Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
21 Ağustos 2013 Çarşamba 11:52:32


Koca şehirde yalnızlığın acısıyla yaşadınız mı?
Kalbinizle savaşırken
Duygularınızı dar ağacına asıp gittiniz mi?
Yüreğinizdeki ağırlığı taşıyamadığınız oldu mu?
Özgürlüğe uçmak için, özlem duydunuz mu?
Ölüm korkusunda yaşadınız mı?
Yüreğin...

KNİSK
@knisk
21 Ağustos 2013 Çarşamba 11:03:37


Tükendiği yerde sen bekliyorsan
Dolanıp uzayan yol benim olsun
Aşkımı kalbinde hep saklıyorsan
Bunca yaşanılan zul benim olsun

Bu sevda masalı bu aşk bitmezse
Hesapsızca yakan hüzne sebepse
Bir anlık mutluluk ömre bedelse
Çiçeği dökülmüş...

..benim olsun, @AYDINK
19.8.2013 20:34:17
KNİSK
@knisk
21 Ağustos 2013 Çarşamba 10:56:38


Usumda buğulu bakışların
Ellerimde sevdan
Yosun kokuyor saçların

İşte böyle sevgili
Deniz
Orman
Ve deniz kabukları eşliğinde
Ufuk çizgisinde gözlerim
Uzaklardı düşlediğim
Uzaklar ise sen…

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZE...

Düşlerde sevdim seni, @maviege
20.8.2013 07:55:46
KNİSK
@knisk
15 Ağustos 2013 Perşembe 15:03:14


Tüm tutkusunu da ılık ılık esen dudaklarındaki nefeste.
Okudukça gecelerin koynunda kendini
Çocuk sabahlarını siliyordu.



Çeşnihâz ölümdü kadınlığında.



Oysa mandalina kokuyordu
Biraz tarçın
Biraz da karanfil dokunduğu yerler.

...

Çeşnihaz, @leb-i şima
15.8.2013 14:18:57
KNİSK
@knisk
15 Ağustos 2013 Perşembe 14:59:20


Bana kalmış olsaydın daha neler yapardım
Hem cinslerim daralmış! Kıvrak yalan bol canın
Gün yüzü göstermeyip bodrum kiler kapardım
Var mı bu işin sonu? Kıvrık yılan sol yanın.

Dalsan bütün soruya hep sorarsın nasılla
Vazgeç telli turnadan ...

KNİSK
@knisk
15 Ağustos 2013 Perşembe 13:42:27


Eller yakarıyor havada
Gökkuşağı bekliyor

Ama gök kurşini
Ama gök kuşağını kaybetti
Ama gök sakladı güneşi

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ...
YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN...

KNİSK
@knisk
15 Ağustos 2013 Perşembe 12:31:31


Hassastır yürekler gözler nemli
Hep bekler geleni gideni
Yalnızlık, verir derinden ince bir sızı
Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU ÖĞRETMENİM. ;
GEÇ UĞRADIM..BAYRAM GEÇTİ BELKİ AMA GÖNÜLLERDEKİ SEVGİ BAĞI GEÇME...

Bayram, @canandemirel
7.8.2013 15:02:48
KNİSK
@knisk
15 Ağustos 2013 Perşembe 12:26:29


Ehli hakkın meclisine varınca
Bir mürşidin huzuruna durunca
Enelhak diyip de çarka girince
Sazım Muhammed der sızımsa Ali

Benlik güdüp ne bir kulu kınarım
Ne hak deyip çürük dala konarım
Sen ifşa et ben içimde yanarım
Sızım Muhammed der ...

Muhammed/ali, @Erdoğan BEKTAŞ
15.8.2013 11:02:49
KNİSK
@knisk
15 Ağustos 2013 Perşembe 12:21:33


Sultan Süleyman’a
Kalmayan dünya
Acımadan soldurdu bizi
Birtek sevdamıza yetmedi gücü
Cami yıkılsa
Güler Elmalıda mihrabı kaldı
Her şey yalan olsa da
Sevgimiz baki kaldı


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
EVET ÖNEMLİ OLAN DA O YA....

Acımasız yıllar, @Minos
15.8.2013 10:51:17
KNİSK
@knisk
14 Ağustos 2013 Çarşamba 08:52:22


Özenle giyinip kuşanır
Seyrana çıkardı
İstanbul’un hanımları, beyleri
Bir adı da Pera Palas olan
Işıl ışıl parlayan Beyoğlu’na.

Asumanı andırırdı
Yanıp sönen neon ışıklarıyla
Hanımlar birbiriyle yarışırdı
O asil şıklıklarıyl...

Pera palas, @Minos
13.8.2013 20:08:52
KNİSK
@knisk
14 Ağustos 2013 Çarşamba 08:45:08



Gün ışığında sandığı bir gecede tanımıştı
Gözlerine bakıp içini okuduğu sandığı adamı.
Ellerini temiz zannederek tutmuştu birkez O’nun.
Masumiyeti kan kaybediyordu ayaklarının altında.
Ve her yüreğine dokunduğunda
İmzası gibi mührüne...

Mühür, @leb-i şima
13.8.2013 15:32:04
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
14 Ağustos 2013 Çarşamba 08:42:09

Kapılmışız ecnebinin seline
Takılmışız itin kurdun teline
İrâdemiz enperyalist eline
Teslim edip darartanlar utansın


Egzersiz’e diyaloğa gebeyiz
Şarkuteri bujitriye söbeyiz
Türkçemizi konuşmaya tövbeyiz
Ana dili sarartanlar utansın...

U t a n s ı n, @osman aksoy
13.8.2013 20:06:42
KNİSK
@knisk
14 Ağustos 2013 Çarşamba 08:32:13


Ben de unutmam elbette
Yüreğimde sızın nöbette
Sana dair ne varsa içimde
Saklarım günah defterimde


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SEVMEYE GÖRSÜN BİR KERE YÜREK..KIZMALAR SITEMLER SEVGİ TEZAHÜRÜDÜR....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR ...

Bu kadar mı kolay, @çimdik
14.8.2013 00:34:17
KNİSK
@knisk
13 Ağustos 2013 Salı 08:57:45



Sanki bir melekti, karşımda duran
Dün gece rüyamda bana yol soran
Kaşları hilaldi, gözleri yildız
Vurgun yemiş dalgıca döndürdü beni

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DER...

Aldı aklımı, @Minos
12.8.2013 22:36:36
KNİSK
@knisk
13 Ağustos 2013 Salı 08:55:35


her gidişinde kırıılmışlıklarımın arasından sızıp
yüzüme yerleşen
tenime yapışan bu leke’yle
utandırdın sevgimden
utandırdın kendimden.


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜR...

Darmadağınım, @Aşk-ı Kıyamet
13.8.2013 01:06:06
KNİSK
@knisk
13 Ağustos 2013 Salı 08:53:53


" İklimleri değişti sensiz dünyamın...."

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
13 Ağustos 2013 Salı 08:51:35



Sabır deyip gün saydı çaresizlik
Hıçkırıklar arasinda kayboldu gülüsler
Bir el uzanıp onlara sefkat göstermedi
Hiç birsey güldüremedi yitip giden zamanlarında
Soguk nefeslerde
Esareti büyüktü örümceklesmis beyinlerin

GÜNAYDIN GÖNÜL DOST...

Kaç kurtul, @Yesim Sevince
11.8.2013 20:19:35
KNİSK
@knisk
13 Ağustos 2013 Salı 08:47:25



Koynunda sakladığı özlemi
Gözyaşlarında yudumluyor
Belki hayat acı ola bilir
Sensiz olan gerçeği özlüyor aşk

Al duvaklı tabutta sahipsiz
Kimsesizlerin ölü mezarlığında yetim
Bir avuç toprak bile susarken
Ölüm bu kadar mı yakışır sana A...

KNİSK
@knisk
13 Ağustos 2013 Salı 08:43:58

Sana ayarlanmış yine kalbim

Ekmek gibi
Su gibi özledim

Sen gidince;


Acılarım hükmünü yitirsin diye
Üşüyen hayallerimi güneşe serdim
Sıskalaşmadı aşağılık sancılar
Ruhumu imlası bozuk figanlar beledi
Bütün doğrularım yanlışa sürüklen...

Çocuk gibi..., @Kevser BAYSAL
13.8.2013 01:59:03
KNİSK
@knisk
12 Ağustos 2013 Pazartesi 13:11:53



Bazen öfkelenir bana
Olsun severim onu

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÖFKENİN BİLE KENDİ FAYDASINA OLDUĞUNU BİLECEK KADAR DERİN SEZGİ SAHİBİ BİR KALEM ..ALLAH NAZARDAN SAKLASIN....ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜYDÜ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KU...

Babam, @Erhanyurt
8.8.2013 01:56:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.726
Şiir Okunma
1.218.339
Yazı Okunma
38.830
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL