Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Haziran 2010 Cuma 16:11:12
Tüm emeği geçenlerden, fedâkar ruhlardan,gönlüyle destekleyenlerden Allah razı olsun.
Ülkemizin en büyük onuru bu dünya çapında.
Selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 18:12:21
Çok güzeldi, özellikle dinlerken etkisi daha artıyor.
Tebrik ediyorum.
Selam ile...
Suçlusun, @İhsan TURHAN
2.6.2010 13:26:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 18:06:45
Duygularınıza heyecanlarınıza katılıyorum.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 18:04:30
Duygu ve heyecanlarınızı paylaşıyorum.Selam ile...
Benim, @divanedadaş
3.6.2010 14:41:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 18:00:49
Tüm mevcudat hizmet için yarışta
El ele kol kola dostça barışta
Bir ulvi duada ve yakarışta
Kalbime ilhamlar salıp gidiyor
***
Şükür ki bunu yapıyor.
Tefekkür,tefekkür.
Mükemmeldi,tebrik ediyorum.
Selam ile...
***gaye***, @Bayram Ali Bülbül
31.5.2010 09:26:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:58:44
Değerli kalem dostunu hem güzel şiirinden dolayı tebrik ederim,
hem de ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederim.
Selam ile...
Sende aman, @cebirin defteri
28.5.2010 00:48:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:51:26
Zorla ya da zorunluluktan koparılma gibi.
Hangisi olursa da ayrılık zor.
Tebrik ediyorum, çok hoş ifadelerle işlemişsin konuyu.
Selamlarımla...
K ü r t a j, @eMİNeYZAMAN
3.6.2010 11:10:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:47:00
Kutluyorum ifadeleri güzel kullanan kalemi.
Selam ile...
Mademki ölüyorum, @Tsukuyomi
2.6.2010 19:05:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:45:24
Dünya zaten neresi dolu ki dedirtti bana.
Tebrik ediyorum,selam ile.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:44:08
Çok güzel bir etkisi var, harika.
Bir müzik eşliğinde dinlemek güzel olur.
Kirpik kelimesini bazen bende hem adımın hem de kelimenin kendi anlamında kullandığım oluyor.
Tebrik ediyorum,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:39:39
Tekrar dinleyeyim dedim,daha önce hiç bir şey yazmadım,dönerim diye düşündüm çünkü.
Her şeyiyle çok güzel olan bu çalışmayı,
sadece şu yazıdaki çizgi tercihi epeyce örtmüş.
Altı çizili olması kelimelerin farkedilmesini zorlaştırıyor.
Gerisi zaten...

Adı özlem olmalı.., @blue_white
29.5.2010 00:00:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:32:20
Maalesefki böyle manzaralarda var.
Acıtıcıydı,üzüldüm.
Selam ile...
Hüzün, @ebrulias
2.6.2010 13:43:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:29:45
Katılıyorum ve paylaşıyorum aynı duyguları,heyecanları.
Selam ile.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:28:18
En büyük düşmanımız olduğunun bilincine bir kez daha vardım.
Teşekkürler,tebrikler.
Selam ile...
Ey nefsim!, @kemalakgül
20.5.2010 19:05:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:26:28
Yine ölümüne bir sevgi.
Ama olacaksa böyle olsun dedirten.
Kutlarım,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:24:40
Saz eşliğinde okur gibi canlandırıyorum hayalimde.
Gerçekten güzel oluyor.
Tebrik ederim,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:13:54
Ne hoş sahneler, bu duyguları paylaşabilmek çok güzel.
Akrostiş olarak da çok güzeldi.
Tebriklerimle...
Akrostiş (n.d), @AHMET ACAR
2.6.2010 23:33:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 17:04:10
İstanbul şarkıları eşliğinde tekrar okumalı şiiri.
Bende eski İstanbul müzikleri var,çok nefisler.
Kutlarım şiirinizi,selam ile...
İstanbul, @yunusi
28.5.2010 17:09:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 16:52:33
Coşkuna katılmamak mümkün mü?
Tebrik ediyorum, paylaşıyorum duygularını.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Haziran 2010 Perşembe 16:49:26
ya şiirle doğarım yeniden
yada susarım sessizce ebeden
***
Birincisini asla bırakamayacaksınız.
Ben öyle düşüyorum.
Yüreklerde yaşar aslında her şey.
Umarım yeni bir diriliş olur.
Çok güzeldi,selam ile...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.898
Şiir Okunma
1.002.030
Yazı Okunma
104.970
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL