Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Mayıs 2013 Cuma 07:07:59
güzel bir dörtlük.Özlem işlenmiş şiire.
tebrik ederim.
Maviş, @Hasan Özaydın
3.5.2013 00:20:36
mehmetmacit
@mehmetmacit
3 Mayıs 2013 Cuma 07:06:41
tek gerçek var ölüm...sevgi, aşk, ayrılık, hastalık dahil herşey sanal gibi. Yalnız bazı aşklar vardır ki ölümden daha gerçektir.Yıllarca yaşar kalplerde, ölüm bila engel değildir.Bunu ancak yaşayan bilir.
bu manidar şairin duygularını güzel sunmak...

mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 20:46:43
unutulmayan aşka, içten bir sesleniş ve özlem dolu bir şiir.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 20:39:32
her zamanki gibi ahenk ve akıcı anlatımda çok güzel bir sevda şiiri.
kaleminiz daim olsun üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 20:36:41
hayatın manası bu anlamlı beyitte.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 20:35:30
Bir başkadır Benim Memleketim.
Doyulmaz tadına havasına suyuna.
özlem dolu çok güzel bir şiir.tebrik ederim.
Anadolu'm, @Minos
2.5.2013 10:09:45
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 20:33:55
sımsıcak sevgilerle coşku dolu bir geleceğe umutla sarılmak.
kaleminize sağlık.güzel bir şiir.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 20:32:02
kaleminiz daim olsun.çok manidar olukça etkili anlamlı, düzgün bir manzum eser.
sitemler öyle güzel işlenmiş ki şiire derinlik ve güzellik katmış.
tebrik ederim.
Arz-ı halimiz, @Mustafa Sade
2.5.2013 09:24:43
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 07:22:13
vefa dolu çok anlamlı bir yazı.
Güzel insanları tanımak,onlara değer vermek gerekir.
Kaleminize sağlık.
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 07:19:12
zor bir ayrılığın ardında kalan yıkık bir gönlün hüzün dolu duyguları buruk bir şiirin mısralarında.
duygular şiire oldukça güzel yansıtılmış.ağır ahenkli bir çalışma.
tebrik ederim.
Son şiir..., @gevdan
2.5.2013 02:05:41
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 07:15:47
Tebrikler üstadım Sevgiliye seslenen bir yüreğin coşku dolu ifadeleri ve alanında çok güzel bir manzum eser.
Aruz şiirlerinde görülen zarif anlatım uyumlu kelimeler şiirde oldukça güzel kullanılmış.
Yusuf yüzlüm, @BİLAL TEKİN
2.5.2013 01:02:51
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 07:09:52
fon şiire öyle uyum sağlamışki, bir anda okunup bitti şiir.
sımsıcak sevgi dolu, coşkulu bir gönlün yüreğindeki derin hislerin mısralara akışı.
kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 07:05:47
kaleminize sağlık.Duygulu buruk bir eser.
özlem dolu sevgilerin mısralarda kendini bulması güzeldi.tebrik ederim.
Bir yıldızın vardı, @glenay
2.5.2013 00:03:33
mehmetmacit
@mehmetmacit
2 Mayıs 2013 Perşembe 07:02:26
kırılan bir yüreğin duyguları çok manidar tasvirlerle şiire yansıtılmış.
sitem dolu olsada,ahenkli ve akıcı bir sesleniş.
kaleminize nefesinize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
1 Mayıs 2013 Çarşamba 20:56:58
duygu seli güzel bir şiir.
sitemde var özlemde.gönül kırılmaya görsün.cam gibi dağılır.lakin kıran eli unutamaz.
tebrik ederim.
İşte kalbim..., @Tuana Çelik
1.5.2013 09:53:38
mehmetmacit
@mehmetmacit
1 Mayıs 2013 Çarşamba 20:49:29
kaleminize sağlık üstadım.Yine döktürmüşsünüz mısraları.hem sitem hem tebrik velhasıl çok konuya değinilmiş.
akıcı anlamlı güzel bir manzum eser.
mehmetmacit
@mehmetmacit
1 Mayıs 2013 Çarşamba 20:45:58
çok güzel bir anlatım.duyguların pencereden boşluğa savrulması..***a ve anılara yolculuk.
Kadere sitem de olsa şiir okuttu kendini hissedilerek.tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
1 Mayıs 2013 Çarşamba 20:40:27
kalemine sağlık üstadım.Emek veren türkü çağıran gönüllere teşekkür ederim.
türkü dinlerken kalmeden düşen duygular.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
1 Mayıs 2013 Çarşamba 19:20:00
bir el uzandı bizim oğlana Allah yolunu açık etsin.Eskiden memur olmak çok güzeldi.memurlar el üstünde tutlurdu.Limdilerde yine güzelde lakin ne uzuyor ne kısalıyor memur.mehter takımı gibi bi ileri bir geri.
kalemine sağlık üsta kalem.
mehmetmacit
@mehmetmacit
1 Mayıs 2013 Çarşamba 16:56:46
nefis bir yorumun hüzün dolu buruk hazzında oldukça duygulu bir şiir.
tasvirler yerli yerinde ve anlatım akıcı.sanırım Ana sevgisi ve yokluğu yürekte derin bir yara açmış.
tebrik ederim.
Kan çığlıkları, @sedaefruz
1.5.2013 15:42:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.023
Şiir Okunma
856.743
Yazı Okunma
103.966
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL