(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gideyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gideyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba dost ,beğeniyle okudum yürek sesini ve mükemmel şiirini yüreği güzel şair dostlukla ve sevgiyle kal. şiirlerin daim her anın aydınlık olsun Saygılarımla
Bir aŞK sarhoşluğu daha yazıldı zamanın hesabına. Gitmek üzere notunu düşmüş hüzün. Giderken vazgectıklerı bekleyenlerden daha ağır. En koyu karanlığına sürmüş yalnızlığın. İçsel bir sorgulama, derdini anlatamamış, anlaşılamamış bir yüreğin ısyan çığlıkları... Bırakın gideyim...!
Duygusunu başarılı bir şekilde okuruna taşımış. Kısa ve öz bir anlatımı var. Bırakmayı gitmesin diyesi geliyor insanın...
Emeğine sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle
insan nereye giderse gitsin acılarınıda kendisiyle götürüryeni bugün kayıp uzaklara giden mutluluğun olabilir ama beklemesini bilirsen yarın kayıp uzaklara giden acıların olacak bu gece yaşama sevinciyle dolu yeni bir hayata kaymanız dileği ile... yeni bir yıla daha geçiyoruz biliyorsunuz ki bütün geçişler bir anlık umarım bu yıl hüznün kapılarını tek tek kapatır artık ve karanlığın örtüsünü teniyle yırtan mavi bir ışık olur geçmişi yad ederken içimizde akan sıcaklık umarım bu yıl ruhumuzda ılık bir ırmak gibi akıp durur yeni ylınız kutlu olsun mutlu ve umutlu bir yıl geçirmeniz dileği ile...
Hadi gidin bakalım... Zalim dünyaya bıraktıklarınız, gideceğiniz yerde kar olarak size yansıyacakmı? Ağlayanınız yokken hazırda, dua edebilecek, ve sizi rahat ettirecek ne çok şeyiniz var ki gitmek istersiniz maşallah. Kuytularda bekleyen yalnızca yalnızlık değildir haberiniz olsun, Yılanlar, akrepler,eğer hiç birini göremiyorsanız o kuytularda sadece renkten renge girmiş düzenbazlar vardır, en ufak bir hatanızı kollayan. Olduki kaçmak, gitmek istersiniz, sakın denize düşmeyin, yılana sarılmak hevesinde değilseniz bile, sarılırken ne olduğunu bakmaya fırsatınızın olmayabilir. Rabbim yolunuzu açık etsin
Bıraksınlar ellerini yeni yıla yeni eller yeni yılın bu son gününde umarım dilekleriniz yerini bulur çok güzel bir şiir kutlarım arkadaşım. saygı ve sevgilerimle yeni yılınız kutlu olsun...
Çok teşekkür edrim şiir dostum Bırakıp gitmek hiç kolay değil Bu kararı almak insana acı veriyor.... Yeni yılın mutluluk getirmesi dileği ile Sevgi ile kal