KUTARIM DEĞERLİ KALEMİ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 11:09:12

Akıl almaz öyle bir aşk,
Bir gün yüzüm gülmedi.
Sevme dediler sevdim,
Kırk gün bile sürmedi


GÜZEL ŞİİRDİ,TEBRİKLER.KALEMİN SOLMASIN,TEBRİKLER.SELAM VE SAYGILAR.
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 11:03:13



Her güne umutla bakmayı bilsen

Bir lokma ekmeği dostla bölüşsen

Şeytana uymak çok kolay inanki

İlimle irfanla gerçeği görsen



Dilin kemiği yoktur derler ama

İncitme kimseyi kırma sakın ha

Açılsın kalp gözün kibirle örtme
...

Cennet bahçesi, @GÜLDESTE
10.6.2010 01:28:32
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 10:49:55
Acımasız hayattan giderken
Geride bıraktığı boynu bükük eşi
Yetim bir kiz birde oğlan cocuğu
Son yolculuğuna hazırlandı
Dualarla uğurlanmaya



ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN,ALLAH KAİR AZABI VERMESİN RUHU ŞAD OLSUN,E GÜZEL ARKASIND...

Yalan dünya, @hasret
12.6.2010 01:43:35
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 10:44:38

Kudurmuş siyonist çıldırıp azdın
Tarihe adını karayla yazdın
Denize masuma mezar kazdın
Eşkıya devleti katil israil


DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTLARIM SAĞOLUN,GÜZEL ŞİİRDİ KATİL İSRAİLİ KINIYOR VE LANETLİYORUM.TEBRİKLER.SELAM E SAYGILAR.
Katil israil, @ARİF BARAN
1.6.2010 22:28:56
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 10:42:00
Komaniyim yoktur ,halimi soran
Yar bile yok teselli verip duran
Yarama yoktur mehlem olup saran
____dost köyüne ğiden, ey ulu kervan
_____ hallerimi dostta ,eyleyin beyan




HARİKA ŞİİR HARİKA SES DİNLEDİM BÜYÜK KEYF ALDIM ŞİİRE VE YORUMA...

Ulu kervan, @aşık komani
11.6.2010 19:32:48
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 10:40:13
Benim çöllerimde nalan seslenmez
Benim çöllerimde kibir beslenmez
Benim çöllerimde aşık ıslanmaz
Çöl akşamlarında donanı bilmez

Biliyorum sende yazarsın şiir
Bir şeyler bilirsin sevdaya dair
Lüzumsuz bu ne hal dersin ve sair
Destursuz gönül&...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 10:37:56
Ey yamacında can tutan can!
her tepede eser haşin rüzgarlar
varış yeri nere yönüm diğer dağlar
açın semanın kapısını
şimdi güller de ağlar




EVET GÜLLERDE AĞLAR ŞİİR DOSTU,NEFİS ŞİİRDİ,KUTLARIM TEBRİKLER.SELAM VE SAYGILAR.
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 10:34:55
C….?
Cümlelerde(Ya da Sorularda)

Son söz

Bir daha cenaze kalkmasın bu sokaklardan
Dayanabilmek güç, kendiminkine bile


Sonra sessizce çekilip gittiler ölümlerini beklemek için
Sıra kimde?
Kim bilir kimin gideceğini yarın?
...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 10:32:44
Sevilmekten,sevmekten ötürü
aşktan yana derdim yok benim
Güneş batsa,ay tutulsa
sis kaplasa yıldızları
Yağmur yağsa da
Yağmasa da
Bana dert olur.......
Benimkisi,
Benim olmayan şeyler işte.
Siz buna,
Lüzumsuz dertler de diyebilirsiniz


...

Lüzumsuz dertler, @Toynak
9.6.2010 08:01:02
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 00:59:36


ŞİİRE TEBRİKLER.SEVGİLER.
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 00:58:09
Ben seni arıyorum

Birazdan yağmur yağacak
Ağır bir rüzgâr sesi
Koparacak yerden izini
Duvarlardan gülümsemelerini
Bu kaldırımlardan seni

Of of kartallara yol vermeyen şu toros dağları
Senin gitmene nasıl müsaade etti
Nasılda bu kaldırımla...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 00:53:18
Kirpiklerimden süzülen bir imge misali düşecek aşk..
Beyaz kefenimden yavaş yavaş..
Toprağın kara gözlerine..
Bekle beni anne..

Yağmurun sesi ıslak olurmuş..
Beni kurak çöllerde bekle...
Düşeceğim bir gün ansızın ..



GÜZEL ŞİİRE GÜZEL Y...

Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 00:40:24
Pustukça çoğalır; dert düzüm düzüm,
Yanlışa dur demek, nihâi çözüm.
Üzümün gazabı gör nasıl bozum!
İçeni del’eden, bir şırası var.

Eğil Erdemoğlu doğruya eğil
Sağıl hatâlardan doğruya sağıl
Yığıl ömrühayât doğruya yığıl;
Görgünün tüken...

Doğru, @Salih Erdem
11.6.2010 12:38:17
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 00:35:10
Kocaman
Kapkara,ıpıslak,kupkuru
Hızlı
Tepetaklak
Habersiz
Sessiz
Çaresiz
Anlamsız
Düşüyorum
Üşüyorum..



GÜZEL ŞİİR VE YORUM ABDURRAHİM HOCAM TEBRİKLER NEFESİNİZE SAĞLIK.KALEMİNİZ SOLMASIN.SELAM VE SAYGILAR.
Depresyon, @sonfasıl
17.2.2010 14:11:46
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Haziran 2010 Cumartesi 00:18:48
Dökülen yıldızlardan belliydi
Baş aşağı düşen kırık tanrılardan
Kapanan gök kapılarından
Sütunlarda tam inşikak vakti

Gayrısına meyil yok
Gayrısı yok!
Yürü ey iki cihan Serveri
Ayakların altında yanan kumum
Bas üstüme izinin visalin...

Hirâ, @Mustafa Doğan.
10.6.2010 10:24:06
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 23:41:42
KALEMİNE DUALAR SANA DUALAR CANIM ARKADAŞIM İYİKİ VARSIN SENİ ÇOK SEVİYORUM.HECENİN KRALİÇESİ YARADANA EMANETSİN.SEVGİLERRRRRRRRRRRR.

t_a_polat tarafından 6/11/2010 11:43:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yakarış, @Afet İnce Kırat
10.6.2010 10:30:47
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 23:23:25
Ya İlâhi zikrinle çağıldasın bu pınar
Zaman kirletti beni pis bedenim yıkansın
Yaralarım çok derin yaşlı yüreğim kanar
Hayata çizgi çeksin dilim hep seni ansın.
Ya İlâhi yıprandım yoruldum kederimden
İsyan ettim yıllarca hep kötü kaderimden
Bak...

Yakarış, @Afet İnce Kırat
10.6.2010 10:30:47
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 22:47:50
Yirmi yıldır çıkmadı kaideyi bozacak
Devamlı yenilsek de sebep mi var kızacak.
Birgün tarih adını altın harfle yazacak
Tavla da böyle usta zor bulunur dediler



Yüreğine emeğine sağlık.Usta kalemden Celal kardeşe övgüler.3 SABIRSIZLIKLA BEKLE...

Celal bey ( 2 ), @kulhilmi
11.6.2010 21:35:48
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 00:33:45

Kırkında ne ise insan,
Bundan sonra olmaz Ahsen,
İster mart ister nisan,
Bir daha girmek imkânsız.

Yırtarak attım sayfadan,
Mutluluk gelsin tayfadan,
Oğuz’um kurtul hayfa’dan,
Bir daha girmek imkânsız



RECEP ABİM GÜZEL VE...

Girmek imkansız, @kocakurtsoylum
10.6.2010 23:37:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.817
Şiir Okunma
871.723
Yazı Okunma
63.711
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL