Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 23:23:25
Ya İlâhi zikrinle çağıldasın bu pınar
Zaman kirletti beni pis bedenim yıkansın
Yaralarım çok derin yaşlı yüreğim kanar
Hayata çizgi çeksin dilim hep seni ansın.
Ya İlâhi yıprandım yoruldum kederimden
İsyan ettim yıllarca hep kötü kaderimden
Bak...

Yakarış, @Afet İnce Kırat
10.6.2010 10:30:47
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 22:47:50
Yirmi yıldır çıkmadı kaideyi bozacak
Devamlı yenilsek de sebep mi var kızacak.
Birgün tarih adını altın harfle yazacak
Tavla da böyle usta zor bulunur dediler



Yüreğine emeğine sağlık.Usta kalemden Celal kardeşe övgüler.3 SABIRSIZLIKLA BEKLE...

Celal bey ( 2 ), @kulhilmi
11.6.2010 21:35:48
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 00:33:45

Kırkında ne ise insan,
Bundan sonra olmaz Ahsen,
İster mart ister nisan,
Bir daha girmek imkânsız.

Yırtarak attım sayfadan,
Mutluluk gelsin tayfadan,
Oğuz’um kurtul hayfa’dan,
Bir daha girmek imkânsız



RECEP ABİM GÜZEL VE...

Girmek imkansız, @kocakurtsoylum
10.6.2010 23:37:29
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Haziran 2010 Cuma 00:29:21

Aniden görebilir, hissedebilirim..
Eyyüb’ün derdine deva sularda yıkanabilirim..
Sis kalkar, açılır perde yeniden görebilirim
Kırk ikindi yağmurlarında ıslanabilirim,
Aklım temize çektiğim şiirlerin satırlarında değil artık,
Karmakarışık...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 23:19:45
Ben benden gideli asırlar oldu
Sevda ayazında kaç bahar soldu
Verdiğim sürenin miadı doldu
Ecelimi değil beni isterim




Naif yüreğine sağlık canım şiire ve yoruma tebrikler.Selam ve sevgiler.
Beni isterim......., @dağ gülü
10.6.2010 21:59:30
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 14:27:43
Anlaşılan yanacaktım belli ki daha,
Bulaştıkça ben o eski zamana
Lakin darbe darbeydi bendeki isyan !
Bir ses dedi ki içimi doğraya doğraya
Hüzün bulaşığı bir üslupla,
“İnan bu da son bir tango sana ??!!..”
Az kaldı dayan,
Ama bu...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 01:16:36
Çirkin kargalar serenat yapar
Tıkarım yüreğimi bir parça pamukla
Bencilliğinin yetimliği tokatlar gözlerimi
Kör olurum

Hesap korkusu düşer içime, verdiğin selâmla
Sorgu melekleri kaplar kabrimi
Bölünmüşlüğünün gaddar aşçısı güneşi rendeler ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 01:06:05
Onay verdi Allah’ım, tutuştu ellerimiz
Bakışlar kilitlendi, başkasın görme diye
Sanki bülbüle döndü, lâl olan dillerimiz


CANIM HARİKA ŞİİR DİNLEDİM.KUTLARIM.HÜZÜNÜME VE SANA TEBRİKLER.SELAM VE SEVGİLER.
Boynumu burma diye, @Fatma Biber
31.5.2010 00:02:29
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:59:27
Kanatırdı derin acılarımızı mor menekşeler,
Eğer bir şairin kaleminde olsaydı kader…
Nice aşklara yelken açardı,
İsyan etmeyi unuturdu gönüller.
Ne bir ayrılık kalırdı geride,
Ne yas tutan bir kalp…

Sevince boğulurdu kederler,
S...

Şair ve gece, @a_bugra
8.6.2010 00:00:57
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:55:30
Ben Türkiye’yim
Türlü oyunlar oynanır üzerimde
Satılır en değerli varlıklarım
Sesini yükseltemez kimse
Kanar durur kırmızı bayrağım
Ağlayarak göklerde


Ben bir şairim
Aklımın estiği gibi yazarım b/öyle
Kıramazlar kalemimi



...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:23:19
RABATLI bahçe benim, çiçek çiçek dalım ben
Cananı sarmalayan yare açık kolum ben
Doğruları söyleyen mar çıkaran dilim ben
-- Ben sana özlemleri nasıl anlatırım yar
-- Yaşarsam seni sende gönlüm olur bahtıyar.


