Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
onurumsun

onurumsun

@onurumsun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 17 Temmuz 2008'den beri üye
  • 57

Şiir Yorumları

onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 10:40:11
İlahiler kadar güzel dizeler. Söylenecek her söz dizelerin içinde kaybolacaktır sevgili şairim.

Çok çok özel bir şiir.

Kutlyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Şemsi şeyda, @Rabia BARIŞ
25.8.2009 15:07:04
onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 10:22:32
Fevzi bey her gün her an her zaman aynı kelimeleri söylemekten, aynı duaları etmekten asla geri durmadık. Çünkü biz uşak olmatı başaramadık.

ATATÜRK yabancı ülkelerden gelenlere yemek veriyor. Ymekleri getiren askerle ve bir anda elindeki tabakla...

Allahım, @FEVZİ ÜLKER
24.8.2009 12:13:47
Etkili Yorum
onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 10:15:39
Sizi okumak gerçekten çok güzle. Söylenecek sözleri oyle vurucu ve öyle sade bir dil ile söylüyorsunuz ki okuyan her kişi her dizenizden ya da yazınızdan istediğini alabiliyor ve zaman zaman değil çok sık kendini bulabiliyor dizlerde.

Bu ben miyi...

onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 10:12:28
Aramıza yeni gelmişsiniz ve çok özel bir şiir ile gelmişsiniz.

Şiir baştan aşağı hüzün. Okuyucuyu sarıyor her dize. Akıcı ve sade bir anlatım. Farklı bir kalem.

Kutluyorum kaleminizi ama hüzünlerinizin sona ermesini dileyerek. Sevgiler yüreği...

Bir ölü dile geldi, @ayparcam
13.6.2009 00:07:45
onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 10:10:12
Hepimize o yaşlardan büyüklerimiz aynı şeyi söylerdi. Bizim uzun günlerde oruç tutmaya çalışmamız onların da gözlerini doldurur ve gururlandırıdı sanırım.

Ramazanın tün dünyaya barış ve kardeşliği getirmesini diliyorum. Ramazanın bereket ve bollu...

onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 10:05:41
Uzun bir aradn sonra tekrar sizi görmek ve tekrar yüreğinizden dökülenmeri okumak çok güzel.

Nerdesin diye seslendiğiniz sevgili bir an önce umarım sesini duyurur size ve umarım bir an önce uzanır elleri elelrinize.

Kutluyorum kaleminizi ve s...

N e r d e s i n, @lazuşağı
26.8.2009 13:29:45
onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 10:03:32
Dünüm sensizken bu günüm senli ve yarınımda senli olacak. Çünkü gelecek yalnız senin varlığınla şekillenip, senin nefesinle hayat bulup, senin yüreğinle sevgilere ulaşacak sakın unutma sevgili

Bu kadar güzel ve içten bir sevgi şiir okumak çok güz...

@@@ s e n @@@, @eMİNeYZAMAN
25.8.2009 19:28:57
onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 09:49:28
Sabahın bu saatinde okuduğum en güzel ve en düşündürücü şirlerden bir tanesi idi. Organ nakli ve azrail ile pazarlık.

Burada esas dikaktimi çeken, Hayatımız devamı için var olması gereken organlarımızı gereği gibi koruyup, gereği gibi onlara itin...

Azrail'le pazarlık, @muratcetin
21.8.2009 08:02:30
onurumsun
@onurumsun
27 Ağustos 2009 Perşembe 09:34:14
Hiç bir sevgi, hiç bir aşk, değimişse eğer sevgilinin eli elimize, bakışmışsak gözlerimizin içinede yüzer gibi göz göze, ve almışsak bir zamanlar hiç hesapsız yüreğimize ne elimizin kiridri o sevgi, ne yüreğimizin keşkeleridir.

Çünkü geçmişte de ...

Elin kiri, @cebirin defteri
25.8.2009 00:10:04
onurumsun
@onurumsun
26 Ağustos 2009 Çarşamba 11:47:38
Geri dönüp gelse sevgili af dilese bırakıp gittiği sevgiliden, yürek hazır bekliyor af edecek gibi. Yapabilir mi dersiniz bunu kendine ve herşey rağmen af edip yeniden alabilir mi sevgiyi yüreğine ve yeniden dokunabilir mi sevgilinin tenine.

Ama...

....adaklarım var..., @ay/su
26.8.2009 03:23:00
onurumsun
@onurumsun
26 Ağustos 2009 Çarşamba 11:42:02
Şiir çok güzel ama söylediğiniz sözler ve içinizde taşıdığınız ihanetin acısı ise bir başka hüzünleri getiriyor yüreğimize.

Sevgileredir ihanet kişilere değil bunun farkında olabilmiş olsalardı insanlar sanırım atacakları adımı düşünerek atarlard...

.....sen..değil..., @ay/su
25.8.2009 15:12:42
onurumsun
@onurumsun
26 Ağustos 2009 Çarşamba 11:37:31
Beenim de bir kuşum var. Adını " aşkım" dedim. Öylesine akıllı ve öylesine güzel ki. Sesi çıkmadığında endişeye kapılıp onunla dertleşir onunla konuşurum.

Çok güzeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
X, @Beyaz_Karanfil
26.8.2009 10:01:53
onurumsun
@onurumsun
26 Ağustos 2009 Çarşamba 11:31:42
Tutku ve aşk. ikiz kardeş değil midir. Bu iki duygudan vazgeçebilmek ise mümkün müdür dersiniz. Aşkın en onulmazını yürekler tutku ile bağlandığında yaşayabiliyor bilirsiniz.

Sevgi dolu dizler okumak çok güzeldi.

Saygılar yüreğinize
Etkili Yorum
onurumsun
@onurumsun
26 Ağustos 2009 Çarşamba 11:27:46
Sevgilerin en güzeli ve en gerçeği değil midir severeken sevdiğinden vaz geçip ona mutluluk dilemek

Ve siz bunu başarmışsınız severken sediğinizden vazgeçebilmiş ama bir ömür onun mutlu olması için duaya durmuşsunuz.

Hüzünlendirdi dizelerin...

onurumsun
@onurumsun
26 Ağustos 2009 Çarşamba 11:06:57
Her karanlık gecenin bir aydınlık sabahı vardır, her kıştan sonra mutlaka bahar gelir ve güne ve baharlara yeniden başlanır.

Ne güzel söylemiş kaleminiz ve yüreğinize.

Kutluyorum kalrminizi umutlarınızın hep var olması dileği ile. Sevgiler y...

onurumsun
@onurumsun
26 Ağustos 2009 Çarşamba 10:56:48
Her seven kalp aşkla, sonsuzu arar
Bütün benliğini o sızı sarar
Kim bu fani kışır ,enkazı yarar
Aşkın cennetini eder temaşa

Bilirsiniz yorumlarım hep uzundur ama bu şiirnşize yazacak çok kelime bulmaıyorum.

Çünkü sevgiyi öylesine yazmışsın...

onurumsun
@onurumsun
25 Ağustos 2009 Salı 10:44:52


onurumsun tarafından 8/25/2009 10:45:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben varım, @Mehmet ORTA
22.8.2009 02:32:22
onurumsun
@onurumsun
24 Ağustos 2009 Pazartesi 17:18:41
Sevgiden gelen her türlü derdi, seve seve çeker iken, Ondan gelen ihaneti kaldırmak mümkün değildir ki. Çünkü sevgiler asla ama asla ihanet denen duyguları yanına bile yaklaştırmaz. Keşke seilenler bunun farkında olabilselerdi.

Hüzünlü ama bir o ...

Kim bakar, @erdal_dursun
17.8.2009 18:43:07
onurumsun
@onurumsun
24 Ağustos 2009 Pazartesi 16:41:46
Muhteşem bir şiir ve anlatım. Şiveli yazılmış olması ise bir başka güzellik yaratmış dielerde. Türkü tükü akmış yüeklere ne denebilir ki bu dizelere.

Saygılar yüreğinize
onurumsun
@onurumsun
24 Ağustos 2009 Pazartesi 11:19:14
"Ne ekersen onu biçersin" sözünün en büyük gerçeği değil mi bu gün bu kadar yok olmuşluğumuz ve bu kadar kirlenmişlğimiz.

Biz öfke ektik, nefret biçiyoruz. Biz kin ektik, kan biçiyoruz. Ve ne yazık ki biz sevgi ekmesini biledik bu gün sevgi arıyo...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
57.048
Şiir Okunma
511.722
Yazı Okunma
244.004
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL