(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sanki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sanki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duvara toslayana kadar bakmıyoruz halimize.. bir şiirde bir sevdiğim şair "Duvarın olurum" demişti... Sen yeterki tosla da... Notları düzeltelim o zaman.. Önce "iyi bayramlar"... Sonra "İyi şiirler".. Şirine şair.
Merhaba dost ,duygu ve hislerle dolu dolu olan anlamlı şiirini taktirle okudum ve sevgiyle kal. kutluyorum emeğine sağlık ,şiirlerin daim her anın aydınlık olsun.....
bakanlık her yıl , başarısız öğrencilere bir defaya mahsus sınav hakkı veriyor geçeriz, olmadı üniversiteyi kazandık al sana bir hak daha, o da olmadı artık öğretmen düşünsün( bakanlığı bir kenara bırakıp da öğrenciyi sınıfta bırak ha) kırık not vermenin bedelini bizim mahalleden geçmeyecek mi, abimle karşılaşır.......
Belki de ö.k.k. ile sınıf geçer bu öğrenci, kim bilir helede felekten torpilliyse diyecek yok heh he, mazallah toptan sınıfta kaldık desene. Kutlarım, hayata güzel bir dokundurmaydı. sevgiyle kalın şairem.
Yakaladığınız her yeni gerçek, benliğinizin derinliklerinde kalmış olan birçok şeyi çağrışım yoluyla harekete geçirir, geçen zamanın üzerini örttüğü eski günleri, tamamen unutmuş olduğunuz olayları, duyguları, deneyimleri, eski acıları eski sevinçleri kullanımınıza sunar.
Ve Düşsüz büyük şeyler yapılamaz. 2011 yılında tüm düşlerinizin gerçekleşmesi dileğiyle..Sevgi ve barış diliyorum. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla..Yeni yılda hepizin mutlu, sağdu...yulu gülücüklerinizin hiç bitmeyeceği ve sağlıklı günler getirmesi dileğiyle..
… SEVGİMLE… ÇÜNKÜ ASLINDA SEVGİ HER ŞEYDİR...HÂLÂ ...
Ağlayan tüm çocukların gözyaşlarını sildim bugün
Yasemin çiçeklerimle hep baharlı bir iklim bıraktım nefeslere
Tüm güzel düşlere yarına açılan umutlara rengârenk bir alfabeyle
Hanımefendi, doğrusu bu çok ters köşeden bir bakış hayata. Toslaya toslaya gidelim diyor gibisiniz.Bari birer kask takalım,az hasarlı olsun. Tebrik eder saygılar sunarım.
bir şiirde bir sevdiğim şair "Duvarın olurum" demişti...
Sen yeterki tosla da...
Notları düzeltelim o zaman..
Önce "iyi bayramlar"...
Sonra "İyi şiirler"..
Şirine şair.