Her zaman sevilmek aranmak güzel de Ama bayram olunca neden Bir ayrı aranmaktır istenen Gönül sevgi ister her yerden Hassastır yürekler gözler nemli Hep bekler geleni gideni Yalnızlık, verir derinden ince bir sızı Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Yalnızlık verir derinden bir ince sızı Bak kaybetme sakın elinde ki yıldızı…”
Bir şarkı söylerdi eskiler; Bir satırının içinde şu cümle geçer, “Bayram gelmiş neyime” der… İnşallah öyle olmaz özel günler Şarkılar, şiirler ve de sevgiler, Dertlerden çok özlem getirip götürürler ?...
Tabi ki de Belirttiğiniz gibi olmalıdır her şey O gün gelince insanın içi heyacanla titrer ! Tüm gelecekler, gelmesi arzu edilenler Çılgın beklentiler yüzünden insanı adeta tüketirler Hele çok uzaklardaysa kimi sevgiler Sadece bir selamla yetinmez vefalı yürekler Aynı sevgi sofrasında buluşmak isterler…
En acı olanı da Bekleyeni gelmeyen “Huzur Evliler” Belki de ikinci bayrama kadar o sakinler “Beklemeye” bile güçleri yetişemeyecek bir ortama girecekler Onları unutan gibiler Eminim gerçek mutluluğu hiç tanımadan gidecekler !!!..
İncecik duyarlılığınızdan dolayı size tebrikler !!!... Ve Mutluluk dolu nice günler !!!...
Her zaman sevilmek aranmak güzel de Ama bayram olunca neden Bir ayrı aranmaktır istenen Gönül sevgi ister her yerden Hassastır yürekler gözler nemli Hep bekler geleni gideni Yalnızlık, verir derinden ince bir sızı Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı...
Canan Demirel
Evet kaybetmemek icap eder insan insana muhtaç birde sılayı rahim var işte bayramlar ondan, şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Her zaman sevilmek aranmak güzel de Ama bayram olunca neden Bir ayrı aranmaktır istenen Gönül sevgi ister her yerden Hassastır yürekler gözler nemli Hep bekler geleni gideni Yalnızlık, verir derinden ince bir sızı Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı...
________________________________________-Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı... ya kaybolmuşsa gönül dostuuuu çok güzeldi yüreğine sağlık
Hassastır yürekler gözler nemli Hep bekler geleni gideni Yalnızlık, verir derinden ince bir sızı Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU ÖĞRETMENİM. ; GEÇ UĞRADIM..BAYRAM GEÇTİ BELKİ AMA GÖNÜLLERDEKİ SEVGİ BAĞI GEÇMEZ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA
çok güzeldi bayram toplumsal olduğundan herkesein sevenleri özledikleri o gün yanında olduğundan insan pisokolojik olarak kendi sevdiklerinin de yanında olmasını istiyor bir vefasızlığa ugradğın da da hayal kırıklığı oluşturuyor güzeldi tebriklerim le selamlar geçmiş bayramınız kutlarım
Her zaman sevilmek aranmak güzel de Ama bayram olunca neden Bir ayrı aranmaktır istenen Gönül sevgi ister her yerden Hassastır yürekler gözler nemli Hep bekler geleni gideni Yalnızlık, verir derinden ince bir sızı Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı...
Elindeki yıldız giderse ne bayamın ne dünyanın tadı olur kutlarım canan harika olmuş sevgilerle iyi bayramlar
Her zaman sevilmek aranmak güzel de Ama bayram olunca neden Bir ayrı aranmaktır istenen Gönül sevgi ister her yerden Hassastır yürekler gözler nemli Hep bekler geleni gideni Yalnızlık, verir derinden ince bir sızı Bak kaybetme sakın elindeki yıldızı...
Canan Demirel
Hayırlı bayramlar üstad _________________________Saygılar_______________
Aramızdan ayrılanların üzüntüsüyle ve yaşanmakta olan zor ve sıkıntılı koşulların ve zamanın getirdikleri ve götürdükleriyle bayramlar daha bir buruk geçmekte maalesef! Allah, bizlere bu günleri aratmasın! Yürekten tebrik, teşekkür ve saygılarımla...
şimdi bir bayram sabahı gelip çalacağım kapını, çalıp kaçıracağım yalnızlığını ve sen can ablam elinde renkli şekerlerle açacaksın kapını, alırken senin elinden bayram şekerlerimi, yalnız kalma diye üzerine yıldızları sereceğim, sen yüreği gül bahçesi can ablam işte o zaman yalnız olmayacaksın hiçbir bayramda....
Yüreği gül bahçesi can ablam gönülden kaleme akıttığın ne güzel dizelerdi böyle beni söyletti işte yine.... Sevdiklerinle her günün bayram tadında geçsin emi...iyi bayramlar...unutma yalnız değilsin bak kardeşin var yanında unutma..
en derin sevgi saygı ve selamlarımlasın her zaman...