Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2015 Perşembe 19:14:50
Siz ne derseniz deyin yıllar eskitti bizi Melek Hanım.
Genç kalan gönüllere selam olsun.
Yorgun, @Meleksultan
30.4.2015 10:49:34
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2015 Perşembe 19:13:28
Ah be kardeşim yalıdan vaz geçtik bir yazlık buksakda gitsek yine yeter.
Güzel duygular için kutlarım.Baharı özlemiştik zaten.
Bahar geldi, @Servet Bardak
30.4.2015 10:04:02
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2015 Perşembe 19:11:56
Velhasılı arayıp bulmak gerek mutluluğu.
Kutlarım Şair.Ellerine sağlık.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2015 Perşembe 19:08:12
Bu güzel düşünceler ve dilekler için kutlarım Cemal Kardeşim.
Selam ve sevgilerimle.
Seven insan, @Ağırdağ
30.4.2015 00:06:39
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:40:20
Bir tek yemen olsa ne ala?..Irak var,Suriye var..Var da var.
Ellerine sağlık.Güzel çocuklara ağıt gibi olmuş.
Selamlarımla..
Yemen, @Vagif Seyyah Hüseynov
29.4.2015 10:16:38
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:38:57
İstanbul var sa Türkiye var demektir.
ekllerine sağlık Hasan Bey.Selamlarımla..
İstanbul 17, @Hasan Özaydın
29.4.2015 10:20:07
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:35:47
Yazı-Tura ile sevgi seçilmez ama güzel dizelerle yazı-tura bile dile gelir.
Kutlarım Güleser hanım.Selamlarımla kalın.
Yazı tura, @guleseryorulmaz
29.4.2015 11:12:18
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:33:41
İnşallah bütün ölen annelerimizin ellerinden Melekler öper.
Yavuz Bülent Bakiler der ki;Biz de Annelere Şiirler çok az yazılır.
Onun için Anne Şiirleri Kitabını yazdım.Gerçekten öyle.
Neyse ki Artık Anneler Günü Kutlanıyor da şiirler çoğaldı.
Bu ...

k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:30:31
Şiiri yayınladığın gün facebooktan girerek okumuştum ama yorum yazamamıştım.
Mehmet Çakır yazdıysa okunur da,dinlenir de.Selamlarımla Bafralı.
Ne mümkün, @Şair Yürek
28.4.2015 11:47:06
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:28:52
Bayağı kahırlı bir istek olmuş.Ama güzel olmuş.
Kutlarım Gülşah Hanım.Selamlarımla..
Bırak, @Gülşah Dağlı
29.4.2015 11:30:24
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:26:56
Türkü tadında dizeler okuduk.
Kutlarım Cemalettin Bey.
Selamlarımla kalın.
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:25:16
İnsan zaten en güzel Aynada kendini tanırmış.
Kutlarım.Güzel ve manalı anlatım olmuş.
Selamlarımla..
Aynadaki ben, @Çerkez Kızı
29.4.2015 13:20:53
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:23:55
Halil Bey,biliyorsun ben yurt dışın da dört yıl çalıştım.Bu memleketin ekmeğini yeyipte,
insanına ve yurduna sahip çıkmayan çok şerefsiz monşerler tanıdım.
Neyse ki Oktay Sinanoğlu gibi ilim adamlarımız var da biraz rahatız.
Yoksa vay gele halimiz...

Oktay sinananoğlu, @Halil Manuş
29.4.2015 13:41:32
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:20:12
Demek Aşk Okulu'nda böyle güzel methiyeler diziliyor.
Kutlarım bahri Bey.Güzel dizeler okuduk.Selamlarımla..
Aşk okulu, @Dosteli_
29.4.2015 13:58:29
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:18:46
Yare güzel methiye olmuş.Kutlarım Mustafa Bey.
Hele reme de bakınca şiir zaten seçilmiş gözüküyor.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:16:31
Tatilde de çok kahırlı dizeler yazmışsın Songül Hanım.
Yine de anlam olarak öok güzel duyguları dile getirmişsin.
Kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Nisan 2015 Pazartesi 19:06:31
Bütün şiirlerimiz sevgiye ve sevgiliye.Güzel sözler,anlamlı ifadeler.
Kutlarım Peri Hanım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Nisan 2015 Pazartesi 19:01:53
İşte bize ellerin marifeti.Bu ellerle neler yapmıyoruz ki?
Senin de ellerine sağlık Kul..Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Nisan 2015 Pazartesi 18:59:57
Bu güzel bahar şiir ve güzel dilekler için kutlarım Nuray Ayhan.
Fon müziği de özel seçilmiş.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Nisan 2015 Pazartesi 18:57:30
Güzel İstanbul'a güzel sözler kutlarım.
Selamlarımla Hasan Bey.
İstanbul 16, @Hasan Özaydın
27.4.2015 10:19:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.835
Şiir Okunma
1.767.915
Yazı Okunma
185.967
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL