(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umuda Yelken// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umuda Yelken// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözlerden gönüle akmış sevda tomurcukları, yeni yarınların aydınlığıyla. umutsuz yaşamak, kırar insanı hayata dair ne varsa yakar. umutlarınız güneşle doğsun. saygılar...
Bil ki; Kimse görmeden Yeşerecek Bilinmeyen yerlerinde Erguvan renkli umutların/m
Şair; görünmeyen, tadılmayan duyguları görünen kılmakla görev almıştır. Soyutluluğu olan umutların somut ve çokça renkli görmesi bir bakıma hayatı sevdirme ve yaşanılır kılmasına avesiledir.
"Zamanın en dinsiz yerinde sustu Konuşabilen Tüm varlıklar"
Oysa konuşmalıydı... Çok göndermeli bir başlangıçla şiiri elit kılmış zaten şair. Acaba susan varlıklar ne gördü de sustu? zaman mı, mekan mı yoksa akarlığı hiç bitmeyen ölüm mü?
Her dizenin her cümlesi bir inci tanesiydi eskibelerden ve çok içten duygu ve düşüncelerin şık işlenişiydi.
Hayal:Pembe yalanlarla gerçekle dans eden insan; varoldukça bu şiirler akar, gider...
Çok ama çok güzel bir şiir okudum. Tekniğiyle, estetiğiyle ve çoşkusuyla...
dizeler icinde eridim bittim...
ama itiraf edeyim siirin icinde gecen her yildiz da
iyi ki benim de ismim dedim ...
Erguvan yüregine
binlerce dogmamis dizelerinin kutlamasini gönderiyorum sevgili dost kalem
okuduklarimiz ve okuyacaklarimiz adina
sonsuz tesekkürler...
sevgiyle
YILDIZ