Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 20:57:56
ahenk dolu coşkulu ve sevgiliye gönülden bir sesleniş.
şarkılara eş güzellikte uyumlu mısralar.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 20:55:20
tabiatın güzelliği şiire resimlenmiş ve coşku ve sevgi dolu güzel bir şiir.
tebrik ederim.
Kışa veda bu yağmur, @AYSE 09
4.4.2013 16:13:53
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 20:53:32
ihlas ile kaleme alınmış ibretlik derslerle dolu ve oldukça anlamlı düzgün güzel bir eser.
kaleminiz daim olsun.
Canımın özü oğul:, @AZAP
4.4.2013 15:42:02
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 20:50:47
ne güzel anlatmışsınız yaşlılığın hallerini.
Ancak yaşlılara gereken önem verilmemekte özellikle ''gelin'' dediğimiz insanlar.
yine hayattan derslerle dolu düzgün bir şiir.
tebrik ederim.
Yaşlılar, @Halil Manuş
4.4.2013 15:13:44
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 20:48:00
her ne kadar ağır sitemler varsada kalemin ucunda, bütün bunların ardında dayanılmaz bir sevda yatmakta.
anlamlı ve kızgınlık ifade eden bir çalışma.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 20:44:35
hayattan manzaralar ve güzel anlatım.kolay gelsin.
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 10:19:53
çok anlamlı bir eleştiri.oldukça manidar ve inceden dokunuşlar.
kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 10:17:18
duyarlı yürekten insan manzaraları.Maalesef şimdiki nesil değişti üstadım ancak korkarım başlarına bir gelecek var.
güzel eseri ve üstadımı tebrik ederim.
Yakmış gidiyor, @hülvani
4.4.2013 09:11:21
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 10:15:10
gönül bir güzele düştü ya hadi hayırlısı.Köy yerlerinde sevdalıklar bir farklı olur.hele kız güzel ve alımlıysa deme o zaman delikanlıların halini.
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 10:11:28
hüzünlü bir şarkı ahengi sarmış şiiri.çok güzel ahenkli ve buruk bir eser.
tebrik ederim.
Sus, @Mustafa Sade
4.4.2013 08:32:01
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 07:02:49
yaşanmış sıkıntılı bir olayın ardından kalemden düşen duygular ve oldukça güzel bir anlatım.
kaleminize sağlık.
Bekle, @glenay
4.4.2013 00:56:34
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:59:26
hayatın gerçekleri ve inceden mesajlar şiirin güzelliğine çok anlamlı bir şekilde yansıtılmış.
kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:51:21
resimle bütünleşen çok anlamlı özel bir şiir.
üstadımın kalemine sağlık.
Boyunduruk, @ramazan.efe
4.4.2013 00:11:49
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:48:21
sevda yükünün altında inleyen bir gönlün sızıları.
çok güzel ahenkli buruk bir sevda şiiri.tebrik ederim.
Neylersin, @BİLAL TEKİN
4.4.2013 00:06:55
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:45:47
acı ama yaşanabilecek gerçekler şiirin özünde.
kaleminize sağlık.
Yaşlanınca, @Hasan Özaydın
4.4.2013 00:05:14
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:44:24
gönülden bir sesleniş ve aşkını bekleyen bir sevgili.
duygulu ve güzel bir çalışma.tebrikler.
Tragedya, @mehmetakuzum
3.4.2013 23:54:22
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:42:30
gönülden sevgi denilen işte bu olmalı.Her şeye rağmen sevgilinin güzelliğini düşünmek.
çok güzel bir eser.tebrik ederim.
İstemem, @Ahmet Moran
3.4.2013 23:15:32
mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:40:10
duyarlı kaleme teşekkürler.Çok manidar bir eser.
lakin dost;Müslümanlar kolay kolay birlik olacak sanmıyorum.Çünkü içlerine öyle bir fitne girmişki özü bırakıp şekille uğraşmaya,aklı bırakıp uyumaya yönelmişler.
kimliklerini kaybetmiş ne oldukların...

mehmetmacit
@mehmetmacit
4 Nisan 2013 Perşembe 06:30:57
çok düzgün ve manidar kaleme alınmış bir gönderme.
Günümüz insanlarından bazılarına...
tebrik ederim üstadım.
Yok öyle bir şey, @halilşakir
4.4.2013 00:03:44
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 22:19:36
hayatın güzelliklerini ve acılarını yüreğinde hisseden ve oldukça ders alan bir gönlün duyguları ve güzel bir şiir.
tebrikler üstadım.
Ey gönül, @GARİPYAŞAR
3.4.2013 21:58:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.938
Şiir Okunma
856.570
Yazı Okunma
103.927
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL