(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU ŞİİRİ NASIL KAÇIRDIM ONA YANARIM GARDAŞ. KIRKIN DA ELLİN DE ALTMIŞIN DA TÜM ÖMRÜN HUZURLU, BEREKETLİ, İMANLI, İSTİKAMETLİ OLSUN İNŞALLAH. RABBİM AYAKLARIMIZI KAYDIRMASIN. KALEMİN KAVİ, ŞİİRDEKİ VAKARIN DAİM OLSUN.
Uzun zamandır Deftere girmediğim için atlamışım adaşım, özür ... Teşekkür ve tebrikler bu çıtası yüksek şiir için. Hormonsuz duygularla yazıldığı belli ... Seni tanıdığım, gördüğüm, kolkola gezdiğim için mutluyum ... Nice güzel ve hayırlı yıllar diliyorum ... Sen çok yaşa ... Sade'ce yaşa ... Varlığın yeter .. ............ Selam ve sevgiler ... GÖZÜNÜZE ACI YAŞ DEĞMESİN Mustafa'm ...
Sizin gibi kalemi güclü ve siirleri dikkat cekici güzellikte bir dostun, benim gibi, "usta"ligi hic bir zaman kabul etmemis ve edemeyecek olan bir kalem icin o sekilde iltifatta bulununca ani bir refleksle yazdim.
Samimiyetinizden asla kusku duymadim.
ASIL ben sizin kalbinizi incittiysem özür dilerim. Kusuruma bakmayin.
:)) Bu aralar ilham perim hiç uğramıyor yanıma Şiir adına kısır bir dönemdeyim. Sizin gibi Ustaları okuya okuya bir şeyler yazacağız artık, :) Hayırlısıyla...
hayatın hakikatı işte bu ne güzel yorumlamışsınız mısralarla şaire yakışır şiire yakışır güne daha çok yakışır şekilde hep güzelliklerle ayrıldığım sayfanızda yine haz ve lezzetle ayrılıyorum iyi ki varsınız tebrikler teşekkürler selamlar hürmetler
Bu kadar güzel ve mana yüklü bir şiire nasıl yorum yapılır ki. Ayakta alkışlıyorum değerli kardeşim. Daim olsun kaleminiz. Tebrik eder başarılarının devamını dilerim. Hayırlı Cumalar. Sağlıcakla.
Hani üçler, yediler kırklar derken mevzu bahis olan kırk... Bir rivayete göre Hz Ademin toprak olan bedeni kırk yıl bekletilir sonra ruh verilir... Ve ALLAH resulu Hz Muhammede s.a.v kırk yaşında peygamberlik verilir... Çünkü kırk yaş ruhun olgunluk çağıdır...Bu yüzden kırk yaşına gelmiş bir insan doğru yolu bulmamışsa, sonrası çok zor olur derler...
Kulluğu boşladım, kulu boş geçtim Dikene tutulup gülü boş geçtim Koca otuz dokuz yılı boş geçtim Kırkım nasıl olur, onu bilemem.
TEBRİK EDİYORUM YETKİN KALEMİNİZİ DEĞERLİ DOST YÜREK. HER GEÇEN YIL İNSAN OĞLUNU PİŞİRİYOR HATALARINI DAHA NET GÖRMESİNİ SAĞLIYOR İNŞ. GÖNLÜNÜZCE OLUR KIRK YILINZ NİCE SAĞLIKLI MUTLU YILLARA İNŞ. BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN. SELAM DUALARIMLA.
Otuzdokuza kadar dolu dolu gelmişse kırkı da sonrasını da dolu dolu yaşayacaktır ve hakkını verecektir ömrün.. İnandığı ölçüler içerisinde.. Tebrik ediyorum adaşım.. Gündüz vaktim olup giremediğim için okuyamadığım şiirin güne gelmesi sürpriz değil, hak ederek gelmiş.. Kutluyorum. Muhabbetle...
nakış nakış işlenmiş. bu kadar zarif sade ve yalın anlatımda bu kafiye düzeni.. ve duygu kargaşası olmaksızın...mükemmel. çok teşekkür ederim edebiyat adına.
BU ŞİİRİ NASIL KAÇIRDIM ONA YANARIM GARDAŞ.
KIRKIN DA ELLİN DE ALTMIŞIN DA TÜM ÖMRÜN HUZURLU, BEREKETLİ, İMANLI, İSTİKAMETLİ OLSUN İNŞALLAH.
RABBİM AYAKLARIMIZI KAYDIRMASIN.
KALEMİN KAVİ, ŞİİRDEKİ VAKARIN DAİM OLSUN.