Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İlyas Ateş

İlyas Ateş

@ilyas-ates Etkin Üye
Şair
  • 12 Ağustos 2020'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 22:20:28
Duvarda asılı bu garip sazım
Altı beş ölçülü dizede sözüm
Vahap der, ağlıyor durmadan gözüm
Umutlar açmadan haz geldi geçti...

Anlamlı ve güzeldi severek okudum emeğinize gönül sesinize
Sağlık usta tebrik ederim saygılarımla selamlarımı sunar...

Yaz geldi geçti, @vahap ünsal
7.11.2021 00:05:56
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 22:14:36
Ansızın kapını gelip çalayım
Var olan derdine derman olayım
Yâr senin gözünde yıldız kalayım
Sakın yücelerden indirme beni...

Emeğine gönül sesine sağlık dokunaklı anlamlı bir şiir okudum
Tebrik ederim saygı ve selamlarımı sunarım
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 21:45:44
Tebrik ederim hocam emeğinize sağlık selamlar saygılar
Kınalı kekliğim, @Osman Akçay
8.11.2021 20:21:57
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 21:39:30
Kabrine vardıkça dolar gözlerim
Hep aklıma gelir senin sözlerin
Yavrum deyişini nasıl özlerim
Sözlerin aklımdan gitmiyor annem.

Duygu dolu gönüllere dokunan bir şiir okudum
tebrik ederim hocam emeğinize sağlık selamlar
Canım annem +, @Hayrullah
8.11.2021 06:47:25
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 21:31:55
Anlamlı bir şiir okudum emeğine sağlık hocam tebrik ederim
Saygılarımla selamlarımı sunarım
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 21:26:01
Muhteşem dörtlükler okudum tebrik ederim hocam saygılar
Güzel dünyaya, @resulcivcik
8.11.2021 15:50:03
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 21:17:45
Hep sevdim dedim ben başka ne deyim
Kitap getir ona yemin edeyim
Bir kere sevdim de bende güleyim
Yanımda kal sazım çal be sevdiğim...

Emeğine gönlüne sağlık hocam anlamlı ve güzeldi tebrik ederim
Saygılarımla selamlarımı sunarım
Sevdiğim...601, @Işık Mehmetali
24.5.2019 00:01:42
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 20:12:37
Emeğinize gönlünüze sağlık hocam tebrik ederim saygılar
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 20:08:39
Anlamlı bir şiir okudum tebrikler saygılarımla
Sen ben, @Mehmet SEMERCİO.
7.11.2021 06:27:06
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 17:22:06
Gerçekten çok anlamlı olmuş emeğinize gönül sesinize sağlık
Hocam gönülden tebrik ederim saygılarımla selamlar
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 17:15:55
Çok güzeldi usta gönülden tebrik ederim saygılarımla selamlar
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 17:10:53
Salim bey’m sevgiyi, ben sende tattım,
Gam keder kalmadı, kaldırıp attım,
Can evimden vurdun, kucağım açtım,
Vuruşunla bile, sen bi’ başkaydın.

Çok güzel şiir tebrik ederim usta saygılarımla
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 17:05:03
Anlamlı bir şiir okudum tebrik ederim hocam saygılarımla selamlar
İtekleme şiir, @resulcivcik
8.11.2021 00:09:42
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 16:49:25
Emeğine gönlüne kalemine sağlık usta tebrik ederim saygılar
Buraya bak , @Kahraman VARDI
8.11.2021 00:03:55
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 16:42:20
Tebrik ederim saygılarımla
Gül(ü)ver, @Canan EREN
8.11.2021 10:48:09
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 16:00:46
Kutlu olsun hepimize Cumhuriyet Bayramı.
Anlaşılmalıdır artık Özgürlüğün kavramı.
Saltanatla bitti artık köleliğin devranı.
Cumhur; Cumhuriyetin onurlu bekçisidir.

Emeğinize gönül sesinize sağlık anlamlı bir şiir okudum tebrikler
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 15:55:35
Tebrik ederim hocam saygılar
Ah sevgili, @Ahmet Coşkun 1
8.11.2021 10:52:47
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 14:36:41

Halim perişandır, alaya alma
Bu acıya yürek, dayanır sanma
Yine boğdun beni, kedere gama
Aşkından oldum ben, deli divane

Başa gelen çekiliyor elden ne gelir hocam anlamlı bir şiir okudum
tebrik ederim saygı ve selamlarımı sunarım
Oldum divane, @Midayet Kara
8.11.2021 13:27:03
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 13:10:32
Lüzumsuz ateşten, mintan giyerek
Huzurdur aranan, hayatta erek
"Seven sevdiğini, alsın diyerek"
Hep ayak diremek, bana mı düştü

Seven sevdiğini alsın diyerek hep ayak diremek bana mı düştü
Hele bu son dörtlük noktayı koymuş çok değerli bir şi...

Bana mı düştü, @ASIKLUZUMSUZ
8.11.2021 00:00:17
İlyas Ateş
@ilyas-ates
8 Kasım 2021 Pazartesi 13:00:44
Duymuştum bu mektubu fakat okumamıştım okumak bu gün nasip
Oldu kimin deli kimin akıllı olduğu bir gün anlaşılır hocam emeğine
Gönül sesine sağlık tebrik ederim saygılarımla selamlar
Bu trajik oyun…, @AZAP
8.11.2021 00:07:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
43.151
Şiir Okunma
784.159
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL