Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
21 Kasım 2015 Cumartesi 19:17:52
Adaşın Ahmet Çiftçi için okumaya başladım.
Ama iyi de oldu.Böylece bir güzel şair daha kazanmış olduk.
Tebriklerimle Çiftçi Baba..
Ey kadir, @Ahmet Çiftci
21.11.2015 14:39:21
k.doğanay
@k-doganay
21 Kasım 2015 Cumartesi 19:14:57
Şair derse;Doğruyu ve hakikati der.
O yüzden mutlaka demişsindir.
Kutlarım şair.Selamlarımla...
Derim demedin mi, @hüzün şairi
21.11.2015 14:22:48
k.doğanay
@k-doganay
21 Kasım 2015 Cumartesi 19:12:11
Güzel bir öz eleştiri şiiri olmuş.
Tebrikler Emine Çerçi.Analara da Allah sabır versin.
Selamlarımla.
Bir garip işte, @emine çerçi
21.11.2015 13:29:57
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:51:02
Söylese de bir şey olmaz Cemal Kardeşim.
Biz sevdik mi adam gibi severiz.
Onun için eyvallah der geçeriz.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:45:25
Güzel eleştiri için kutlarım Zaralıeren.
Ayrıca Delibal Kardeşimize da teşekkürler.
"Küt diye!"güzel bir yorum ve eleştiri.
Gönlüne sağlık.Selamlarımla..
Küt diye, @zaralıeren
20.11.2015 15:34:39
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:40:45
Böyle güzel milli ve manevi şiir yazanları yürekten alkışlıyorum.
Allah bizleri hiç utandırmasın ve yardımsız bırakmasın.
Yazan ellerine sağlık Emine Çerçi.Selam ve saygılarımla..
Sevdana tutuldum, @emine çerçi
20.11.2015 15:33:07
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:38:23
Gün batımı tablo gibi yansımış.Kutlarım.
Gönlüne sağlık.Selam ve saygılarımla..
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:37:08
Sevmek çok güzel bir duygu hele de karşılık olursa.
Ne güzel duygular ifade olunmuş.Kutlarım.
Seveceğim, @HALİM ZEREN
20.11.2015 15:02:50
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:35:49
Yok canım o kadar da suçlu değiliz.
Şair olup şiir yazmakla zaten en güçlü biziz.
O yüzden gururlu olmak lazım.Selamlarımla..
Gönül koymasın vefa, @NÜS
20.11.2015 14:28:19
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:33:36
Şiiri işlediğin logo(resim) renkli olursa daha güzel olur sanırım.
Selam ve saygılarımla Aynur Hanım.
Kimsesizim, @AYNUR UZUNLAS ÇAKIR
20.11.2015 14:21:34
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:32:06
Konu güzel,şiir güzel,kafiye uyumlu.
Sadece hece uygun değil.2+2=4 heceden oluşursa daha güzel olur
kanaatindeyim.Yine de önemli olan şairin düşüncesi.
Selamlarımla Cengiz Aksu..
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:25:27
Sevmek ayrı bir duygu.İçten ve samimi.
Önemli olan Leylayı Mecnun gözüyle görmek.
Ellerine sağlık Harun Yıldırım.
Bendeki halin, @harun yildirim
20.11.2015 16:00:16
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:23:21
İşte böyle şiirler de yazanlar olmalı.
A.Nihat Asya'yı sol asla sevmez.Çünkü O,
milli ve manevi şiirler yazar.Vatan der,bayrak der,
toprak der!Ve bunları nakış nakış işler.Tıpkı sizin gibi,
acemi halimizle bizim gibi.Daima Elif gibi dik durur.
S...

k.doğanay
@k-doganay
20 Kasım 2015 Cuma 19:17:43
Adam gibi adam olmalı insan ve ona göre de
şiir yazmalı şair.Ellerine sağlık zaralıcan.
Yine dokunmuşsun adamlara.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 22:13:55
Güzel bir şair selamı olmuş.
Gönlüne sağlık hemşerim.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 22:12:02
Vallahi sevdayı al başına çal der gibi bir eleştiri şiiri olmuş.
Ama şairin elinde de güzel sözler dökülmüş.
Selamlarımla Ali Bey.
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 22:08:17
Güzel bir sevda şiiri olmuş.
Ellerine sağlık Halim Bey.
Selamlarımla..
Çekip gidemem, @HALİM ZEREN
19.11.2015 16:21:10
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 22:06:47
Logaya ve A.Karakoç'a uygun bir şiir olmuş.
Tebrikler Hüdai Kardeşim.
Selamlarımla..
Bana ne, @Hüdaverdi ER (Hüdai)
19.11.2015 14:56:49
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 21:15:25
Bir fincan kahvenin yaptıklarına doyum olmuyor.
Hele de böyle şiir tadında olunca daha başka.
Cahit Sıtkı Tarancı'yı anımsattın aziz kardeşim.
Selamlarımla...Neşen bol olsun emi..
Kahve, @Ak Yürek
19.11.2015 19:05:50
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 21:05:34
Bu güzel aşk şiiri için kutlarım.
Bizimkisi "Minel Aşk!".O kadar.
Ellerine sağlık Elif Keskin.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.994
Şiir Okunma
1.769.024
Yazı Okunma
186.040
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL