Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 16:45:15

unuttum demek anı bozurmaktır

Burada bir klavye hatası var mı?

Kutlarım, güzeldi yine.

Selamlarla
Sen ve sigara, @Serhat AKDENİZ
11.2.2013 23:00:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 16:34:36
Bu nasıl özlem ve sevgi dedirtti şiir bana.

Her şey gönlünüzce olsun, candan kutlarım.
Selamlarla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 16:32:45
Harikaydı. Zaman her şeyden korkar yaptı bizi.
Benim de bir oğlum var ve şimdi kızlardan korkulacak devir olmuş maalesef.

Selamlarla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 16:29:48
Mesajları ve güzelliği ile bize tebrik etmek kalıyor şiiri.

Söylenecekler en güzel şekilde söylenmiş zaten.
Kutlarım, selamlarla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 16:14:38
Emeğinizi kutluyorum
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 16:04:01
"Solumu yarıp geçen nefeslerde! "

O nefeslerin açtığı yaraları kapatmak zor oluyor.

Kutluyorum, sevgilerle
Can dökükleri, @nargulu
12.2.2013 00:16:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 15:58:57
Bir ucunda kilometrelerce karanlık
Bir ucunda zamanın donan noktasındaki yalnızlık
Gündüzün tam ortasında doğmuş dolunay
Sükûn penceresine çevrilmiş elem yüklü yay

Gerisi tüh,vah,of,ayy…


Bu final bölümü daha şiirdi. Üst bölümlerdeki uzun c...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 15:53:25
Önceleri yasak bir aşk olarak başlayan bu büyük aşkın eziyetini çekerek bedelini ödemiş Züleyha.

Doğruyu bulduktan sonra peygamber eşi olmaya lâyık olmuş sonunda.
Kutlarım güzel şiirinizi, selam ile
Yusuf ile züleyha, @Talibi
12.2.2013 00:33:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 15:48:07
Aşk var, aşk var. İkisine de aşk diyorlar ama dünya aşkı yalnızca nefs tatmini.

Allah'ı sevmek için havada uçan kaçan kerametler gösteren kişilere ihtiyaç duymaz kişi.
Kendi bedeninin işleyişini örneğin bir beynin yapısını öğrenmek bile hayra...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 15:33:20
Tebessüm eksilmesin yüzünüzden. Sevgilerle
Mutlu şiir :-), @asude_vuslat
12.2.2013 02:12:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 15:21:40
"evliyadan bir sev er"

"evliyadan sev bir er" mi olacak acaba?

Emeklerinizi kutlarım, içerik dolu dolu ve manevi haz veriyor.

Selamlarla
Letâyifler, @yok,sul
12.2.2013 11:11:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 15:19:17
Kutlarım emeğinizi, sevgilerle
Muhtaç, @yaşlandım artık
12.2.2013 12:07:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 15:17:01
İnsan da hava durumu gibi, değişkenlikler oluyor elbet.

Böyle günler peşine mutlaka huzuru, ışığı getiriyor. Her şey gönlünce olsun, sevgilerimle
Ah yüreğim, @AYSE 09
12.2.2013 12:18:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 14:51:06

Bu güzel çağrıya karşılık beş duyunun ötesinden de yoğun sevgi gelir inşallah.
Çok güzeldi, kutlarım, sevgilerimle
Hisset, @Canan Korkmaz
12.2.2013 13:23:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
12 Şubat 2013 Salı 14:20:41
Ben şiirin ilk seslendirmesini yakalayamadım, sanırım kendi seslendirmendi.

Deniz Hanım da nefis okuyor şiirleri, çok çok beğendim.

Şiir ve yorum birbirini tamamlamış, ikisi de harikaydı.
Kutluyorum, sevgilerle
Firak-ı ayan, @lemide
23.1.2013 11:28:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2013 Cuma 01:49:39
Kutluyorum değerli şairimizi.
Sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2013 Cuma 00:38:27
Çok güzeldi Sabiha Hanım, candan kutlarım.
Sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2013 Cuma 00:28:46
Nasihatları, uyumu, bütünlüğü ile çok güzel bir çalışmaydı.
Kutluyorum
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2013 Cuma 00:21:41
Yorum ve ziyaretlerle ilgili sitemleri pek gerekli görmüyorum. Eski şiirlerimden mesela asılı dura dura beş bin okumayı geçen şiirime rastladım. Yani sadece site içi değil yaptığımız paylaşımlar. Kimbilir kimler okuyor, biz sadece site içindeki dostl...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2013 Cuma 00:00:05
Çok uyumlu ve güzeldi, klasik eser tadındaydı.
Kutluyorum, selamlarla
Kimsesizler kimsesi, @kardelen26
7.2.2013 20:36:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.487
Şiir Okunma
1.001.403
Yazı Okunma
104.862
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL