Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 09:11:58
YORGUNLUĞUMUN AZAMETINDEYIM.
UMUTSUZLUĞUM,
KIRINTI OLMUSKEN HAYATIMDA,
O YUZDEN;
BU YAZ KÖŞESINDE BEKLEMEKTEYIM.
dilekleriniz daim olsun hocam..güzel ve anlamlı
Köşe, @sibel yunlu
8.6.2011 00:27:31
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 09:10:57
Sevemem başkasını
Öyle kolay değil sevmek
Silemem gözümdeki aşk damlasını
Sevmek emek ister emek

Kanayan yaramsın
Mümkünmüdür bu yarayı iyileştirmek
Dünyadaki tek sevdamsın
Sevmek emek ister emek

misali değerli hocam güzel bir duvar payl...

Anlam, @sibel yunlu
9.6.2011 00:56:53
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 09:09:26
BİLMİYORUM BU KAÇINCI ZİYARETİM
KAÇINCIYA KABUL EDİLMEYİŞİM.
ELİMDE BİR ÇAKMAK SENİN GÖNÜL SAYFANA,
SON GELİŞİME, İLK TERKEDİŞİM.


Bu senin için kaçıncı yanışım misali...duygu yüklüydü sayın hocam..kutlarım.tebrikler.
İlk sefer, @sibel yunlu
10.6.2011 00:04:51
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 09:08:22
Saygısız, bahçemi talanda şimdi
Meyvelerim ellerinde çürümekte.
Duy! Mabedimin çığlığını
Verme ona bu tiyatroda bir sahne!


güzel bir paylaşımdı sayın hocam.kutlarım tebrikler.
Davetsiz, @sibel yunlu
11.6.2011 00:23:07
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:51:27
Anlatma şiirle ,şarkıyla ,sözle
Aşkın artık bir yalan ,
Sevginin talan ,
İnsanlığın, dalında ,solup kuruyan
Bir çiçek olduğunu …
Varsın bilmesin ,
İçinde hep gülen bayram çocuğu …

varsın o fecasız bilmesin onun için yandığımı mis...

Bilmesin, @melahat çetinkaya
22.5.2011 00:20:00
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:50:13
Tam varmak üzereyken
Mutluluğun tadına ,
Böler,parçalar seni ,
Hasret deyip adına…


gerçekten çok güzel olmuş.hocamızı kucak dolusu sevgi ve saygılarımızı yolluyoruz.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:48:58
Masal gibi ,rüya gibi bir şeydi …
Uyuduk uyandık bilmedik neydi .
Üzülüp küsmeye bile değmezdi
Birgün biteceği belliydi zaten gelişinden gideceğin belliydi zaten misali...kutalrım değerli hocam..hoş dizelerdi..........
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:47:41
Elime ne zaman bir kâğıt kalem alsam seni yazdım
Düşüncelerim yokluğunda sancılı hep seni aradım
Sen olmayınca, sesini duymayınca bir boşluktayım
Sonunun ne olacağını düşünmeden sevdim seni

zaten hiç kimse sonunu bile bile sevmiyor hocam kutlar...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:46:37
Gün ağarır güneş yavaş yavaş doğar
Etrafımda anlamsız bir sürü ses
Gereksiz kalabalıklar
Yüzlerde eksilmiş gülüşler
Ben anladım ki yaşantımda
Tek bir şey eksik
Sen sevgili

işte sihirli kelime sayın hocam dediğiniz gibi''sen sevgili'''anahtar...

Sen sevgili, @METİN TENKER
9.6.2011 20:21:57
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:45:26
Bir aşkın tek yüreğinde
İçimi titretmeli gülüşlerin
Seni seviyorum deyişlerin yakmalı yüreğimi


yürek sesi çağlamış..kutlarım hocam.............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:44:26
Bana deli misin diyorlar, aşığım diyorum
Bilmiyorlar ki seni ne çok seviyorum
Her anımda yanımda ol, çok özlüyorum
Kapıldım gidiyorum sensiz sevdalara

Duygu yüklüydü değerli hocam kutlarım tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 08:39:31
Deniz şu yeminlerin en büyüğünü ederken,
Dağlar alaycı tavrında,ağlanmış şarkılara,
Beklemekteki tutsak umut,kara bağlanırken,
He döngüsün de yorgun dünya,
bir isimde sonum..

güzel bir şiir okudum.yüregine emegine saglık.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 01:21:01
yağmur yağıyor
damla damla ellerimden içime süzülüyor
hırsım, öfkem vuruyor şakaklarıma
kan soluyor nefesim
başkaldırı? yüreğimde
gözlerime bakma sakın
zamanı değil aşık olmanın
direnmenin zamanı
hasret anı
vuslatımız zaferde
aşkınla gönlüm...

Dokunma..., @sergül kandemir
11.6.2011 01:14:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 00:24:06


şiir okudum
aşk gibiydi
sevda gibiydi
hasret gibiydi
sitem gibiydi
ayrılık gibiydi
umursamaz gibiydi
bazı kelimeler de
ölüm gibiydi.....
güzel olmuş..değerli hocam kutlarım sizi............
Ölüm gibi, @7TEPE
11.6.2011 00:22:23
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 00:13:56
Güneşi düşlemeliydi oysa insan
Yakan turuncu rengi bulmalı
Sadece ona teslim olmalıydı
Umutları tüketmeden aramalıydı.
Belki bir ezan sesinde
Belki pencerede ki bir çiçekte
Belki evinin önünde oynayan çocukta.
Kim bilir?
Belki de içinde bir y...

Turuncu, @seyide cinaloğlu doyran
11.6.2011 00:09:33
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Haziran 2011 Cumartesi 00:12:55
Karanlığa mum yakmadan.
Aşkımdan usanıp bıkmadan
Ağladım çaktırmadan.
Gidiyorum gidiyorum.

Kalemine,kelamına,kağıdına ömrüne bereket

Selam,saygı ve dua sayın hocam
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
10 Haziran 2011 Cuma 22:59:51
Her elde bir kaleş, anarşist misin.
Gülleri sevmezsin, silah seçmişsin.
Gül yaprağı atsan, gelin başına.
Hüzün katma ocağına aşına.

güzel anlatımdı yine kutlarım yazan kalemi saygışlarımla her daim yunus diyarına
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
10 Haziran 2011 Cuma 20:17:36
kaldırım mühendisliğinde is-güç
adım başı saftiriklik
adım başı hiçlik
’armut piş, ağzıma düş’ gibi
oturduğu yerden pişkinlik

Tek kelimeyle harikaydı sayın hocam............Saygı ve sevgiyle.
Hipopotam şiir, @hüzün şairi
10.6.2011 20:08:56
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
10 Haziran 2011 Cuma 20:16:02
Hem iyi kötü bilinmez
Davetsiz yere gelinmez
Ağlarım göz yaş silinmez
Sen gülersen ben gülerim.


tebrikler çok güzeldi

saygılar
Üstadıma, @ozan zeki
9.6.2011 18:37:08
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
10 Haziran 2011 Cuma 20:14:41
Aşkımı nedense sana açamam
Sensiz aşkın şarabını içemem
Alışmışım gülüm senden geçemem
Aşar dağı deli dolu yüreğim.
Kutladım değerli dost

Kalemine,kelamına,ömrüne bereket

Selam,saygı ve dua
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.994
Şiir Okunma
3.717.681
Yazı Okunma
14.773
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL