’ilk orucumuzu sattık yoluna’ Bu dizeyi açıklamak istedim;ilk orucumdu, ilk okul dördüncü sınftaydım ,babam orucunu tut kızım en sevdiğin birine sat dedi, bende rahmetli babama satmıştım, tabiki babamın amacı oruca alıştırmak ,sevdirmekti rahmetle anıyorum sevgili babacığımı ,Allah razı olsun ondan oruç sevgisini gönlümüze küçük yaşta yerleştirdiği için.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHR-İ RAMAZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHR-İ RAMAZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
’ilk orucumuzu sattık yoluna’ Bu dizeyi açıklamak istedim;ilk orucumdu, ilk okul dördüncü sınftaydım ,babam orucunu tut kızım en sevdiğin birine sat dedi, bende rahmetli babama satmıştım, tabiki babamın amacı oruca alıştırmak ,sevdirmekti rahmetle anıyorum sevgili babacığımı ,Allah razı olsun ondan oruç sevgisini gönlümüze küçük yaşta yerleştirdiği için. ====================================
Babalar ....Çoçuklarını çok seven babalar ... Maneviyatı ve Allaha yönelmeyi çok iyi öğreten babalar ... O zamanlar onlar öyle güzel güzel öğretirken şimdi bizler onlar gibi olabiliyormuyuz . Yürekten Tebrikler..
NASILDA GÜZEL BİR SU AKMIŞ GİTMİŞ YÜREĞİNİZDEN MISRALARINIZA NASILDA TER TEMIZ DURU VE BERRAK BU GÜZEL HAYIRLI AYI ANLATAN GÜZEL DİZELER VE ŞİİR GİBİ BİR ŞİİR. RABBİM DUALARIMIZI KABUL ETSİN İNŞALLAH.......... RABBIM BABANIZADA GÜZEL CENNETLER NASIP ETSIN NURLARDA YATSIN.............. SEVGİLER .........................
Rahmet ayı, kabul kapılarının açık olduğu 11 ayın sultanı...
Hep öyleydik çocukluğumuzda. Zaman zaman yarım tutardık, anne babamızdan habersiz su içerdik de söylemezdik akşam top atıldığında gururu olurduk evin çocuk halimizle...
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla...
canim mavisim güzel yüreklim sevgili babana allahtan rahmet dilerim harika bir ramazan siiri olmus aldi götürdü beni cocukluguma keske o yillarda olsaydik cok güzeldi o yillar iftar saatini canla basla beklerdik top atilir ezanla birlikte iftar edilirdi teraviye giderdik gün icinde sohbetler olurdu kuranlar okunurdu herkez bir araya toplanirdi ayri bir sevgi ayri bir saygi vardi herseyden mahrum yasamak cok zor su an göz yasiyla aniyorum o günleri hasretle özlemle güzel yüreginden yüregimle kutluyorum seni mavisim hayirli ramazanlar dilerim.
Hepimize o yaşlardan büyüklerimiz aynı şeyi söylerdi. Bizim uzun günlerde oruç tutmaya çalışmamız onların da gözlerini doldurur ve gururlandırıdı sanırım.
Ramazanın tün dünyaya barış ve kardeşliği getirmesini diliyorum. Ramazanın bereket ve bolluk içinde geçmesini diliyorum.
Çok güzel bir şiir sevgili şaiirm. Sevgiler yüreğinize
Nadide bir yürekten dökülen inci taneleri,öyle güzelki yüreğindekileri kaleminden okumak, Allah babanıza rahmet eylesin yattığı yer nur olsun, Nice Ramazanlara ulaşmamız dileği ile tüm yapılan ibadet ve dualarımızı RABBİM yüce makamında kabul etsin cümlemizinkileride inşaallah,
CANIM ARKADAŞIM NE GÜZEL BİR AYDIR RAMAZAN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİZİBÜTÜNLEŞTİREN HAYRANLIKLA OKUDUM DİZELERİNİ. ALLAHIM GÜNAHLARIMIZI AFFETSİN BU MUBAREKGÜNLERDE TÜM DUALARIMIZI KABUL ETSİN .SENİ SEVİYORUM CANIM ARKADAŞIM SEVGİLER SELAMLAR ÇOK ÇOK.
serapatay tarafından 8/27/2009 9:11:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Allah rahmet eylesın babanıza mekanı cennet olsun ..Guzel anlam duygu dolu şiirinizi yine beğeniyle okudum mavi gözyaşlarım ..Tebrikler..Selamlar SYDNEY den ana vatanımıza..
CANIM ABLAM ÇOCUKLARA ORUCU SEVDİREREK TUTMASINI ALIŞTIRMAK LAZIM.BİZDE SATARDIK KÜÇÜK İKEN.ALLAHIM BABANIZI NUR İÇİNDE YATARSIN VE MEKANI CENNET OLSUN.ÇOK ÇOK GÜZELDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
evet çocuklara nefret ettirmeden orucu sevdirmek ve onun hayalinde güzel bir izlenim bırabilmek ne güzel.çocuklken oruscumuzu biz de satardık:)) bu vesile ile babanızı rahmele anıyorum rabbim kazananlardan eylesin inş..Hayırı ramazanlar diliyorum kutlarım kaleminizi..selam ve dua ile.
sevabıyla , günahıyla elimizden geldiğince görevimizi yerine getirmeye çalıştığımız zamandayız. satırlarında şöyle bir geçmişe yolculuk yaptım ve nerden nereye geldiğimiz canlanıverdi gözlerimde. Nice ramazan ayları ve hayırlısı ile oruç tutacağımız günlere diliyorum...
Duyarli yüreğine ve güzel satırların için gönlümden gönlüne sevgilerimle...
zamana söz geçmiyor dost....yarın bir gün daha ezilirken hayatın nefesinde ,bir sonraki gün korkularını sinsice sindiriyor gönlümüze.... ha kırk ha elli yada ha yirmili yaşlar ...bizden daha gençleri düşündükçe ömür farkında olmadan gidecek...
her yaşta hayatın tadını varmak dileklerimle....gönlün onbeşlik ya o yeter bence :)
tebrik ve saygılarımla... Allah babanızı da nur içinde yatırsın.. Mekanı Cennet olsun... Ramazan ınız şiiriniz kadar güzel ve bereketli geçsin dileklerimle...........sağlıcakla kalınz.............
sıcacık bir ramazan şiiri
nur içinde yatsın sevgili babanız.
sonsuz saygımla/mavi gözyaşları.