Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 21:13:56
duyguların yansıtıldığı anlamlı etkili bir şiir.
tebrik ederim.
Bu sabah, @adrenalinaz
3.4.2013 21:05:31
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 21:06:53
oldukça duygusal ve iç dünyayı yansıtan güzel bir serbest çalışma.
tebrik ederim.
Fısıltı, @Salih Ataseven
3.4.2013 02:44:53
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 21:04:43
şifa buldunuz sanırım.Ancak başına gelmeyince farkında olmayan bir millet olduk.
hecesi düzgün anlamlı ve duygulu güzel bir eser.
tebrik ederim.
Öldüren yok mu, @cevdet altay
3.4.2013 01:38:18
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 21:02:47
temennimiz bu yönde olsun desekte gelişmeler kadını duvar arkasına itecek gibi.
duyarlı kalemi ve güzel şiiri tebrik ederim.
Hesap, @glenay
3.4.2013 00:58:48
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 21:00:18
kendine öz üslup ve mani güzelliğinde öğüt dolu bir eser.
manası hayli güzel ve etkili bir şiir.
tebrikler üstadım.
Mavicesin, @ramazan.efe
3.4.2013 00:46:34
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:54:09
çok güzel bir mani.anlamlı ve ahenkli.bahar güzelliğinde.
tebrikler.
Bahar ayları, @osman aksoy
2.4.2013 20:56:22
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:52:48
hele baharın bu anlarında, insan öyle bir bekleyiş içindedir ki, doğada bulur kendini,Lakin hiç bir güzellik avutamaz yüreği.Çünkü gözler her an yolda akıl, gelmeyen sevdadadır.
yorum ve şiir aldı götürdü uzaklara, bir iki damla yaş ile.
kalemine v...

Gelseydin, @Funda SAĞLAM
2.4.2013 22:28:03
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:49:22
aşkın esaretine düşmüş bir yüreğin duyguları en güzelinden mısralara yansımış.
tasvirlerin ahengi şiire mana yüklemekte.
tebrikler usta kalem.
Uçmak ister, @BİLAL TEKİN
3.4.2013 00:03:09
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:46:45
sevmenin güzelliğini yaşayan bilir.
asla suç değildir.
keşke herkesin gönlünde bir sevda yaşamış olsa.
Hece çalışması kısmen olmuş.biraz daha dikkat gerekmekte.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:44:09
çok güzel bir şiir.
manası derinlerde,dostluğun güzelliğinde.
yazan kalemi tebrik ederim.
Dost yolu, @Nuh Comba
3.4.2013 19:24:23
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:42:11
yakışıklı olmanın verdiği hazla kibirlenmekte çocuk.bakalım sonu nasıl gelecek.
kolay gelsin üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:39:26
şivesiyle okununca daha bir güzel olmakta.kolay gelsin.
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:36:43
aşıkların ilmini anlatan çok güzel bir manzum eser.
keşke her insanda biraz aşık ruhu olsa, memleket güllük gülistanlık olur.
kaleminize sağlık.
Yol olur âşık, @hülvani
3.4.2013 17:01:06
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:34:39
üstadım yine sayfanıza mükemmel bir şiir asılmış.
okudukça okunası geliyor şiiri.
yazan kaleminize sağlık.
Saf akıl ( aruz ), @yok,sul
3.4.2013 16:21:05
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:30:02
ayrılığın ardından yaşanan çıkmazlar, kendinle hesaplaşma ve anılarla mücadele şiirin özünde.
akıcı hüzünlü etkili bir eser.
kutlarım kalemi ve yorumu.
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:27:07
yüreğine saklanmış bir sevdanın içten duygularla mısralara yansıması.
güzel bir eser.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:25:04
buram buram aşk kokan duygulu ve oldukça hüzünlü, anlamlı tasvirlerle süslü güzel bir eser.
yorumun hazzında dinlendi.
tebrikler.
Aşkın sıcak elleri, @nargulu
3.4.2013 14:40:27
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:21:05
Haklısın Üstadım.Geçen zamanın kıymeti bir anlaşılsa, bel ki o zaman insanlar bir nebze olsun nefislerinden kurtulurlar.
etkili anlamlı güzel bir eser.
kutlarım kalemi.
Ne kaybedeceksin?, @Halil Manuş
3.4.2013 09:47:13
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:19:16
yürekte bir sevda varsa ne kolay unutulur nede bedeni iflah eder.
duygu yüklü ve hüzünlü güze bir eser.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Nisan 2013 Çarşamba 20:17:06
hikayenin şiirle anlatımı güzel ve akıcı olmakta. kolay gelsin.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.851
Şiir Okunma
856.412
Yazı Okunma
103.865
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL