Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:35:57
Allah hepimizin günahlarını affetsin, affettirecek ameller ile meşgul etsin.
Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:34:27
korkunun en yüksek perdesinde
seni kaybetmek vardı

Kaybetmemek için korkularını terk ediyor şairimiz. Korkusuzluğu tercih ediyor aşkı için.

Kutluyorum, sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:31:50
Anlayamamak ya da yanlış anlamak sonuçlarında oluyor çoğu ayrılıklar.
Güzel bir dil ile ifade edilmiş hüzün yansıtan şiir çok etkiliydi.
Kutluyorum, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:24:45
Umduğunuzu bulursunuz inşallah, kutluyorum emeğinizi yüreğinizi
selam ile
Bu aşkımın çaresi, @sepetci
23.2.2012 20:51:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:23:06
Anadolu kültürümüzün beşiği, varımız, canımız.
Onu anlatmak da güzel, kutluyorum.
Selam ile
Anadolu beşiği, @haluk yolsal
23.2.2012 21:06:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:20:22
Geçmiş olsun, öncelikle sağlık gelir.
Diğerleri nasılsa olur sağlık olduktan sonra.
Şifalar dilerim, selam ile
Özür, @FERHAT GÜNAYDIN
23.2.2012 21:19:32
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:16:03
Her bölümde hazine değerinde mesajlar var.
Gerçekten Atasözleri güzelliğinde derin ve geniş anlamlar.
Kutluyorum emeğinizi, çok güzeldi.
Selam ile
Ata sözü gibi., @türkmendağlı
23.2.2012 21:37:33
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:13:23
Kutlarım emeğinizi, yüreğinizi.

Selam ile
Dedi öyle git, @yükseli66
23.2.2012 21:55:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 18:22:18
Yaşlı diyorlar da yaklaşmıyor torunların.
Hani muhteşem olacaktı senin yarınların.

Bu son bölüm içime acı verdi. Torunlar da kendi telaşesine düşüyor değil mi?
Keşke beraber olunan zamanlar çok olabilse

Kutlarım yüreğinizin sesini,
profilim...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 18:17:45
Çok güzeldi, candan kutlarım
selam ile
Taşlı pirinç, @yok,sul
23.2.2012 12:48:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 17:45:44
Vefalı bir yüreğin aşkıydı bu. Büyük bir aşktı, güzel ifade edilmiş.
Ayrılıklar hüzünlü tarafı.

Emeğinizi, yüreğinizi kutlarım, çok içtendi.
Sevgilerle
Aşk bu işte!, @Mücella Pakdemir
23.2.2012 15:45:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 17:14:48
Harikaydı şiir. Değerli üstadımızı kutluyorum, emeklerinize yüreğinize sağlık
Selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 17:08:26
Dostluklarınız daim olsun ve hep gönlünüze göre dostlarla karşılaştırsın Allah.
Kutluyorum güzel şiiri, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 17:05:47
Değerli ozanımızı kutluyorum, çok güzeldi

Emeklerinize sağlık, selam ile
G i t m e, @Ramazan AKKAS
23.2.2012 16:49:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 16:27:31
Telefon ile konuşuyor diye düşünmüştüm.
Sonunda ne söylenecek diye ilgiyle okudum.
Teşekkürler paylaştığınız için, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 16:23:34
Girişi ve finali ile de çok güzeldi şiir. Özellikle giriş bölümünü çok sevdim.

Candan tebrikler, sevgilerle
Süs, @glenay
23.2.2012 00:17:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 16:20:10
Mâziye özlemini ifade etmiş şairimiz finalinde şiirin.
Hepimizin gönlüne ses olmuş adeta. Kutluyorum.
Selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 16:18:22
Sitemlerim olsa da şükrederim Allah için diyor şairimiz.
Çok güzeldi, kutluyorum. Selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 16:16:30
Düşünmeye sevk eden bir şiirdi.
Kendimizi ve dünyayı devamlı sorgulamalı ve yolumuzu öyle çizmeli dedirten.
Kutluyorum emeğini, yüreğini. Sevgilerle
Hain dünya, @yorgunum_
21.2.2012 22:03:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Şubat 2012 Perşembe 12:23:14
Teşekkürler böyle değerli bir şiiri paylaştığınız için, emeğinize yüreğinize sağlık.
Selam ile
Beyhude geçen ömür, @Sami ASLAN
23.2.2012 00:20:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.845
Şiir Okunma
1.001.894
Yazı Okunma
104.946
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL