Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
21 Nisan 2010 Çarşamba 11:29:43

Çekipte gitmek zor gelmez bana
El alemden utanırım seni yüz üstü bırakmaya
Aşkımızın meyvesinin hatırı yoksa
Bana gitmek sana elveda demek düşer
Sen yolunu çizmişsen eğer
Sebep ne bana acı çektiriyorsun


beğeniyle okudum kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
18 Nisan 2010 Pazar 00:54:42

Hiç hayır yok bu gidişte,
İstediğin oldu işte.
Kovdun gittim, bitti işte,
Bensiz günün kutlu olsun.


kutluyorum....

Nagihann
@nagihann
6 Nisan 2010 Salı 20:32:33

Sevmekten kastın bu muydu söyle,
Nedir bu edalar, tavırlar böyle,
Bir gün sever gibisin, öbür gün sevmez,
Bu tür halleri, inan bu yürek götürmez!

Fırıldaklıkta eline su dökülmez,
Boşuna uğraşma senin yüreğin sevmez,
Elleri kandırma, Allah&#...

Nagihann
@nagihann
2 Nisan 2010 Cuma 18:17:06

Artık gitmeni istiyorum...
Fazladan bir yıldıza ihtiyacı yok gökyüzümün...
Her şey yeterince güzel zaten
Varlığın hiçbir şey katmadı ki hem!


beğeniyle okudum kutluyorum..

sizden kopya çekerek birine gönderiyorum bu hoş harik...

Mucize?!, @maviii-
2.4.2010 18:04:11
Nagihann
@nagihann
28 Mart 2010 Pazar 15:27:11

Doğruları söylüyorum üzülüyorsun
Olmayacak aşkı körüklüyorsun
Sana da bana da yazık bilmiyorsun
Anla işte deli seni sevemiyorum


içinde bu duyguları barındıran birini mi sevmiş..
gerçekten deliymiş hem de zırdeli :)



geçmiş ol...

Nagihann
@nagihann
28 Mart 2010 Pazar 12:32:30

çok hoş güldürdünüz....
bana sorarsanız bu sevgi değil aşk hiç değil..
olsa olsa gönül eğlendirmek oyalanmak hoş vakit geçirmek..
sakın ola bunu onlara belli etmeyin anlarlarsa her ikisini de kaybedersiniz...

çok be...

Nagihann
@nagihann
25 Mart 2010 Perşembe 21:18:44


SEVMEKMİ ?
HA HA HA GÜLERİM İŞTE
ESKİDENMİŞ SEVGİLER
HANİ PEMBEDİR RENGİ
UCARSIN BULUTLAR ÜZERİNDE
GÖZÜN GÖRMEZ YARİNDEN BAŞKASINI
ÖLÜRSÜN SEVGİN İÇİN
UCSUZ BUCAKSIZ YAŞARSIN
KUYTUSUNDA EN DERİNDEN ACILARI
CANIN YANAR BELLİ ETMEZSIN
B...

Değmezzzz, @beyazmelek_1977
25.11.2007 20:58:34
Nagihann
@nagihann
23 Mart 2010 Salı 22:53:18


Ne kadar zormuş meğer senli hayat,
Ne senle ne de sensiz,
Çözülmez bir bulmaca,
Bilinmeyen bir giz………….

Sevgi karşılığını bulmalı,
Bulmuyorsa olduğu yerde,
Olduğu şekliyle kalmalı………….

Yü...

Nagihann
@nagihann
22 Mart 2010 Pazartesi 13:29:36
çok beğendim....

resim de çok yakışmış bayıldım :))

gönülden kutluyorum...
sevgilerimle....


Nagihann
@nagihann
21 Mart 2010 Pazar 22:49:12

Kopma diyorsun benden asla!!
Senden kopmak mümkün mü
mümkün mü yaşamı sensiz bitirmek?
Ömür süreme seni ekledim.
Açıyorsun sineni, siniyorum ten elbisene
Hissediyor musun gizlice sen olduğumu?
Maziden geleceğine kadar ben uzanıyorum.


çok...

Nagihann
@nagihann
21 Mart 2010 Pazar 21:34:10
Unutarak eksiliyorum bir bir..
Unutarak eksiliyorsun yüreğimden..


kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
17 Mart 2010 Çarşamba 16:37:46

harika yazılmış gönülden kutlyorum..
esmer kıza yazıln şiirlerin tiryakisi oldum :))
hepsi ayrı güzel harika seslenişler...

sevgiyle kalın...
Görmedin..., @tiryaki__
6.3.2010 04:59:46
Nagihann
@nagihann
17 Mart 2010 Çarşamba 13:32:24



Beceriksiz bir ressamın –senin- eseriyim ben.
Önce bir çocuk çizdin ,çöpten
Yuvarlak bir yüz ,gülümseyen bir ağız ,
Birazcık keçpe kulaklar…
Ve elinde çiçekler ;beklerken.

Gözleri yeşil mi olsun ,mavi mi?
Derken unuttun̷...

Çöp adam, @bguven06
17.3.2010 13:22:23
Nagihann
@nagihann
14 Mart 2010 Pazar 21:07:24


edebiyat defterim biriciğim nice yıllara....
Nagihann
@nagihann
14 Mart 2010 Pazar 21:03:01


tüm doktorlarımızın tıp bayramını kutluyorum iyi ki varlar hep var olsunlar..

şiir de çok güzel gönlünüze sağlık ...
kutluyorum..
Tabibim (tıp bayramı), @ozan66
14.3.2010 20:56:57
Nagihann
@nagihann
13 Mart 2010 Cumartesi 16:03:26
Mesihi de diriltir tövbe dolu tekbirin
Bir adım yaklaştıkça koşarak gelir Allah
Şeb-i Arus gününün cefasına eyvallah
Hikmet dolu sözleri ilaç mütefekkirin
Mesihi de diriltir tövbe dolu tekbirin

beğeniyle okudum gönülden kutluyorum...
Nagihann
@nagihann
13 Mart 2010 Cumartesi 15:32:13


çok üzüldüm çok geçmiş olsun...
aynı taş ben de de var çok uğraştırıyor beni de....
tek farkı benim taş benimle oynuyor dalga geçiyor :))

sonumuz nasıl olucak bakalım..

mutlaka çok keyiflidir adına şiir yazıl...

Böbrek taşı, @şair67
13.3.2010 15:03:21
Nagihann
@nagihann
2 Mart 2010 Salı 11:14:40



bak burdayım senin için
karanlık ormanların arasından geçtim
gölge tenlerin parmak izleri kayboldu
ürkek dokunuşunla
tepe taklak bir beden var karşında
büyümek varken küçüldü zorla
yücelt beni yüreğinle korkma kadınım




ölü ruhu gö...

Senin için, @senyor
2.3.2010 10:37:12
Nagihann
@nagihann
1 Mart 2010 Pazartesi 11:14:37


Bitanem seni sinemde saklamalı,
kem gözlerden...nazardan... korumalıyım.
Elerini öpüp...saçlarını koklamalı,yüzünü okşamalıyım.
Bal rengi gözlerine bakıpta,sevdanla ben yanmalıyım...!

beğeniyle okudum kutluyorum..
Yârim, @Bünyamin Boy
11.11.2009 11:18:39
Nagihann
@nagihann
1 Mart 2010 Pazartesi 11:13:06


seviyorsanız vazgeçmeyin bence yeniden başlatın..

beğeniyle okudum kutluyorum..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.161
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL