Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 22:08:17
Güzel bir sevda şiiri olmuş.
Ellerine sağlık Halim Bey.
Selamlarımla..
Çekip gidemem, @HALİM ZEREN
19.11.2015 16:21:10
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 22:06:47
Logaya ve A.Karakoç'a uygun bir şiir olmuş.
Tebrikler Hüdai Kardeşim.
Selamlarımla..
Bana ne, @Hüdaverdi ER (Hüdai)
19.11.2015 14:56:49
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 21:15:25
Bir fincan kahvenin yaptıklarına doyum olmuyor.
Hele de böyle şiir tadında olunca daha başka.
Cahit Sıtkı Tarancı'yı anımsattın aziz kardeşim.
Selamlarımla...Neşen bol olsun emi..
Kahve, @Ak Yürek
19.11.2015 19:05:50
k.doğanay
@k-doganay
19 Kasım 2015 Perşembe 21:05:34
Bu güzel aşk şiiri için kutlarım.
Bizimkisi "Minel Aşk!".O kadar.
Ellerine sağlık Elif Keskin.
k.doğanay
@k-doganay
17 Kasım 2015 Salı 19:34:11
Kime yazarsak yazalım çare yine bizde.
Tedbir takdiri bozuyorsa bizde gerekeni yapmalıyız.
Selamlarımla.
Doktor beyler, @ÜLKÜ KARA
17.11.2015 19:27:52
k.doğanay
@k-doganay
17 Kasım 2015 Salı 19:31:58
Bir gün bakarsın ki dolmuş.
Her şeyin hayırlısı olsun.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
17 Kasım 2015 Salı 19:30:19
Şiir ve sözler çok özel olmuş.
Buram buram maneviyat kokuyor.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
Hüda…, @NÜS
17.11.2015 16:33:51
k.doğanay
@k-doganay
17 Kasım 2015 Salı 19:26:55
Deniz ve kara ile buluşma.
Ne güzel.Gönlüne sağlık.
Şiir de söz de güzel.
Kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
17 Kasım 2015 Salı 19:25:09
Nedense senin şiirlerini okurken hep şimdi yeni bir kelimeye denk geleceğim,diyorum.
Mübarek sanki Türk Dil Kurumu Sözlüğü gibi.Demek ki bu da ayrı bir zevk.
Haydi kolay gelsin.Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
17 Kasım 2015 Salı 19:22:51
Güzel bir serbest şiir olmuş.
Kutlarım Nazik Hanım.Selamlarımla kal.
Gerçek, @glenay
17.11.2015 12:08:04
k.doğanay
@k-doganay
17 Kasım 2015 Salı 19:21:26
Tane tane işleyen konu ve anlamlar.
Gönlüne sağlık Kadri Bey.Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:34:46
Ara sırada olsa yeni şairleri okurum.
Bu gün de kısmet sanaymış Aynur Hanım.
Dert ve kahır dolu bir şiir de olsa acı gerçekleri dile
getirmişsin.Güzel günler yaşamanız dileklerimle
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:24:52
O şadırvan da çok oturduk ve o saate az mı baktık.
Ellerine sağlık Rasim Yılmaz.
Selam ve sevgilerimle...
Zaman, @RasimYılmaz
16.11.2015 19:05:56
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:23:06
Ah bu gözler..Güzele ne yakışmaz ki?
Gönlüne sağlık hemşerim.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:21:12
Bu yalancı dünya da ağlamamak elde mi?
Yine Rabbim herkesi güldürsün.Selamlarımla..
Ağlamam gayrı, @emine çerçi
16.11.2015 18:15:50
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:18:32
Fransa terörü ve teröristleri bu kadar kollarsa elbette başına bu işlerin gelmesi normal.
Bir gün önce kırmızı bültenle aranan teröristi meclisinde kol kola gezdiriyor ve
ona konuşma yaptırıyor.Dikkatli olmak lazım.Hele ülkeler daha çok dikkat etme...

k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:14:24
Yazıklar olsun ki, yazıklar olsun!
Yazıklar olsun 2, @AYSE KAVAK
16.11.2015 14:57:20
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:12:37
Turanoğlu yazarsa güzel yazar.Ellerine sağlık Ozanım.
Fazla da ağlama dünya da.Ağlamaya değmez hayat.
Selamlarımla....
Anneme, @turanoğlu
16.11.2015 14:49:11
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:10:21
Güzel bir fabl olmuş.Karga Masalı.
Selamlarımla....
k.doğanay
@k-doganay
16 Kasım 2015 Pazartesi 19:08:55
Sabır acı meyvesi tatlı diyenler boşuna dememiş.
Gönlüne sağlık Halil Kardeşim.
Selam ve sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.913
Şiir Okunma
1.768.436
Yazı Okunma
185.993
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL