(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞLANINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞLANINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boya ile, badanayla genç gibi görünmek ile gerçekten genç olmak arasında çok fark var. Hem önemli olan insan olabilmektir. İnsan olamadıktan sonra genç olsak ne yazar yaşı olsak ne yazar...Hem yahu beğenmeyen beğenmesin varsın. Kendi sorunları. Değil mi ama?
hocam anlam ve derinliği ile çok güzel şiirdi yakışmıyorsun yanıma ihtiyar diyecek olan ihtiyarlamayacaksa kutlarım değerli güzel kaleminizi saygılarımla selamlar
ÜSTADIM; BİZE UYGUN VE ARKAMIZDAN DA GELENLERE VE GELECEKLERE DERS NİTELİĞİNDE DİZELERDİ DİZELERİNİZ. HİÇ DERLER Mİ Kİ DEMİYECEĞİM DİYORLAR BİLE. BİZ DE DİYELİM Kİ EY GAFİL BİZ SİNİZİN GİBİ OLAMAYCAĞIIZ AMMA YA SİZ? SİZ DE GÜN GELİP BİZİM GİBİ BELKİ DE B.İZDEN DAHA FAZLA İHTİYAR OLACAKSINIZ. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN ÜSTADIM. SAYGILARIMLA...
Bir gün ; Yakışmıyorsun yanıma , Diyeceksin . İhtiyar...
//İnsanı ateş değil,kendi gafleti yakar. Herkeste kusur görür, kendisine kör bakar. Neye nasıl bakarsan,o da sana öyle bakar. MEVLANA CELALEDDİN-İ RUMİ//
Boya ile, badanayla genç gibi görünmek ile gerçekten genç olmak arasında çok fark var. Hem önemli olan insan olabilmektir. İnsan olamadıktan sonra genç olsak ne yazar yaşı olsak ne yazar...Hem yahu beğenmeyen beğenmesin varsın. Kendi sorunları. Değil mi ama?
Selam ve sevgilerimle.