Kalbinde bir köşe istiyorum Ucrada da olsa Nedensiz açsan kapını Buyur etse gülüşün Bir sıcak sarılış Kısacık bir öpüş Davetsiz sokulsam yanına Karşılıksız da olsa sevmek istiyorum seni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KISACIK BİR ÖPÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KISACIK BİR ÖPÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay yıldıza mutluluk fısıldarken Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye Kutlarım yürek güllerin solmasın
Kalbinde bir köşe istiyorum Ucrada da olsa Nedensiz açsan kapını Buyur etse gülüşün Bir sıcak sarılış Kısacık bir öpüş Davetsiz sokulsam yanına Karşılıksız da olsa sevmek istiyorum seni
Çok harika ve tatlı,insanın ruhunu okşayan güzel bir anlatım.İnşallah hayalleriniz gerçekleşir.Duygu seliniz berrak su gibi çağlamış.Sizi candan tebrik ediyor,saygı ve selamlarımı yolluyorum.
"Sevmek sevilmekten daha mükemmel ve değerli..çünkü kişi sevdiğinden % 100 emindie. Sevildiğinde ise asla emin olamaz.." İki kişinin yerine de sevmenin yüceliğini her kiş yakalayamaz. Lakin hep böyle kaybetmedik mi? Erdemce.....
Kalbinde bir köşe istiyorum Ucrada da olsa Nedensiz açsan kapını Buyur etse gülüşün Bir sıcak sarılış Kısacık bir öpüş Davetsiz sokulsam yanına Karşılıksız da olsa sevmek istiyorum seni
can dostum o güzel seven yüreğine sağlık... kutluyorum kalemini sevgin daim olsun... sevgı ve selamlarımla ...can...
hepimiz karşılıksız sevmiyormuyuz? yer gök duyuyor,bizimki duymuyor. duymak da istemiyor sa siz ne yaparsınız? kutluyorum aynı duyguları paylaştığımız için,saygılar.........................
sizin için yazı rengimi değiştim bakarsanız sevinirim Siyah beyazdı fakat sizin bu şiirdede siyah beyaz kullanmışsınız şaşırdım. "U" yu Ü olarak değişiniz ucra yerine ücra tşkk.
ÇOK İÇTEN VE SERBEST BIRAKILMIŞ DUYGULAR, SEVGİ NE GÜZEL BİR DUYGU KEŞKE KARŞILIKLI OLABİLSE.. BEN BAYRAMINI KUTLUYOR VE MUTLULUK DOLU YAŞAMLAR DİLİYORUM...
Kalbinde bir köşe istiyorum Ucrada da olsa Nedensiz açsan kapını Buyur etse gülüşün Bir sıcak sarılış Kısacık bir öpüş Davetsiz sokulsam yanına Karşılıksız da olsa sevmek istiyorum seni
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Sevmek kalplere ilaç...Her sorunu ve elemi sevgi nötürler...Onun engin hoşgörüsü olmasaydı, dünya yaşanmaz hale gelirdi..güzel ve anlamlı şiiiriniz için kular, iyi bayramlar dilerim...Entellektüel.
Bu cesaret dolu yüreğinizi önce kutlamak gerekiyor. İşte şiir özgürce yüreğinizden sayfalara dökülüvermiş. Şiirinizi kutluyorum. Şiirinizden çok etkilendim geçekten harikasınız Nazlıgül hanım. SAYGILAR...
Kalbinde bir köşe istiyorum Ucrada da olsa Nedensiz açsan kapını Buyur etse gülüşün Bir sıcak sarılış Kısacık bir öpüş Davetsiz sokulsam yatağına Karşılıksız da olsa sevmek istiyorum seni *************** Duyguların alabildiğine özgürce bırakılıvermesi neticesinde meydana gelmiş içten bir şiir olmuş sevgili şair ..TEBRİKLER VE İYİ BAYRAMLAR...
Kutluyorum.