Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 21:09:57
Yastık simgesi ile zamanımızdaki değerlerin değişimine işaret etmiş şairimiz
Kutluyorum, selam ile
Yastık, @Talibi
1.3.2012 00:52:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 21:07:15
Çok güzeldi, Halk Edebiyatı şiirlerinin derinliğinde mesajlar var şiirde
Kutlarım, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:56:19
Şiir ve seslendirme nefisti.

Değerli üstadımızı kutluyorum, emeklerinize sağlık
selam ile
Haberin varmı, @AHMET ACAR
1.3.2012 20:57:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:50:37
Kızgın bir ateş ile erimektedir sanem
Ve müdâvim zemheri ayağından tutmakta
Tepesinden yapışıp sürüklerken cehennem
Vahşet dolu sahneler cinneti yaşatmakta
Alabora halinde şeytanın bedenleri
Cehennem çukurunun en önde gidenleri _maj

Allah gü...

Kabus, @Bayram Ali Bülbül
28.2.2012 00:03:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:46:40
Türkü sözleri güzelliğindeydi
kutluyorum, selam ile
Gittiğin gün, @LAZO
28.2.2012 13:03:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:33:45
Hep yaşadığımız telaşeler gözümde canlandı,
güzel dile gelmiş yaşananlar, düşüncelerimize tercüman oldu şiir.

Candan kutlarım, sevgilerle
Yansıma..., @hazan444
2.3.2012 14:45:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:24:08
Sadece gelmeyi unuttun...

Girişte de dediğin gibi, duyacaktır bu sesi muhatabı, çok içten ve güzeldi
Kutlarım, sevgilerle
Hezeyan, @lemide
1.3.2012 16:07:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:21:19
Öğretmen olmanın güzel yanı bir şey yaparken öğrencilerin de ihmal edilmemesi oluyor.
Bu şekilde çok daha çabuk öğrendiklerine eminim.
Emeklerinize sağlık, selam ve saygılar
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:18:51
Tekrar geldim okumaya, şiirde Halk Edebiyatımıza özgü derin felsefi mesajlar vardı.
Yazım şekli ve kurgusu da çok güzeldi.
Kutlarım, selam ile
Nar’da donuyorum, @sevenol
21.2.2012 11:40:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 20:10:43
Ooo harikaydı, şiirin iç açıcılığı, görüntüler enfes zaman geçirdi.

Teşekkürler emeğe, çok güzeldi.
Sevgilerle
Zingarella, @flycan57
29.2.2012 18:25:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 18:54:41
Kutluyorum emeğini ve yüreğini, yorum da çok güzeldi.
Her iki şairimizi de emekleri için teşekkürler
sevgilerle
Kavusamadık, @Emine usta
2.3.2012 12:20:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 18:53:06
Gönlü pasaklılardan ırak eylesin Allah, iyilerle karşılaşırsın.
Çok güzeldi yine, candan kutlarım
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Mart 2012 Cuma 17:04:13
Son dize bile bu şiirinizin güzelliğini anlamaya yetiyor.
Kutlarım emeğinizi, yüreğinizi
selam ile
İş mi bu ya!, @AZAP
2.3.2012 15:26:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Mart 2012 Perşembe 01:25:44
Dilekleriniz gerçekleşir inşallah.

Kutlarım emeğinizi, gönül sesinizi, selam ile
Esmerim, @Sami ASLAN
29.2.2012 00:05:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Mart 2012 Perşembe 01:24:43
Kutluyorum şiirin ritmini, güzelliğini
selam ile
Yak bundan sonra, @Ben bir hiçim
28.2.2012 21:39:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Mart 2012 Perşembe 01:23:20
Kutluyorum değerli şairimizi
çok güzeldi, selam ile
Dil neye yarar, @mete75
28.2.2012 21:00:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Mart 2012 Perşembe 01:21:15
Gerçekçi bir şiirdi,
kutlarım içten ve samimi ifadeler vardı
selam ile
Gönül adamı, @zafer kocakuşak
29.2.2012 13:32:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Mart 2012 Perşembe 00:49:51
seyran uğrayamaz samanlığa

Maalesef dediğiniz gibi, eskidendi işte.
Kutladım güzel şiiri, sevgilerle
Dikdörtgen pencere, @sibel yunlu
28.2.2012 12:08:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Mart 2012 Perşembe 00:44:17
Umut eksilmesin gönlünüzden, kutlarım güzel şiirinizi
selam ile
Özlem 2, @yaylacik
28.2.2012 00:00:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Şubat 2012 Çarşamba 23:32:05
Allah vefalı dostlar nasip etsin, herkesin en önemli ihtiyacı iyi ve kötü gününde dostları olması.

Kutlarım, sevgilerle
Sahte dostlarım, @yaylakızı
29.2.2012 08:44:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.835
Şiir Okunma
1.001.874
Yazı Okunma
104.946
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL