(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÖLÜK PÖRÇÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÖLÜK PÖRÇÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimizde bu kadar fitne varken, herkes kendinin en iyi Müslüman ve en iyi insan olduğunu sanırken, yaptığı hatayı görmeyip başkalarının kusurlarını ararken........ Müminler kardeştirler ayeti unutulunca. Maalesef dünya üzerindeki Müslümanların ahvali.
duyarlı kaleme teşekkürler.Çok manidar bir eser. lakin dost;Müslümanlar kolay kolay birlik olacak sanmıyorum.Çünkü içlerine öyle bir fitne girmişki özü bırakıp şekille uğraşmaya,aklı bırakıp uyumaya yönelmişler. kimliklerini kaybetmiş ne olduklarını bilemez haldeler.öncelikle milli kimlikler etrafında güçlenip birlik olmaları gerekmekte. ardından sömürü düzeni ile mücadele daha etkili olacaktır.Bu gün islamın adı terörle anılır oldu.Bu benim inandığım İslam olamaz. Her tarafta farklı cemaatlar,gruplar, çıkar peşinde koşan dini liderler. nasıl olacak bu birliktelik anlamak zor dostum. Saygılarımla.
Icimiz yaniyor hocam birlik olmayisimizdan yararlaniyorlar! Yaklasik bir asirdir müslüanlar perisan , hilafet makami yok edildi o günden sonra ümmeti muhamet perisan