Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 21:08:06
Gönülde ki korları (burada ki bitişik yazılacak)

Uzak olsun gözlerin senle yoktur sadedim (Burası saadet mi acaba?)
Adını dahi anmam, neyin var ki yad edim. (yâd)

Bu dizeler biraz kontrol istiyor gibi geldi bana. Yine en iyisini kendi...

Unuttum..., @ÜNSÜZ ŞAİR...
24.2.2013 02:11:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 21:02:56
Dileğinize göre şekillenir inşallah hayatınız.
Kutlarım, selam ile
Habersiz aşk, @yön
24.2.2013 16:21:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 21:00:31
Ölüm; ölümsüzlüğün bir kapısı. Kutlarım, selam ile
Ölümsüz, @Suat Zobu
24.2.2013 12:38:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 20:59:07
Bu aşk tehlikeli olmaya başlamış.

Gönlünüze sağlık, selam ile
Fırça, @cebirin defteri
24.2.2013 11:02:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 20:56:43
Ayrılık ölümden beter sözünü pekiştiriyor güzel şiirin.
Candan kutlarım, sevgilerle
Bir yudum sevgi, @AYSE 09
24.2.2013 08:15:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 20:55:23
Çok kullanılan kafiyeler seçilmezse daha da güzel olacak. Redifler fazla olduğu için asıl gücü kafiyeler yüklenmeli.

Çok güzel çalışmalara imza atıyorsunuz, candan kutluyorum, sevgilerle

Aşkın narına, @Birselamver25
24.2.2013 07:22:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 20:46:16
Başlangıcı da sol yanı, yolun sonu da sol yanı. Kalbimiz aşkın hem yolu hem de son durağı.
Ne güzeldi, kutluyorum. Sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 00:15:08
Gerçeği açıklayan uyarıcı bir şiirdi.

Yüz yıl sonra şu an yeni doğanlar dahil hiç kimse yeryüzünde olmayacak.

Yeni doğanlardan da bir iki kişi ancak yüz yaşını geçer sanırım.

Hepimiz yokuz bir vakit sonra. Düşününce garip geliyor ama gerçek...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 00:12:02
Dilerim beklentiniz gerçekleşir.
Kutlarım emeğinizi, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 00:10:40
Sevebilmek en güzel nimet.
Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim, selam ile
Şair sevgilim benim, @garip_ali
21.2.2013 01:37:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Şubat 2013 Pazar 00:09:08
Birliğimiz bozulmadıkça hainlerin oyunu geri tepecek inşallah.

Çok çok güzeldi, candan kutlarım.
Sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Şubat 2013 Perşembe 00:58:08
nefis nefis nefis... Dinlemek de nefis ötesi.
Tebrikler, sevgiler
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Şubat 2013 Perşembe 00:02:08
Maharetinize ustalığınıza yakışır güzellikteydi yine.
Kutluyorum, selamlarla
Perişan, @Bayram Ali Bülbül
20.2.2013 00:02:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Şubat 2013 Perşembe 00:00:23
Gelecek bütün şubatlar yalnızca sevgi, sıcaklık, sağlık, mutluluk getirsin ömrünüze.
Selam ve sevgiler
Şubat..., @GÜLÜMSE İZMİR
17.2.2013 14:00:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Şubat 2013 Pazartesi 00:53:29
Şiir, duyguları yansıtması ile çok güzeldi.

Kutlarım, selamlarla
Nefesimsin, @cihan61
21.11.2012 09:39:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Şubat 2013 Pazartesi 00:46:37
Yorum ve şiiri kutluyorum. Epeydir dinlememiştim yalan yok. Çok iyi geldi dinlemek.

Candan kutlarım, selamlarla
Seni çok seviyorum, @Hasan Dag
7.2.2013 11:16:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Şubat 2013 Pazartesi 00:41:22
Çok güzeldi, candan kutlarım.
Sevgilerle
** bu gece **, @hasret
10.2.2013 02:32:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Şubat 2013 Pazartesi 00:38:13
Bu olaylarda şunu öğrendim ben bir de.

Sitemizde mesela şiir hırsızlığı ortaya çıkınca cezalandırılıyor.

Ancak yarışmalarda buna bakılmadığını gördüm. Benim Kutlu doğum haftası törenlerinde okuttuğum ve özel hazırladığım şiir

Ünlü bir yarış...

Şiirbaz, @Birselamver25
4.2.2013 12:43:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2013 Cumartesi 01:53:47
Değerli ozanımızı kutluyorum
selamlarla
Oğul, @ozan zeki
15.2.2013 00:02:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Şubat 2013 Cumartesi 01:49:55
Bol bol hayat hikayesi dinlediğimiz dersleri hatırlıyorum.

Ama böyle bir fetva ilk şimdi duydum. Herkes fetva makamı olunca hak hukuk zaten karışmış
Çalık, @savrulmalar
15.2.2013 16:09:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.606
Şiir Okunma
1.001.550
Yazı Okunma
104.891
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL