Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
4 Nisan 2013 Perşembe 08:40:59


Can yakıyor adı hasret acılar
Çare olmuyorlar hekim hocalar
Kazara uyusam bazı geceler
Her sabah aklımda sen varsın gülüm

Yine akşam yine özlem çatıyor
Baş koyduğum yastık yorgan batıyor
Hazanım her gece sensiz yatıyor
Her sabah aklımda ...

Gülom, @Erdoğan BEKTAŞ
4.4.2013 01:14:23
KNİSK
@knisk
4 Nisan 2013 Perşembe 08:39:27

Rüzgâr kendi halinde, yıldızlarsa âvare
Ay ışığı hayalbaz, efsunlar hâre hâre
Hıçkırıklarla coşar, bana sormaz. Ne çare?
Uyandırıp geceyi ünletir yalnızlığım

Ha düştüm, düşeceğim; belime sarılan kim?
Belki de içimdeki yok ettiğim ötekim
Göl...

KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 15:42:35


Madem kendi içinde diri ölüyü taşır
Mağdur olan ömrüme dua etsem hünerle
Madem sınav sırrıdır eyvahıma yaraşır
Edeple, şükür, şiar varıp birleşse serle
Aczimi gördüğünde ışık saçsa fenerle.

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
YAŞANILAVCAK YARI...

Muamma, @Nezahat Yıldız Kaya
3.4.2013 15:13:53
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 15:39:05


Bir daha kan(mam)
Bir daha sevmem.
Dedim ya seninle mi doğdum ki,
Yokluğunda öleyim
Sensiz-(de) ölmem !!!

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
SEVGİ VE SEVGİLİYE SİTEM VARDI..ÇOK DERİN MANALARLA ÖRÜLÜ DİZELERDİ..GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU...

Nefes almak, @Sevdanisa
3.4.2013 11:49:04
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 15:35:56


ey gönül ıslanma bu kadar,
sonra nasıl kapanır yaraların,
gözlerin görürmü yari ellerin anahtarı kaybettiyse açarmı kapıyı.
.sırlar diz boyu gülermi yüzün. ?
Ey gönül sevda sana gelmiş af diliyor , sen affet onu
bir daha bir gönlün olacağıda...

Sen sev onu, @gaybana geceler
3.4.2013 15:31:30
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 13:13:57

Çocuklar, onurumuz,
Evlat ve torunumuz,
Olmasın, sorunumuz.
Elzem olan, her şey al
Çok severek, umut kal.

Koşulsuz sev, duyma kin,
Hem ön yargı, çok çirkin,
Dostu şeytan, her şirkin.
Ne gıybet et, ne kir çal,
Dürüst, dobra, temiz kal.
...

İnsan kal, @Entellektüel-41
3.4.2013 12:57:48
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 12:36:03


Aşk denen şey çok emek ister
Sevgi saygı ile beslenmek ister.
Sadakat güven fedakarlık İster
Yok yok sakın seviyorum deme

Aşka karşı gönlüm yıkık bir saray
Çek elini kanatma gönlümdeki yarayı
Aşk senin için düğün,belki de alayı
Yok yok s...

Sakın sevıyorum deme, @yön
29.3.2013 22:08:57
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 12:31:46


Yaktın yandırdın beni, nar gibi !
Saçlarım aklaştı, şimdi kar gibi !
Hiç naz etme, gönlün bende var gibi !
Ne yaptım da bilmem, küstürdüm seni !?

Yüreğime giren, bir sızı gibi !
Alnıma yazılmış, bir yazı gibi !
Şu inadı bırak, gel kuzu gi...

Küstürdüm seni !, @aydini
30.3.2013 10:34:04
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 12:29:52


Ne varsa elimi eteğimi çekmiş gibi şu dünyada
Öncem yokmuş, gözlerimi yeni açmış gibi dünyaya
Ne yolunu gözlediğim, ne yolumu gözleyen olsa
Unumu elemiş, eleğimi asmış olsam
Tüm görevlerim hakkıyla tamamlanmış olsa

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHAB...

KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 12:26:47



Prangalı köleye çevirir seveni
Büyüye küçüğe bakmaz
Aşk Sosyalizm gibidir dostum
Sınır ve sınıf tanımaz.

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
HARİKA DİZELERDİ..GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT G...

Aşk, @cinitas
29.3.2013 22:37:37
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 11:54:34


Bir abide bu şehir baştanbaşa asalet
Ezanlar okunuyor uyan karaca Ahmet
Sen İstanbul’a emanet İstanbul Allah’a emanet

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
HARİKA DİZELERDİ..GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİ...

KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 11:23:12

GÖNÜL GÜZEL İNSAN BİZDEN YANADA HELAL OLSUN..SAĞLICAKLA VE GÜLE GÜLE GİT ...SAĞLICAKLA GÜLE GÜLE GE İNŞALLAH ..ALLAH KABUL ETSİN..BİZLEREDE DUA ETMEYİ UNUTMA LÜTFEN..YOLUN VE BAHTIN AÇIK OLSUN.
SELAM VE SAYGIMLA
Duyuru, @yükseli66
3.4.2013 11:06:50
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 10:01:43

Senden ayrılırken
İçim şöyle bir burkulur!...
Rüzgar eser ılgıt ılgıt savrulur;
Saçlarım tel tel olur;
Boynuna dolanır,
Seni bağrıma basar da giderim.

Bir çift bakış yetmez bana
Ne zaman geleceksin söyle bana?
Gözlerim kalır hep yollarda ...

KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:34:07

Dostluk gölgesinde pusu tuttular
Ölüm fermanıma imza attılar
Sürgünler kampına esir sattılar
Görünce delirdim haberin varmı

Urgan hafif dendi cezam ağırmış
Sevmek suçmuş göklerden taş yağarmış
Dört çiviyle namus temiz doğarmış
Çarmıha geri...

Haberin varmı, @guleseryorulmaz
3.4.2013 09:27:30
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:30:20

Anlatmak yirmidört saatlik dilimi,
dilim dilim paylaşmak sevgileri
ve yokluğunu hissetmek...
işte böyle güzel...

HATİCE HANIM MERHABALAR ;
HAZIR ESKİ ŞİİRLERİ BULMUŞKEN HER GÜN BİRİNİ ASMAK ZORUNDAMISINIZ ALLAH AŞKINA...BAK UMUT HOCANIN DA D...

Bilsen nasıl güzel, @haticeak
3.4.2013 00:05:30
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:20:09


Düşündüm de;
İşte böyle bir şeydi aramızda yaşananlar
Yani ne bileyim, say ki bir trafik kazası
Bir rüyaydı bütün sayıp dökmeler, şikayetler
Alınganlıklar, yanlış anlamalar, çekilen restler


Kısacası;
Sevmek o kadar kolay değilmiş anladı...

Çizgi, @haticeak
2.4.2013 16:51:13
KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:15:13

Senin için hayat bir heves,
Benim için bir nefes

****ANLAMAZSIN SEN BENİ !


Sen suda ki balık,
Ben çölde bedevi,
Sen nereden bileceksin ki suyun kıymetini.

GÖNÜL DOSTU KALEM MERHABALAR ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ...

KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:07:44
DEĞERLİ ÜSTADIM GÜNAYDIN ;
HER ZAMANKİ GİBİ TOPLUMSAL DUYARLILIĞIN YANSIMASI VARDI DİZELERİN GÜZELLİĞİNDE......GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM ...

KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:05:17

Mitralyözlerin gölgesinde,
Günler umudun soykırımında.

Hasretin soluksuz özlemi,
Yetim gecelerin çitlerinden atlıyor.

Ah çaresiz yanım!
Pişmanlığım debeleniyor,
Rükudan ayrıldıkça..

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
ŞİİRLERİNİZE BAKILIRS...

KNİSK
@knisk
3 Nisan 2013 Çarşamba 08:40:18

hüzün yayılır dört bir yana
kararınca ufuklar
herkes kendi yüreğine çekilir

GÜNAYDIN GÖNLÜ GÜZEL İNSAN ;
HECENİN USTASINDAN ÇOK ÇOK BAŞARILI BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM..HAZ ALDIM....GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ....
YÜREĞİNİZ V...

Yitik, @dağ gülü
3.4.2013 02:22:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.778
Şiir Okunma
1.218.516
Yazı Okunma
38.845
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL