Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 18:59:42
koşar adım okuyoruz hikayeyi.Deli oğlan boşa çalıştı onca zaman.Ama hayatı öğrenecek illaki.
yenilmeyide yenmeyide.
kolay gelsin.
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 18:45:33
sevgi ve özlem dolu ahenkli bir manzum eser.
bazen olmadık şeyler isterizde, mutluluğu malda mülkte ararız.Halbuki bir damla huzur değil mi?
beğenerek okudum şiiri.tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 18:41:32
kalemine sağlık.Oldukça iyi gidiyor aruz çalışmaları.
karşılıksız kalan bir sevginin muhatabına duygulu ve sitemli bir sesleniş.
tebrikler.
Hicran olur, @BİLAL TEKİN
28.4.2013 14:38:07
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 18:38:41
çok güzel bir şiir yazmışsınız bu gün sevgi dolu sıcacık bir anlatım.
İnsan bazen çevresindeki güzellikleri fark edemiyor.Doğada yalnız değiliz.Sessizde olsalar canlılar her zaman aramızda.
konuyu güzel yakalamışsınız tebrik ederim.
Akasya ağacı, @sareyaprak
28.4.2013 15:36:37
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 18:35:43
gerçekte gönülde kopan özlem dolu fırtınaların ve umutların itirafıydı.
sımsıcak dop dolu bir şiir.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 07:11:40
insan psikolojisi bakımından oldukça güzel bir anlatım var.
hayatın basamakları acıları, hataları ve anlamsız koşturmaca içinde kendine yer bulamayan bir yüreğin duyduğu sızılar.
Doktor çare bulamaz yaralanmış gönüllere.
ilgiyle okunacak güzel bir...

mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 07:03:37
hüzünlü ve özlem dolu çok güzel bir sevda şiiri.
özenle kaleme alınmış, ahenkli akıcı ve buruk bir anlatım.tebrik ederim.
Gelemiyorum, @AYSE KAVAK
28.4.2013 01:07:03
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 06:56:12
usta kalemden süzülmüş, hecesi ve kafiyesi çok güzel bir duygu seli.
sevmenin yüceliği, özlemi, ateşi şiirin mısralarında.
İnanıyorum O şenliğinde beğenisini kazanmıştır.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Nisan 2013 Pazar 06:53:15
gölgesi olmayan aşk, dünya var oldukça gönülleri doldura, sımsıcak duygularla gerçeklerde yaşayan aştır ki,bazen ilahi bazen beşeri olarak hep yaşamıştır.
Bu manada kaleme alınmış ve çok güzel resimlenmiş aşkın yüceliği.nefis bir yorum şiiri daha bi...

mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:54:53
Türkü güzelliğinde ve ahenginde, sade bir dille kaleme alınmış anlamlı bir manzum eser.
gönüldeki coşkuların şiirle anlatımı çok da güzel olmuş.
tebrikler.
Ağrılıyam, @cevdet altay
27.4.2013 21:49:07
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:52:50
genç bir delikanlının çok güzel bir tasviri yapılmış ve görüntü asla unutulmadan akılda kalmış.
derin bir sevdanın izleri güzel bir şiire yansımış.
tebrik ederim.
Toy yürek, @nargulu
27.4.2013 21:14:41
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:50:01
düşündüren ve ilginç anlatımla kendini okutan etkili bir şiir.
sitem dolu bir anlatım mısralara yansımış.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:41:30
resimi çizen Mevlüt beyin kalemine sağlık.
İnsan uzak ellerde bir tanıdığını görünce ne hallere geliyor.hele eskiden telefon vs gibi ulaşım haberleşme olmayınca, sıla hasreti yakar durur.
kalemine sağlık dost.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:28:29
kaleminize sağlık.Akşamın hüznünde kalemden dökülen buruk inciler.
tebrik ederim.
Yine akşam oldu, @AYSE 09
27.4.2013 20:06:55
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:24:34
hüzün dolu mısralarda sevgiliye sitem dolu bir sesleniş var.
buruk şiirde olsa, ahenkli sunum şiiri özenle okutmakta
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:17:07
ustaca yazılmış manidar mısralarla dolu anlamlı ve düşündüren çok güzel bir şiir.
sitemler bile okuyana haz vermekte.Kalmadı dostluğun önemi artık.Şair çok haklı.
tebrik ederim.
Yıkan utansın, @Nuh Comba
27.4.2013 17:41:17
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:11:51
sevgiliye duyulan özlemin güzel bir şiirle dile gelmesi.
ahenkli ve akıcı bir çalışma.tebrik ederim.
Sevgilim seni çok özledim, @yön
27.4.2013 16:47:58
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 21:09:30
çok güzel tasvir edilmiş ki, o ablanız memnun kalmıştır.
tebrikler.
Songül, @mehmetakuzum
27.4.2013 16:46:00
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 20:05:57
sevgi ve özlemin buram buram tüttüğü bir gönlün içten sımsıcak duyguları güzel bir şiirle dile gelmekte.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Nisan 2013 Cumartesi 13:04:45
hayata sitem dolu ağır bir sesleniş.
gönül çok derinden kırılmışsa, yazılanlar bazen az kalmakta.
tebrikler.
Her şey boş., @gevdan
27.4.2013 11:26:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.990
Şiir Okunma
856.687
Yazı Okunma
103.951
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL