Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Artık insan,kendi kendinin şahididir. Kıyamet suresi 14.ayet
Kâtibi Hâl

Kâtibi Hâl

@ktibihl Üye
Şair
  • 27 Mayıs 2026'den beri üye

Şiir Yorumları

Kâtibi Hâl
@ktibihl
11 Haziran 2026 Perşembe 19:46:38
Herşeyden bahsetmişsiniz kaleminize sağlık çok güzel bir şiir olmuş keyif alarak okudum kaleminize sağlık hocam.
Kâtibi Hâl
@ktibihl
11 Haziran 2026 Perşembe 19:43:57
Doğal ve samimi bir aşk şiiri kaleminize sağlık hocam saygıyla.
Solmayan gül, @Canba
11.6.2026 19:33:34
Kâtibi Hâl
@ktibihl
11 Haziran 2026 Perşembe 19:42:53
Gerçek sevginin vedasının ,nefret barındırmadan hep bi özlemle geçtiğini ne kadar güzel anlatmışsınız kaleminize sağlık hocam.
Kâtibi Hâl
@ktibihl
11 Haziran 2026 Perşembe 19:38:10
Vaktin daralmasıyla beraber şair kendi daralmasını da öyle bir şiire işlemiş ki okurken çok memnun olarak okudum.
Karışık gibi geliyor kelimeler ama şair içinde ki
Karışıklığı sıkıntıyı kelimelere yansıttığı için böyle muazzam birşey çıkmış ortay...

Kâtibi Hâl
@ktibihl
11 Haziran 2026 Perşembe 19:34:24
İnsanı içine çeken bir şiir olmuş
Kaleminizle duyguyu o kadar içten hissettirdiniz ki; umarım bir gün herşey daha güzel olur ve şükür şiirleriniz ile de buluşuruz hocam kaleminize sağlık saygıyla.
Sinemizde bin yara, @andelip
10.6.2026 00:02:01
Kâtibi Hâl
@ktibihl
11 Haziran 2026 Perşembe 19:30:57
Şiir gibi bir annenin şiir gibi çocuklar büyütmesi
Çocuklarına haksızlık yapma ama onlar da sana şiir yazmak isteseler senin gibi anneyi anlatmaya şimdiden yazmaya başlasalar yine bitiremezler :)
Kutluyorum sevgimle 💐
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 15:27:39
"Hocam, kaleminize sağlık. Şiirinizde nesnelere yüklediğiniz anlam dünyası –özellikle masanın ve pencerenin tanım değiştirmesi– zihnimizde çok keskin bir mimari kuruyor. 'Bazı kayıplar insanı yaşar' dizesi ise, hüznü bir duygu olmaktan çıkarıp insanı...

Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 15:15:31
"Şiirinde sevdayı sadece bir duygu olarak değil, zamanın ötesinde bir varoluş biçimi olarak işlemen harika olmuş. Özellikle 'dünya gürültülü bir pazar yeri' iken, o gürültünün ortasında 'suskunluktan yalnızlık emzirmek' ve sevdayı 'gümüş bir kova' me...

Mürekkep kesiği, @Ayla Kaya
8.6.2026 19:21:37
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 14:38:57
İmgeleriniz ile hayat veriyorsunuz hocam Okudukça beynimiz neye uğradığını şaşırıyor,
yüreğinize sağlık.
Uçurum mavisi, @-Tesbih-
9.6.2026 13:27:15
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 11:52:20
Hayatın insanı bi şekilde içine nasıl çektiğini anlatan güzel bir eser olmuş hocam kaleminize sağlık.
Kavga, @Ahmylrm
9.6.2026 11:20:44
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 11:48:37
Kaleminize sağlık hocam
Herkesin duygularına tercüman olmuşsunuz
Ve ümidin her daim olması gerektiğini de çok güzel işlemişsiniz şiire, yüreğinize sağlık.
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 11:48:35
Kaleminize sağlık hocam
Herkesin duygularına tercüman olmuşsunuz
Ve ümidin her daim olması gerektiğini de çok güzel işlemişsiniz şiire, yüreğinize sağlık.
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 11:46:02
Ne güzel bir dost tarifi olmuş hocam
İnsan böyle dostlar için bir ömür harcıyor
Sizin gibi dostları da dizeleriniz sayesinde tanımamızı sağlıyor. Kaleminiz ve yüreğiniz hiç susmasın.
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 11:12:28
Geçmişin özlemi ile bugünün hüzünlü günlerini çeken şair yine de umudunu kaybetmeyip içini yeşertmeyi başardığı güzel dizelerle buluşturdu bizi. Kaleminize sağlık hocam.
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 10:58:49
Dizeler ile iç bir çatışmada olduğunuzu ve kelimeleri yineleyerek sorgulamayı ve bilinmezliği vurgulamışsınız. Yüreğinize sağlık hocam.
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 09:13:34
Müslaman olduğumuzu ve müslümanlığın ne olduğunu hatırlatan manidar bir şiir olmuş hocam kaleminize sağlık, yüreğinizin sesi hiç susmasın.
Haktır yolum, @DURAN DOĞAN
9.6.2026 08:56:19
Etkili Yorum
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 09:10:57
Okudukça insanın içini yeşerten
Her mısrada insanın hiç bir şekilde hiçbirşeye geç kalmadığını yineleyen ve ümit veren manidar bir şiir kaleminize sağlık hocam
Yüreğiniz hiç susmasın.
Geç değil, @Berlin
9.6.2026 09:00:30
Kâtibi Hâl
@ktibihl
9 Haziran 2026 Salı 09:07:10
Okuyan her insanı düşünmeye sevk eden bir şiir olmuş hocam
Kaleminiz tükenmesin
Her satırda ayrı bir duyguya yolculuk ettik sayenizde.
İnsan olabilmek, @nejat hoca
9.6.2026 09:03:05
Kâtibi Hâl
@ktibihl
8 Haziran 2026 Pazartesi 13:32:38
Çok güzel bacımmm :)
Kâtibi Hâl
@ktibihl
8 Haziran 2026 Pazartesi 13:31:05
Muhabbetli ve sevgi dolu bir ömrünüzün olması duası ile ablacım benim yüreğine sağlık..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
426
Şiir Okunma
482
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL