Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Nisan 2013 Salı 06:43:37
sizlerinde bayramı kutlu olsun.
Bu bayramın anlamlı zaman içinde daha iyi anlaşılmaktadır.
Sürükleyici güzel bir çalışama, tebrik ederim.
23 nisanlar'da, @glenay
23.4.2013 00:03:52
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Nisan 2013 Salı 06:41:10
hayat bu güzel Hocam.Ah birde doğursaydık zalim kadınlara muhtaç kalmazdık.
anlamlı bir dörtlük.
tebrik ederim.
Bekar, @Hasan Özaydın
23.4.2013 00:00:08
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Nisan 2013 Salı 06:39:54
vatan sevgisi ve Milletine olan derin bağlılığı zaman içinde daha iyi anlaşılan Sayın Türkeş için yazılmış çok güzel bir eser.
akıcı coşkulu lakin buruk bir şiir.
Fikirlerinin yaşaması onu bir kat daha değerli kılmaktadır.Türk tarihi Milletini seve...

Neredesin başbuğum, @Derebey
22.4.2013 23:56:36
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 21:07:33
kendi dünyasıyla kıyasıya hesaplaşan, açmazlarına bir çıkış yolu arayan insanın yaşadığı duygu dolu anların şiirle anlatımı.
akıcı ve etkili bir çalışma .tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 20:58:56
yorumun doyumsuz güzelliğinde anlam dolu duygu yüklü hüzünlü bir şiir okuyup dinledim.
emek veren kalemleri tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 20:53:20
yalnızlık ve şairin yalnızlığı şiirde güzel yorumlanmış.Kendince haklı ve yalnızlığı sevmekte.
Ama o yalnızlıkki,aynı zamanda ruhunu tüketmekte.
tebrik ederim.başarılar...
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 20:42:28
sevgi dolu bir yüreğin coşku dolu seslenişi.oldukça güzel,emek verilmiş ve üzerinde çalışılmış bir eser.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 20:40:05
çok güzel bir özeleştiri şiiri okudum sayfada.
içten ve samimi bir hesaplama var mısralarda.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 20:37:11
coşkulu ve tutku dolu yaşamış bir aşkın hissedilen duyguların,özlemlerin içten ve çok güzel anlatımı.
beğeni ile okundu şiir.
tebrik ederim.
Susak, @nargulu
22.4.2013 13:48:19
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 19:59:56
tebrikler evlat.Öğretmen sevgisi dolu güzel bir şiir okudum.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 19:56:42
üstadım yine güzel bir şiir sayfanızı süslemiş.kırılmış bir yüreğin hüzün dolu hislerini sitemlerini buldum şiirde.
serbest bir şiir olmakla ahenkli bir anlatım var özünde.
tebrik ederim.
Bomboş gözlerle..., @AZAP
22.4.2013 14:18:42
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 13:54:13
dostum diye el uzatılan kendini bilmezlerin şahsiyetsizlerin alnına vurulan tokat gibi anlamlı sitem dolu coşkulu bir eser.
kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 07:28:09
Güzel bir başlangıç. İstanbula varmak orada pişmek bakalım bizim oğlan nasıl başaracak.
eline koluna sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 07:23:49
duygu yüklü güzel bir eser.lakin insanın kendine değer verip yaşama sarılmasıda ilahi bir emirdir.
yani Tanrı bize yaşamayı ve kendine kul olmayı istemektedir.Bu kulluğu en iyi şekilde yapmak için sağlıklı akıllı ve güzel bir hayatımız olmalı derim....

mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 07:20:08
çocukların temiz ve saf duygularla bakan gözlerinde oluşan sevgilerin ebediyen kalması dileklerimle.
bu manada yazılmış çok güzel ve anlam dolu bir şiir.
yazan kalemi tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 07:15:09
yüreğinde derin bir aşk ve gözü bu tutku dolu aşktan başka bir şey görmeyen bir yüreğin sevgi dolu duyguları ahenkli akıcı anlamlı güzel bir şiirde. duygusal bir şarkı ahenginde.
okumaktan haz alınan bir eser.tebrik ederim.
Leyla, @BİLAL TEKİN
22.4.2013 01:35:59
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 07:08:13
kelebeklerin güzelliklerine karşılık kısa süren ömürleri,zalimlikle yarışan insanların uzun süren ömürleri.
Dünya sadece kelebeklerle dolsaydı,Kirlenir miydi bu kadar.
konu ve şiir çok anlamlı ve güzel tebrik ederim.
Kelebekler, @glenay
22.4.2013 00:02:16
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 07:04:49
ahenk dolu akıcı buruk bir şiir.
anılara hüzün dolu bir yolculuk.
kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 07:02:54
şu anda dünyanın pek çok ülkesinde manzara çok daha vahim.Savaşlar kıtlıklar çocukları savaş makinesi kadınları seks makinesi yapmakta.
bu manada kaleme alınan anlamlı güzel bir eser.duyarlı kalemi tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
22 Nisan 2013 Pazartesi 06:58:56
derin bir sevginin ve unutulmayan bir aşkın gönüldeki yansımaları ve duygulu bir şiir.
tebrik ederim.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.969
Şiir Okunma
856.621
Yazı Okunma
103.945
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL