Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
SANAT,HALKIN GÜNLÜK YAŞAMINA KARIŞABİLDİĞİ ÖLÇÜDE YÜKSELİR.
TUĞAL  KÖSEMEN

TUĞAL KÖSEMEN

@tugalkosemen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 8 Şubat 2015'den beri üye
  • 77

Şiir Yorumları

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:46:16
Yazan kaleminizi,yüreğiniz kutlarım.
Sevgi ve esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:44:36
Çok güzel,kurgusu akıcı üslubu,başından sonuna kadar,
Şiirdi.Kutlarım emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Ne olur, @:Şükran Güneri:
8.2.2017 00:07:05
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:39:40
Hüzünlüydü...gönül sesiydi şiir.
Kutlarım bu harika eseri,sevgiyle
esenlik dileklerimle.
Son nefes verişte, @siyahgecem
8.2.2017 00:08:28
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:37:22
Yüreğinize sağlık...güzeldi şiir.
Kutlarım,emeğinizi.Sevgiyle,esenlik dileklerimle...
Saz söz aşk, @glenay
8.2.2017 01:53:19
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:36:05
Erkek olmak değil elbet marifet
Hele şöyle erkekliği tarif et
Kul Garib’im ham sözleri arif et
Çok söz var da yutuyorum doktor bey

Harika dizeler,harika bir şiir.
Teması,üslubu,akıcılığı çok güzel bir şiir.
Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle.....

Doktor bey, @emine çerçi
8.2.2017 04:20:51
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:32:45

Hak hukuk gözetilmez her şeyin başı çıkar
Her işte bir entrika gönül harama akar
Hangi yöne bakarsan o yan menfaat kokar
Vaziyetler çok kötü kul Halik’ten bihaber

Harika dizeler,çok güzel bir eser.
Her zaman ki gibi yine,"ŞİİR"di,bütünüyle d...

Bihaber, @Kąrsî
8.2.2017 08:38:32
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:29:13
Sanki diyet vermiş beni yaradan
Mahşeri yarattı gönül sonradan
Seven kaldırmaz mı hazcı aradan
Esirlik gönlümü satmadı gitti


Nefis dizeler,harika bir şiir.
Kutlarım şiire verdiğiniz emeği,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
8 Şubat 2017 Çarşamba 15:26:47
Günümün şiiri seçtim bu nefis serbest şiiri.
Her şeyiyle çok çok güzeldi şiir.
Kutlarım,şiire verdiğiniz emeğinizi,paylaşan
yüreğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:21:26
Muhteşemdi...şiirdi.
Kutlarım şiire emeğinizi
sevgiyle,saygıyla...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:18:29
Kurdun boynu neden kalın çünkü elden fayda ummaz!
Onun asaleti Türk’ te, hep özgürlük için yaşar...
Haksızlığa boyun eğmez, düşmanına hiç göz yummaz;
İman dolu ser-haddiyle, bütün engelleri aşar...

Çok anlamlı ve çok doğru tespitlerin dizel...

Cehaletin babası!, @halilşakir
1.2.2017 00:02:11
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:13:38
Uhrevi duyguları çok yüksek,güzel bir eser.
Kutlarım yürek sesinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Yüce rahman!, @KaanBerat
3.2.2017 18:11:45
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:11:09
Şiir ve yorum çok güzeldi.
Ustadan,ustaca dizeler.
Kutlarım usta kaleminizi,sevgi ve esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:06:47
Yüreğinize sağlık.Çok güzel şiirdi
Kutlarım,sevgiyle esenlik dileklerimle.
Kapalı sandık, @glenay
6.2.2017 00:22:16
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:03:26
Duyarlı ve duygulu yürek seslenişleriydi şiir.
Yüreğinizin sesini kutlar,esenlikler dilerim..
Uyan be çocuk, @Mehmet ACIOĞLU
31.1.2017 12:55:05
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:00:43
Duygulu,sevda şiiriydi...çok güzeldi.
Kutlarım yürek sesinizi,sevgiyle...
esenlik dileklerimle..
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 18:57:19
Güzeldi şiir.
Beğeni ile okudum.
Kutlarım emeğinizi,
sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 18:49:41
Çok güzel.Harika bir sevgi şiiri,çok güzel bir serbest eser.
Kutlarım şiire verdiğiniz emeği.Sevgiyle,esenlik dileklerimle..
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 18:43:52
Harika....
Günüme seçtiğim en güzel serbest şiirdi.
Çok nadide,çok zarif....ve gerçekten okunası dizelerdi.
Kelimelerinizin,kaleminize olan sevdası hiç bitmesin.
İlham melekleri hep sizinle olsun.Güzel yazıyorsunuz,
biz de haz alarak okuyoruz.Ku...

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 18:37:40
Çok güzel...
Nefis bir şiirdi.Kutlarım şiire
emeğinizi,sevgiyle esenlik dileklerimle.
Kalpteki deniz misin, @Dosteli_
5.2.2017 20:12:47
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
6 Şubat 2017 Pazartesi 18:15:53
Çok güzel bir sitem şiiri.
Seven ama karşılık bulamayan bir yüreğin seslenişleriydi dizeler.
Beğeni ile okundu.Her zamanki gibi,şiirdi...
kutlarım emeğinizi,sevgiyle esenlik dileklerimle...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
38.707
Şiir Okunma
494.164
Yazı Okunma
27.739
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL