Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
19 Haziran 2009 Cuma 01:18:00

Ey yar !..
Sen,
Durgun bir deniz gibisin
Bir damla su akmaz
Senden bana
Heyhat..
Sorma perişan halimi
Anla gözlerimden..
Bak kan kırmızısı ellerim
Gelincik sanma sakın
Yüreğimden sızan son damlalar bu..
Nefes alamıyorum artık
Ciğerler...

*** ey yar ***, @flycan57
19.6.2009 00:12:34
hazan444
@hazan444
19 Haziran 2009 Cuma 01:15:56

Yaşa bu günü, düşünme olanı, olacakları
Olan olacak, giden gidecek.
Bak güneş ufuktan yeniden doğmakta,
İnanıyorum güzel günler çok yakında.
Merhaba demeli yeniden hayata, merhaba…

UMUTLAR HİÇ TÜKENMESİN,UMUTLAR TÜKENMEMELİ,HER DOĞAN G...

Yaşa bu günü, @zaloğlu
19.6.2009 00:52:51
hazan444
@hazan444
19 Haziran 2009 Cuma 01:07:52
SESLENIYORUM SIZLERE !
Elimizden geldikce yardim edelim birbirimize
Kötülüklere karsi sevgimizi verelim
Her zaman büyüklerimize saygi gösterelim
Kücüklerimize sevgi verelim....


Öncelikle hemen belirteyim harika duygular,harika bir sesleni...

Sevgımız nerede..., @Orchidee
17.6.2009 23:39:30
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:35:37


Kaç kere evinin önünden geçtim
Görebileceğim yerleri seçtim
Karşında oturup bir şeyler içtim
Kapını çalacak hal bulamadım



Perdeler kapalı ezelden suskum
Ardında yaşayan varlığa tutkum
Haykırmak istedim tutuldu nutkum
Sana seslenecek ...

hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:32:10

Geç kalmışlıklarda tükettim aşk türkülerimi,
sazımdan ah döküldü sözümden hicran.
Bir bedende tek can olmak vardı ki!
Yaşamak o an bir ömre bedel.
Söyleyemediğim sözlerde kaldı sırrım.
Söyleyemediğim için terk etti beni heceler.

Geçikmiş z...

hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:25:17
Bak gördünmü bugun de akşam oldu
Bak yetıyor artık zaman bana
Oysa senın yanında
Zaman yetmıyordu bana
Al bu canı ya da ver kalbımı bana

Hiç yardımcı olmuyorsun bana
Senin olmuşttu oysa bu can
Bu kadarda vıcdansız olmazkı ınsan
Taş mı...

Aşk orucu, @NaR TaNeSi
17.6.2009 16:23:08
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:22:31
Güzel ve farklı bir çalışma,tebrik ederim,başarılar dilerim.Puanım tam.
Ş, @ŞEYHMU_MELİK
18.6.2009 21:26:07
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:20:48

Olur ya falların kötü çıkarsa
Gözlerin ümitsiz, üzgün bakarsa
Fırtına çıkıp da şimşek çakarsa
Sol yana dayan gel, korurum seni..

Ben senin hâlinden iyi anlarım
Yıkılır sen yoksan umut dağlarım
Eline bir diken batsa ağlarım
Sol yana dayan g...

Korurum seni..., @oktayzerrin
18.6.2009 21:57:04
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:18:53
Hayat bir cadı kazanı
İçinde bir iksir kaynar. Ömrüm gibi
Siğilli elleriyle yaşlı bir cadı
Karıştırır kazanı
Karıştıkça iksir kıvama gelir
Sahte gözyaşlarından çiseler biraz
Karıştırdıkça içinden gülmek gelir.

Hayat bu işte,tatlı ve ac...

Cadı kazanı, @ersen
18.6.2009 23:15:16
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:14:09
Dosta dair güzel,vefa dolu dizelerdi.Kaleminiz susmasın değerli şair,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:10:08
Tüm gidişler acı verir değerli şair,unutulmaz.Duygu dolu ve güzel dizelerdi,tebrik ederim kalpten,saygılar.Puanım tam.
Sen gidince !!, @kaptan rızausta
18.6.2009 23:04:02
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 23:07:56
Aşkın tarifini çok güzel yapmısşınız,güzel ve anlamlı dizelerdi.Kutlarım kalpten.Puanım tam,esen kalın.
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 22:58:28
Hasret dolu,özlem dolu,dua gibi dizelerdi.Allah tüm dileklerinizi kabul etsin ve vuslatı nasip etsin en kısa zamanda.Kaleminiz susmasın,saygılarımla.Puanım yine tam,esen kalın değerli şair.
Hasretim sana, @Mehmet ERDOĞAN
16.6.2009 18:35:25
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 21:36:26
Sevgiye dair sitemler vardı,duygu dolu dizelerd,güzel ve manalı dizelerinizi ve sizi kutlarım tüm içtenliklerimle,saygılar.Puanım tam.
Deli ettin beni, @Hikmet Özkul
18.6.2009 20:41:08
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 21:20:44

iyileşecek zamanla yaralarım
silinecek acım takvimden
geçip gideceksin, unutacağım
eski bir dün gibi gözlerimden

Unutulmayı hak ediyorsa unutmak gerek.Güzel ve anlamlı dizelerdi,kutlarım gönül dolusu.Puanım tam.

Unutacağım.., @Sevinç USLU
18.6.2009 21:11:53
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 21:18:02
Çok güzel bir şey,sevgiye dair söylenilen duygular,bu duyguları sözel olarak ifade etmeler.Sevgi kelimesini haketmek,hak edene söylemek gerek.Çok güzel ve anlam dolu dizelerdi.Tebrik ederim,selamlar.Puanım tam.
Sevmeyi senden öğrendim, @sema34
18.6.2009 19:26:45
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 21:15:25
Umutlarınız hiç bitmesin değerli şair,çok içten,güel ve anlamlı dizelerdi.Kutlarım kalpten,saygılar.Puanım tam.
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 20:51:39
İmgelerle derin anlamlar içeren çok güzel dizelerdi.Kutlarım kalpten değerli şair,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 20:40:28
Şarkı gibi,dize dize,beste beste dizelerdi,yine mükemmeldi.Kutlarım tüm içtenliklerimle,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
18 Haziran 2009 Perşembe 20:30:49
ÇOK GÜZEL DİZELERDİ,DOĞRUSU HEP DERLER YA,ERKEKLERİN ARABALARI ÇOCUKLARI GİBİDİR,ONLARA ÇOCUKLARI KADAR ÖNEM VERİRLER DİYE.gERÇEKTEN ÇOK ŞAŞIRDIM DİZELERİNİZİ OKUYUNCA,BEĞENİ İLE OKUDUM DAHA DOĞRUSU,TEBRİK EDERİM KALPTEN.aLLAH KAZASIZ BELASIZ KULLANM...

Buick la salle, @şeb-i şair
18.6.2009 20:10:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.091
Şiir Okunma
1.348.756
Yazı Okunma
163.823
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL