Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 22:37:41
güzel şiirlerden birini daha okuma zevkini tattık.
şiirin mısralarında zıt anlamlar içi içe yer almış sanırım.
bir garibin hikayesi olarak yorumladım.
tebrikler üstad.
Kıl heybesinde, @ramazan.efe
2.11.2012 19:48:37
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 22:32:39
eskilerde kalan ve hala kanayan bir sevda yarası.
anlatımı güzel akıcı duygulu bir şiir.
susmasın deli gönül çağlasın şiirlere...
tebrikler dost
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 22:30:44
mevsim siyah beyaz gecelere gebe artık.Resmi bende gördüm çok güzel çizilmiş.ve şiir o resme yakışmış.
böyle anlar insana hüzün ve sonsuzluk hissi vermekte.
kaleminize sağlık.
Siyah gece, @AYSE 09
2.11.2012 18:52:59
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 22:28:25
evlat hasreti ile dolmuş bir yüreğin feryadı figanı şiirde.
duygu yüklü mısralarda bir veda ediş var.
anneden yardım ve annesine seslenen yaralı bir yürek.
(Çocuklar uzakta fakat hayattalar mı) burası karanlık.
ağır hüzünlü buruk bir şiir.
tebri...

Anne…, @gevdan
2.11.2012 17:41:21
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:35:14
usta kalemden anlamlı güzel bir manzum şiir.
ders verdiniz okuyanlara.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:30:54
duygulara sardınız okuyan yürekleri.
anlatımın güzelliğinde okundu hüzün dolu şiir.
hayatın acımasız gerçekleri.
şükretmeli annesi ve babası ile büyüyen çocuklar.
ama nerde...
tebrikler şairim.
Uçurtmayı vurdular, @leb-i şima
2.11.2012 16:28:02
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:13:43
inceden mesajlar saklı güzel bir şiir.
anlamlı ve düşündüren mısralar şiirde.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:11:08
evet her insanın belleğinde acı tatlı yaşanmış anılar saklıdır.
lakin acı olanları her nedense anıldıkça sızlatır yüreği.
anlamlı güzel bir şiir.
insanlığa sitem var şiirde.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:08:07
gerçekçi bir şiir.
insanlar birbirlerini riyasız ve yalansız sevsinler veya sevmesinler.
lakin günümüzde bu çok zor.menfaat dünyasında yüzüyoruz durmadan.
anlamlı ince mesajlar şiirde.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:04:55
usta kalemden anlamlı duygu yüklü ayrılık şiiri.
sevdasını her an anmakta olan bir gönlün çile dolu bekleyişi manzum şiirde.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:02:58
usta kalemden güzel bir manzum eser.
duygu yüklü mısralarda sevgiliye sitemler var.
ahenkli,akıcı hüzün dolu bir şiir.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 19:00:16
kanunu koyan güzel koymuş.
düşündüren bir çalışma.
tebrikler.
Zıt, @Hasan Özaydın
2.11.2012 00:01:58
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:58:30
duygu yüklü bir yorumun buruk tadında anılara bir yolculuk yaptık.İnsanın en güzel yılları çocukluk yılları değilmi.
Elbette anılacak anılar ve en dar günümüzde imdadımıza yetişecek.
duygu yüklü bir şiir.
ahenkli ağır ve anlamlı mısralar şiirde.
...

mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:54:21
lehçenin ve anlatımın güzelliğinde ahenkli bir manzum şiir.
türkü tadı var mısralarda.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:52:00
aşk bu insanı bir meczuba döndürür.
anlamlı akıcı buruk bir şiir.
duyguların esiri bir yüreğin sızıları şiirde.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:43:18
duygu seli olmuş mısralar.
ayrılık acısının verdiği hüzünle kaleme alınmış ağıt güzelliğinde bir çalışma.
tebrikler.
' ayrılık treni ', @mehmetakuzum
2.11.2012 13:18:12
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:40:46
Bosna soykırımı ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.
yüreğiniz dert görmesin üstadım.Bir tarih vesikası şeklinde Bosna destanı olarak kalacak sanırım.
Allah Müslümanlara böyle acılar yaşatmasın diyorum lakin.müslümanlar hala kaos içinde.
şiirin a...

Mostar/ neretva, @Mevlüt GÖZDE
2.11.2012 00:23:45
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:33:25
maalesef.Bu gün taş atarlar yarın silah.
duyarlı yüreğinize ve anlam dolu şiirinize teşekkürler.
ülkemin acıları yeterince ve ustalıkla vurgulanmış.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:20:47
ahenk dolu şarkı güzelliğinde bir manzume.
aşkın yoluna baş koymuş bir yüreğin duyguları mısralarda.
Divan edebiyatı şiirlerini andırmakta.
tebrikler üstadım.
Doldur saki doldur, @hülvani
2.11.2012 01:49:09
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Kasım 2012 Cuma 18:13:36
hikayenin devamı niteliğinde düşündüren anlatım şiirde.
ders dolu güzellikte sözler mısralara yansımış.
tebrikler.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.741
Şiir Okunma
856.294
Yazı Okunma
103.834
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL