Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Tükendi tüm kelimelerim bir güncenin sensizlik dip notunda. Nuray Ayhan...
Nuray Ayhan

Nuray Ayhan

@nurayayhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 14 Ağustos 2010'den beri üye

Şiir Yorumları

Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:32:49
eyvallah finalle duygulu göbek kesilmiş
Maraton, @muzaffer40
19.1.2011 18:37:49
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:29:23
anlatım bile tebessüm ettiriyor harika ya:)
teşekkürler
Kaçıp duruyorsun, @Adnan ŞAHİN
21.1.2011 07:56:41
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:27:13
duyguları şaire özgün dizeler
tebrikler...
Hatırlıyor musun, @Sami ASLAN
20.1.2011 22:32:38
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:26:03
duyarlı ve güncel serzenişler
tebrikler...
Aklım ermedi bu işe, @AYSE 09
20.1.2011 16:21:34
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:23:27
bestelenesi mükemmel dizeler
tebrikler....
Leyla, @yudumyunus
5.1.2011 00:52:32
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:21:38
manayı hakikatı yazan yüreğiniz zeval görmesin
tebrikler...
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:18:27
sayfayı tanımak güzel
tebrikler...
Uyut beni aşk..., @Mehtap Yıldız
26.12.2010 17:31:37
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:16:14
sevdanın tadı başka bu kalemle
saygılar....
Uc nokta, @ilhamialbayrak
17.1.2011 19:49:39
Nuray Ayhan
@nurayayhan
21 Ocak 2011 Cuma 08:12:12
samimi duyguların heceli tarifi
tebrikler...
Nuray Ayhan
@nurayayhan
20 Ocak 2011 Perşembe 09:02:24
hecenin güzelliği bir başka bu sayfada
teşekkürler...
Yar uyuttu bu gece, @RABATLI
20.1.2011 00:09:13
Nuray Ayhan
@nurayayhan
20 Ocak 2011 Perşembe 08:59:51
emek yoğun çalışma güzel
teşekkürler...
Nuray Ayhan
@nurayayhan
20 Ocak 2011 Perşembe 08:58:09
ne söyleyebilirim ki bu haklı şiire
tebrikten gayrı
teşekkürler hocam...
Haklının hâli, @Mustafa Yaralı
20.1.2011 00:03:00
Nuray Ayhan
@nurayayhan
20 Ocak 2011 Perşembe 08:56:57
baharın ılık nefesiyle çiçeklerin kokusunu yaşattınız bu soğuk Gümüşhane sabahında teşekkürler...
Nevruz, @Sami ASLAN
20.1.2011 08:21:39
Nuray Ayhan
@nurayayhan
20 Ocak 2011 Perşembe 08:55:01
ama çok lezzetli o da
değil mi yani
teşekkürler...
Nuray Ayhan
@nurayayhan
19 Ocak 2011 Çarşamba 15:51:20
hüzünlü bir karşılama
teşekkürler yürek döküntülerine...
Sorular, @Mustafa Sade
17.1.2011 10:28:18
Nuray Ayhan
@nurayayhan
19 Ocak 2011 Çarşamba 15:18:43
kalem neye dokunsa konuşuyor yine temasıyla can dizelerdi
teşekkürler...
Vatan borcu, @halilşakir
19.1.2011 00:07:29
Nuray Ayhan
@nurayayhan
19 Ocak 2011 Çarşamba 15:16:11
kutlarım efendim haklı bir seçki
Nuray Ayhan
@nurayayhan
19 Ocak 2011 Çarşamba 15:14:12
emeğine sağlık
sevgiyle...
Nuray Ayhan
@nurayayhan
19 Ocak 2011 Çarşamba 15:12:03
eyvallah efendim hakkı hakkıyla yazan kaleme teşekkürler.
Nuray Ayhan
@nurayayhan
19 Ocak 2011 Çarşamba 14:56:36
elma bile ilham veriyor ya pes
bu kadar besleyici ve tatlı olmasaydı o da
tebrikler.
Dertli elma, @Adnan ŞAHİN
19.1.2011 13:57:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.465
Şiir Okunma
1.107.579
Yazı Okunma
16.402
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL