Acılar denizinde yüzerim Kimse görmeden,bilmeden Çaresizliği haykırır dilim Herkesin içinde, Kimse duymadan
Kaç kez açar gönlümde yediverenler Büyütürüm tek başıma,delice yüreğimde Sular serpilir ruhuma, açan her tohumunda Görmez kimseler bunu bilmezler mutluluğumu!
Alır götürür sonra,o koskoca fırtına Ahh,bilmez ki ne emekler verildi uğruna Nasıl büyür o fidan,nasıl dönüşür tutkuya Nerden bilsin ki bunu,o zalim fırtına!
Yıldıramaz bu gönlü her türlü zorluklar Kalpteki yarayı dağlasada bıçaklar Okyanusun dibinde çekilsede acılar Yine de yeşertir bu yürek sevdanın gülllerini Bilir ki o yüreği bekleyecek mutluluklar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR UMUTTUR MUTLULUK.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR UMUTTUR MUTLULUK.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acılar denizinde yüzerim Kimse görmeden,bilmeden Çaresizliği haykırır dilim Herkesin içinde, Kimse duymadan
Kaç kez açar gönlümde yediverenler Büyütürüm tek başıma,delice yüreğimde Sular serpilir ruhuma, açan her tohumunda Görmez kimseler bunu bilmezler mutluluğumu!
Alır götürür sonra,o koskoca fırtına Ahh,bilmezki ne emekler verildi uğruna Nasıl büyür o fidan,nasıl dönüşür tutkuya Nerden bilsin ki bunu,o zalim fırtına!
Yıldıramaz bu gönlü her türlü zorluklar Kalpteki yarayı dağlasada bıçaklar Okyanusun dibinde çekilsede acılar Yinede yeşertir bu yürek sevdanın gülllerini Bilir ki o yüreği bekleyecek mutluluklar!
---------- Koşullar ne olursa olsun o mutluluk gülleri yeşerten güzel yürekli şaire mi kutlarım....Sevgi ve selamlarımla can dost..
Hayırlısı olsun senin gibi hisleri güçlü kuvvetli birinin (ben öyle hissediyorum) kalemi duyguların güzelliği doğrultusunda hep şelale gibi çağlasın yakışmış resimdeki yerin tebriklerimle
Merhaba Nazan hanım… Hani Nasreddin hoca türkü çağırarak arıyormuş ya kayıp eşeğini! Demiş ki biri; -Hocam! Niçin hiç üzülmüyorsun! Sonuçta kaybolan eşek senin… Hocamız da demiş ki; -Henüz şu dağın ardına bakmadık daha! Evet; gül bahçesi değil elbette şahit olduklarımız, yaşadıklarımız.Sevinçlerimiz kadar kederlerimiz de var.Huzurumuz kaybolduğunda, tıpkı hocamızın verdiği ders gibi teselliye sebep bir dağımız olmalı. Karamsarlık ömre zarardır ve insan önce kendisiyle barışık olmalı, öyle değil mi!... ‘’Bir ben bilirim beni, eller ne bilir beni! Bir ben vardır, bir de benden içeri…’’ demiş Yunus Emre de. Çoğu zaman kederimizi saklarız da özümüzde, neşemizi paylaşmada cömertliğimiz vardır… İçerim yanıyor, dışım havai diyen o şarkı da payesini alsın şiiriniz vesilesiyle…
Bir Umuttur Mutluluk; bir anlam deryası isim olmuş bu harika şiirinize ve kitabınıza. İz bırakmanın hazzını doyasıya yaşamak hakkınızdır…Bütün kalbimle kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Değerli Hocam , her yorumunuz gibi bu yorumunzda yine takdire şayan olmuş Tüm güzel yorumunuz ile beni onure eden yüreğiniz varolsun.Çok teşekkür ediyorum saygı ve hürmetlerimi gönderiyorum.
Yürekten gelen duygularla yazılmış harika şiirdi okudum, Bahtın ve yolun açık olsun üstadım....... Beğeni ile okudum Yüreğin kalemin daim olsun....... Saygılar...............................
Alır götürür sonra,o koskoca fırtına Ahh,bilmezki ne emekler verildi uğruna Nasıl büyür o fidan,nasıl dönüşür tutkuya Nerden bilsin ki bunu,o zalim fırtına!
Kaleminiz kelamınız daim olsun sevgi ve saygımla...
şiirinizde kendimi buldum.. gerçekten çok ama çok beğendim... o gece o kadar çok denedim malesef radyoyu dinleyemedim ablam:( ben yalan atamam dinledim diye o güzel kaleminize,yüreğinize sağlık... her dem saygı ve sevgimle esen kalın canım...
Canım ablam dinlemeyi çok istediğini biliyordum keşke face deki sayfana link atsaydım diye kızdım kendime .. Kısmet değilmiş :) Mayıs ayında tekrar bir programım daha olacak Allah nasip ederse o zaman link atarım sana canım ablam üzülme sen..
Perize, manevi kızım Sinem Özaşşgın'dır. O sırada onunla Facebook'ta sohbet halindeydik. Kendisinin canlı yayına bağlanmasını söylediğimde tereddüt etti. Çok heyecanlı olduğunu söylüyordu. Ben bağlanmasında ısrar edince bağlandı. Çok şeker kızdır Sinem Kızım...
Ahh Kadir baba ahh :)) telefonla programa bağladığında hem şaşırttın beni hem de çok mutlu ettin. Desteğinle güç aldım çok teşekkür ediyorum Seninle birlikte yine burdan perize (yanlış hatırlamıyorsam) rumuzuyla yazan bir dost daha bağlandı .Program yapımcısı daha önce konuk olan şairlerin bu kadar arkadaşları bağlanmamıştı Nazan hanım ne çok seveniniz varmış dedi. Çok mutlu ettiniz beni Allah hepinizden razı olsun.İnşalh birgün sende orda olursan bizde seni dinleriz Kadir baba. Sygılaırmla
Kaç kez açar gönlümde yediverenler Büyütürüm tek başıma,delice yüreğimde Sular serpilir ruhuma, açan her tohumunda Görmez kimseler bunu bilmezler mutluluğumu!
Alır götürür sonra,o koskoca fırtına Ahh,bilmezki ne emekler verildi uğruna Nasıl büyür o fidan,nasıl dönüşür tutkuya Nerden bilsin ki bunu,o zalim fırtına!
GÜNAYDIN GÖNLÜ GÜZEL İNSAN ; NAZAN HANIM ,ÖNCELİKLE BAŞARI VE AZMİNİZİ KUTLUYORUM..UMUT MUTLUĞUN ASIL AMACIDIR ..UMUT VARSA BAŞARI VE MUTLULUK KAÇINILMAZ BENCE..İŞTE ÖRNEĞİ YUKARDAKİ RESİM..KİTAP ÇIKMADAN ÖNCEKİ SOHBETİMİZİ HATIRLIYORUMDA..KİTAP ÇIKTI..EŞ DOSTLA PAYLAŞTINIZ SEVİNÇ VE MUTLULUĞUNUZU VE BAKIN BUGÜN MUTLUĞUN SOMUTLUĞU OLARAK BİR RADYO PROĞRAMINA BİLE ÇIKTINIZ BİLE...BUNDAN DAHA GÜZEL NE OLABİLİR Kİ HAYAT DENEN YAŞAMA SEVİNCİNİ TADMA ADINA....GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Merhaba değerli hocam, kitabımı çıkarmadan önce sizinle bu konu hakkında görüşüp değerli fikirlerinizi almıştım çok teşekkür ediyorum Söylediğiniz gibi insanın isteği ve azmi olduğu takdirde Allah'ında izniyle herşey olabiliyor.Çok şükürler olsun .Güzel yorumunuzla mutlu ettiniz beni , varolunuz. Saygılaırmı gönderiyorum
Alır götürür sonra,o koskoca fırtına Ahh,bilmezki ne emekler verildi uğruna Nasıl büyür o fidan,nasıl dönüşür tutkuya Nerden bilsin ki bunu,o zalim fırtına!
Yıldıramaz bu gönlü her türlü zorluklar Kalpteki yarayı dağlasada bıçaklar Okyanusun dibinde çekilsede acılar Yinede yeşertir bu yürek sevdanın gülllerini Bilir ki o yüreği bekleyecek mutluluklar!
Duygusal ve güzel dizeleri çok beğendim tebrik ediyorum selamlar..............
Alır götürür sonra,o koskoca fırtına Ahh,bilmezki ne emekler verildi uğruna Nasıl büyür o fidan,nasıl dönüşür tutkuya Nerden bilsin ki bunu,o zalim fırtına!
Yıldıramaz bu gönlü her türlü zorluklar Kalpteki yarayı dağlasada bıçaklar Okyanusun dibinde çekilsede acılar Yinede yeşertir bu yürek sevdanın gülllerini Bilir ki o yüreği bekleyecek mutluluklar!
Nazan Yazıcı Kalcı
YÜREĞİNE SAĞLIK ASLINDA BÜTÜN GÜZELLİKLER VE ÇIKIŞLAR BİRER UMUTTUR BİR GÜNLÜK ÖMÜRÜN İKİ GÜNLÜK UMUDU OLURMUŞ BİR YERDE UMUT BELİRLENEN HEDEFE ERİŞMEDE DİYEBİLİRİZ HER ARZUDA BİR HEDEF OLDUĞUNA GÖRE HANGİSİNE ERİŞMEK İNSANI MUTLU ETMEZKİ DİLERİM TÜM İSLAM ALEMİ MUTLU OLSUN.MERAK ETTİM NASIL GEÇTİ RADYO PROĞRAMINIZ İNŞAALLAH YARARLI OLMUŞTUR KUTLARIM SELAMLARIMLA A.E.O
Değerli Hocam, gerek burdan gerek facebook tan gelen güzel yorumlara baktığımda programın gerçekten çok güzel geçtiğini anladım.Hele programa telefon konuğu olan değerli şairimiz CEMAL SAFİ hocamınız bana hediye ederek okuduğu GİT adlı şiiriyle o an herkes kilitlenmiş programa .. bunlar beni çok mutlu etti .
Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ediyorum saygı ve selam ile..
Alır götürür sonra,o koskoca fırtına Ahh,bilmezki ne emekler verildi uğruna Nasıl büyür o fidan,nasıl dönüşür tutkuya Nerden bilsin ki bunu,o zalim fırtına!
yürek sesiniz harika şairem kutlarım bu duygu dolu şiirinizi.. yine de bir umuttur mutluluk kalem ne kadar hüzün yazsa da.. hayırlı geceler..selam ve sevgiler..