HOCAM YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN YÜREĞİNE...

Nasıl anlatırım yar, @RABATLI
10.6.2010 00:06:44
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:17:45
Benliğimdesin
Çözemiyorum seni.
Bana çok yakın /ama uzak,
Azgın nehirlerin
Su vermeyen yanı gibi.
Ben seni içerken yalnız odamda,
Düşünüyorum hep dünleri
Bana geldiğin günleri.
Gecem yıllara dönüşüyor sensiz
Bir türlü sabahı olmayan.
Karanl...

Kefensiz, @umut_adam
9.3.2010 00:13:37
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:15:57

Cenklerin çentiğini sayarken hayatında
Kırık kanatlarından sızar damla damla kan
Sekinetin suyundan içmek ister yorgun can...
Sınırların dışına kayarken hayatında
Tekrar meyve devşirir diriliş için iman


BÖCEKLENMİŞ GÜZEL ŞİİR YÜREĞİNE VE E...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:10:57
A..zade bozuk düzen
mahzun camide EZAN
çok yakın şimdi fizan
masallar anlat anne




KİM USANMADIKİ HOCAM CANIMIZDAN BEZDİK DÜNYA'YA GELDİM GELELİ HEP SAVAŞLA İÇ İÇEYİZ BİZDEN ÖNCEDE VARMIŞ.YÜREĞİNE NEFESİNE SAĞLIK. KALEMİN VAR OLSUN.TEBR...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:05:12
İstemem dünyanın yalan malını
Bağı altın olsa eğmem dalını
Unuttum renklerin beyaz,al’ını
Kara giydiğimi bilemezsin yâr.

Bir ışık bekliyor yaralı senden
Yakmazsan geçecek beden’den ten’den
Sen yoksan kimseye hayır yok bende...

===bılemessın===yar===, @yarali67
22.10.2009 02:28:06
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:03:02
Bu kaçıncı bin ah çektirişin say
Süren çoktan dolmuş gelmiyorsun vay
Rabbini seversen ya sev ya da cay
Bu topal sevdamız çor bana bana


GÜZEL ŞİİRDİ ERDAL KARDEŞİM DİNLEDİM ZEVK ALDIM.TEBRİKLER.SELAM VE SAYGILAR.
Bana bana, @Sevi-esin
28.5.2010 23:59:18
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Haziran 2010 Perşembe 00:00:45
Ölü denizlerin durgun sularında
Kayıp bir gemiye uğurladım sevdamı
İzi kalmasın diye benden geriye
Kum tanelerine çizdim resmimi
Şimdi gidiyorum son kez sevdiğim
Hıçkırığım düğüm düğüm acıtsa da
Sustururum içimdeki seni
Elveda...




ŞİİR...

Elveda, @Züleyha Özbay Bilgiç
6.5.2010 00:19:24
Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Haziran 2010 Çarşamba 23:56:47
Çiğneniyor insalık onuru yanıbaşımızda ne acı
Yıllardır taş ile bastırıldı bu sancı


Sarılmış bir avuç insan tapraklarına
Ne kara bahtmış ki gülleler yağıyor başlarına


YÜREĞİNE EMEĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM HEPİMİZ BAŞIMIZI TOPRAĞA GÖMMÜŞÜZ İSRA...

İs_ra_il, @kulhasan
1.6.2010 19:46:37
Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Haziran 2010 Çarşamba 23:52:22
Uçsuz sahrada gördüğüm serabım
Buz gibi kaynaktan kanarak içtiğim
Sende yitirdiğim,sende bulduğum
Susuzluğum,sessiz çığlığım...

Bu kalp senindir bilmez misin
Bilipte halim nicedir görmez misin...
Bir lahza olsun yanıma gelmez misin



HAR...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Haziran 2010 Çarşamba 23:48:34
Bu kaçıncı keşke okusaydın deyişin
Benimde kaçıncı oldu bilmiyorum
Çalıştığımı arkaşlarımdan gizleyişim
Başım yaşımdan büyük olmuş
Sattım okulu göz yaşlarına
Bir de babamın para etmeyen ceketine



AH HEMŞERİM BENİ AĞLATTIN,KİMBİLİR NİCE...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.839
Şiir Okunma
871.838
Yazı Okunma
63.723
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL