Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
SANAT,HALKIN GÜNLÜK YAŞAMINA KARIŞABİLDİĞİ ÖLÇÜDE YÜKSELİR.
TUĞAL  KÖSEMEN

TUĞAL KÖSEMEN

@tugalkosemen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 8 Şubat 2015'den beri üye
  • 77

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 17:03:04
gözlerin yosunlu deniz içime akar
kutsal bir su gibi içesim gelir
eğilirim unutulmuş bir sokak çeşmesine
aşkımız gibi tarih kokar
İstanbul elimde zincirli bir maşrabadır şimdi
ve sensin İstanbul camii minarelerinden
eteğime uçuşan güvercinler.....

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 16:59:05
Güzel ve anlamlı bir Hiciv şiiriydi.
İçerik ve yerinde tespitli mesajlar yüklüydü dörtlükler.
Usta kalemden,usta işi bir şiir çıkmış.Beğeni ile okudum.
Kutlarım esenlik dileklerimle...sevgiyle.
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 16:18:54
Çok güzel.
İçerik,kurgu ve sunum nefisti.
"Erkekler Ağlamaz" söylemi,sanki erkeklerin duygu
yoksunu olduğunu ima eder bir söylemdir aslında.
Ama....erkekler de ağlar.Hem de çok duygulu ağlar ama,şiirdeki
gibi gizli ve gece ağlar.Çok,Çok güzeldi ...

Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 16:04:44
Günüme yakışan bir eserdi...Öyle de oldu,günüme seçtim.
Duyguların dilini,duygulu sözcüklerle anlatmak anca bu kadar
harika olabilir.Çok,çok güzel,zarif ve nadide bir şiirdi,güzel
yürekli kardeşim.Sanki benim duygularımın tercümanı idi dizeler.
K...

Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 15:57:27
Yüreğinize sağlık,duygulu dizeler,çok güzel bir eser.
Kurgusu ve sunumu çok güzel bir şiir.Kutlarım şiire
emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Gitti dersiniz, @HATİCE ŞAHİN
22.2.2017 00:02:12
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 15:48:00
Bilinmezlerin peşinde,arayışta gönül seslenişleri.
Sitemlerin sarmalında,duygu yüklü usta işi dizeler.
Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 15:43:57
Seri şiirleriniz,petekteki bal tadında,hepsi de harika tat veriyor okuyunca.
Şiirler insanı içine çekiyor,alıyor götürüyor,sanki başka boyutlara.
Kutlarım dost kaleminizi,şiire emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle..
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 15:39:59
İçten,samimi duyguların şiiri.
Sevgiye,sevginin güzelliğine dair çok güzel bir
sevda şiiri.
Kutlarım yürek sesinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Can suyu, @:Şükran Güneri:
22.2.2017 06:36:17
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 15:35:59
Derin anlamları olan,nefis bir şiir.
İşlenen konu;insani duyguların içinde en başta olması gereken bir olgudur.
Hem insani yönden ve hem de Ruhani yönden herkesin uyması,uygulaması
gereken bir şeydir,"SABIR" Şiirinizi büyük beğeni içinde okudum.Bü...

Ya sabır, @Kąrsî
22.2.2017 07:08:41
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 15:29:58
Acıların dili bu şiir olmalı.Anlatımı harikulade özgün
Bir şiir.Çok beğeni ile okudum.Kutlarım,şiire emeğinizi
sevgiyle...esenlik dileklerimle..
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
22 Şubat 2017 Çarşamba 15:23:07
Sitemlerin sarmalında,çok güzel bir yürek sesi dizeler.
Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Konuş benimle, @mesut.çiftci
22.2.2017 11:00:10
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 15:07:24
Harika ve örnek bir gazel.
Kutlarım engin yüreğinizi sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 15:02:46
Tutkulu,tertemiz bir sevdanın şiiri.
Güzel ve duyulu bir eser.
Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:58:53
Sıla özlemi,duygulu bir şiir olmuş.
Güzel Bayburt'u adeta gezdim dizelerde.
Kutlarım bu güzellikleri sunum yapan şiirinizi,yüreğinizi.
Sevgiyle,esenlik dileklerimle.
Adan ölüm bayburt!, @KaanBerat
18.2.2017 00:22:56
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:47:26
Kırgın bir gönül'ün sitem damlacıkları düşmüş dizelere ve bir Nehir olmuş dökülmüş şiire.
Çok güzel bir gönül sesiydi dost,bu enfes şiir.Kutlarım sevgi ve esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:39:24
Tutkulu,kavuşamamış bir sevdanın sitemleri dizeler.
Çok güzel bir hece.Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle
esenlik dileklerimle...
Vefasız, @Mehmet Kılıçel
20.2.2017 14:35:32
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:36:03
Çok güzel hüzünlü,birazda sitemli dizeler.
El olunmu,ele karışmış sevgili ama hala unutulmamış...e,unutulmaz da zaten.
Unutulsa,şiir olup anarmıydı yürek onu.
Güzel bir eser.Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:29:48
Harika.şiirde "Yaşam sevinci" karlar gibi,onların güzelliğinde yağmış adeta dizelere.
Dilerim mutluluğunuz daim olsun,karlı havanın dinginliğinde geçsin ömrünüz...
Ne güzel bir şiir ve tabii ki harika bir yorum.
Kutlarım,şiire emeğinizi sevgiyle.....

Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:22:37
Kar tanelerinin güzelliğindeydi dizeler.
Çok anlamlı,çok güzel bir şiirdi zevkle okuduğum.
Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle,esenlik dileklerimle.
Kar taneleri .., @Semiray Sezgin
2.2.2017 15:16:18
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
20 Şubat 2017 Pazartesi 14:14:53
Duyarlı yürek sesiydi bu serbest çalışma.
İnsanlığın geldiği,bulunduğu nokta çok da güzel anlatılmış eserde.
Kutlarım üstadım,duyarlı,duygulu yüreğinizi,sevgiyle,esenlik dileklerimle...selamlarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
38.710
Şiir Okunma
494.180
Yazı Okunma
27.741
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL