göremesem, sesini duyamasamda gücüm yetmiyor, özlediğimi unutmaya söz bulamıyorum özlemimi bir nebze avutmaya özlüyorum; hasret bitse tutsam elini sarılsam boynuna ağlasam ağlasam mutluluktan bir ömür omuzunda...
özlüyorum; hayallerim avutmuyor artık beni baktığım aynada kendimi değil görüyorum seni ben senli olamasam da; rüyalarım hep senli baktığım her yer sen; herşeyim senli...
çok özlüyorum seni; gök mavi umudum solan renklerim canlanır sen gelirsen beyaz bahtim olur kırmızı neşem pembe olur gönüldünyamin kapıları bahar bahar bakarsın yeşil gözlerime gönül evimiz olur mavibeyazgüllerle bezeli rengarenk Cennet’ten bir köşe... özlüyorum seni; özlüyorum işte...
hep özlem duyacağım sana olan sevgimden hayallerimde elimi tutsan o’ an yanımda olsan da sen özlemim bitmesin diye sonsuz ruhuma kattım seni ben olmasanda benimle; sonsuza seni içimde yaşatacağım sensiz seninle yaşamayı; kendime söz verdim başaracağım...
ve bir gün veda ani geldiğinde aldığım nefes ile bu aciz ömrümde; ruhumdan bedenime en ücra en kıymetli yerinde seni saklayacağım sana delice aşık kalbimde
bulsalar, bilseler, görseler, sorsalar niçin, niye.. ahretlik gizim sın; söylememki adini kimselere koparırlar seni benden; dayanamam sensizliğe benimle her zaman ruhumda sonsuza yaşa diye mahşere dek; hasret çekip özlemekse kaderim her gün, her dakika,her salise her’an hep seni ö z l e y e c e ğ i m ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON NEFESE DEK ÖZLEYECEĞİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON NEFESE DEK ÖZLEYECEĞİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel... Arı-duru bir sevda şiiri. Duygular dizelere su berraklığında akmış, Ve bu güzel şiir çıkmış ortaya. Beğeni ile okudum.Kutlarım yürek sesinizi, sevgiyle,esenlik dileklerimle.
bu şiir beni anlatıyor sende şahidimsin
okadar güzel ki