KEŞKE..Şiirin hikayesini görmek için tıklayın 3 Haziran Isparta Gönen’de 2 gün, 5 Haziran- 12 Haziran Ankara 7 gün olmak üzere toplam 9 günlük gezimiz yarın saat 13.30 Bafra yolculuğumuzla sona erecek bu sürede Isparta Gönen’de okuyan kızımız Çiğdem 2 yıllık Süleyman Demirel Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirip kep giyerek mezun oldu ve eşimle eski Cumhurbaşkanlarımızdan sn.Süleyman DEMİREL’in de bizzat konuk olarak katıldığı,Antalya Belediye Konservatuarı Bando Takımı’nın ve binlerce öğrenci velisinin Isparta Şehir Stadyumu’ndaki katılımları gerçekten görülmeye değer güzellikti. Hacettepe’de okuyan oğlumuz Taner ise bu yıl yaz kurslarına devam edecek ve o da inşallah gelecek yıl mezun olacak. Diğer yandan sitemiz şairlerinden sevgili Nuray Çağlayan YILMAZ’ı eşimle birlikte Ankara Gölbaşı’ndaki evinde ziyarete gittik çok memnun oldu kendisi ve kızı sağolsunlar .Güzel kedisi Mercan ile de resimler çekindik,tabi ailece e çekinip o günü ölümsüzleştirdik,işte sitemizin dostluk ve aile sitesi olduğunun bir kez daha en güzel ve belirgin bir özelliği ve güzelliği de bu. Teşekkürler,Gönen ve Ankarada toplam 75 kadar şiir yazdım sanırım bu sayı yarına dek 100’e yakın olacak,Teşekkürler Isparta,teşekkürler Ankara Bestekâr Sokak verdiğiniz ilhamlar için. Allaha ısmarladık... Sevgi,selam ve saygımla...
Gündüz mü gece mi bu anneciğim
Benim de gözlerim görseydi keşke Canımın cânanı, bir taneciğim Benim de gözlerim gülseydi keşke... Tek görseydim de basma giyseydim " Günaydın " diyene başım eğseydim Karanlık bahtımı ah bir yenseydim Tanrı’m bana tek göz verseydi keşke... Kalbimin üstüne hançer yemişim Kimin tavuğuna ben " kışt " demişim Gönülde Konya’dan daha genişim " Sevgi" diyen bunu bilseydi keşke... Allah’tan gelene söz ne haddime Boynum kıldan ince yüce Rabbime Ağlama can annem sakın hâlime Herkes senin gibi sevseydi keşke... OKTAY ZERRİN Bestekâr Sokak-Çankaya-ANKARA 09-06-2010-22.45 |