Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 15:26:59
Bir gelincik kadar nazlıydın benim için
Camdan kalbin hüzün le bakan gözlerin
Kıyamam bir gün eğilse o güzel yüzün
Sen mutlu ol yeterki benimde yüzüm gülsün….

Dilerim kimse üzülmez,hep gülersiniz.Çok güzel dilekler ve istekler.Özel ve gü...

Camdan kalp, @refikaertekin
22.6.2009 09:48:22
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 15:25:01
Cennetten köşesin sana doyamam
Başlarda da taçsın yere koyamam
Bir başkasına da güzel diyemem
Her tatil ordayım senden cayamam
........İnsanın içine sevgi doluyor
........Tatil Alanya’da başka oluyor

Ttil için güzel bir yer,haklısınız ...

hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 15:23:27

Aşım da ekmeğim, tuzum,
Gece gözlerimde uykum,
Ben, beni sen de bulmuşum,
Hani nerdesin?
Neredesin sen?

Yüreğinizde bence,yüreğin en özel köşesinde.Anlam dolu çok güzel dizelerdi.Kutlarım,selamlarımla.Puanım yine tam.

Hani nerdesin?, @Emine usta
22.6.2009 12:09:20
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 15:21:17
Yine duygu dolu ve harika dizeler,tebrik ederim,saygılarımla.Puanım yine tam.
Uzaksın, @zaloğlu
22.6.2009 13:04:24
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 15:20:03
Bir gönül yaraşır ki, yaramı yaralıyor,
Gelecek umutları, bir vefa karalıyor,
Şu bahar mevsiminde, kışlarım daralıyor,
Erittiğin karlarda, bırakıp gitmektesin.

Duygularla dolu,güzel ve içten dizelerdi.Kutlarım kalpten,saygılar.Puanım tam.
...

505- gitmektesin, @Şahin Hanelçi
22.6.2009 13:31:20
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 00:55:16
SEVGİYE DAİR,İÇTEN VE DUYGU DOLU DİZELERDİ.TEBRİK EDERİM GÖNÜLDEN,ÇOK GÜZELDİ,SAYGILAR.PUANIM TAM.
Tufan, @şeb-i şair
21.6.2009 23:49:28
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 00:38:01
Allah rahmet etsin,mekanı cennet olsun.Yüreğimizde acıları,ben de kaybettim yıllar önce babamı.Tebrik ederim harika dizelerdi.Selamlarımla.Puanım yine tam.
Babam, @Onur BİLGE
22.6.2009 00:29:33
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 00:34:51
Babalar günü,anneler günü elbet te bir güne sığdırılamaz,onlar için ne yapsak azdır.Onlar hayatta iken değerlrini bilmeli tüm evlatlar.Ne çocuklar var anasız,babasız,onları gördükçe yüreğim sızlıyor.Dünya işte Ayşe hanım,insanlar farklı,farklı hayatl...

Babalar günüymüş, @AYSE 09
22.6.2009 00:14:49
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 00:26:39

Yokluğun yüreğimden gelir vurur
Beklemek birşey değil de ya sen gelmezsen
Şimdilerde dilim de bir hasret türküsü
Yüreğimde senin ismin ya sen gelmezsen

Fermanım elinde sevgim yüreğimde
İster savur her yana ister al sakla koynuna
Şimdil...

Ya gelmezsen, @ERHAN ÇIKAY
21.6.2009 22:57:06
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 00:24:36
Dünya yalan,ölüm gerçek.Her canlı ölümü tadacak.Tüm insanlar bu bilinçle davransa,her şey ne güzel olacak.Tebrik ederim,çok güzel ve anlam dolu dizelerdi,saygılar.Puanım tam.
Ey insan, @temel48
22.6.2009 00:01:06
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 00:16:36
Harika duygularla yazılmış,harika dizelerdi.Duygularla okudum.Şehitlerimizi rahmetle anıyoruz.Onlar hep kalbimizde,dualarımızda.Tebrik ederim usta kalem can-ı gönülden.Tüm babaların ve sizin babalar gününüzü kutlarım,saygılarımla.
Vatan minnettar., @türkmendağlı
20.6.2009 22:58:53
hazan444
@hazan444
22 Haziran 2009 Pazartesi 00:11:19
Sevgiye dair,yine mükemmel dizelerdi.Tüm gönüllerde sevgi tomurcukları ekili olsa,o tohumlar yeşerse çiçek açsa,her mevsim tüm insanlar umutla dolsa,ve hep ilk baharı yaşasa.Kin ve nefret niye,gönülleri kırmak niye,sevgi denilen o özel duyguyu yaşasa...

hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 20:23:40
Hayat gülüşlerimi rüzgarlarıyla çaldı.
Ağla yüreğim ağla,
Bize yine aşina yağmurlar kaldı.

Dizelerde hüzünler vardı.Acı dolu yürekten,duygu dolu dizeler.Çok güzel ve mana doluydu,tebrik ederim.Puanım tam.
Ağla yüreğim ağla.., @belmando
21.6.2009 20:00:27
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 20:19:33
Alnıma gerilmiş sazın telleri
ses derinlerde yapmış yuvasını
kekeme yıllar bir beyaz örtü çekmiş saçlarıma
gönül biçare her dem...

en eski zamanlardan kalan bir tek adım
bir de solgun tenim var, denizde yakamozlanan.
ses seda yok günbegün aza...

hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 20:14:34
Nur içinde yatsın,Allah rahmet etsin.Duygu dolu ,güzel dizelerinizi ve sizi kalpten kutlarım,saygılar.Puanım tam.
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 20:08:09
Çok yazık.Hala sürüyor bu gelenekler.Genç kızın isteği dışında,ana baba kendi istediklerine ,zorla veriyorlar kızlarını,ve sonu hep mutsuz.Toplum her anlamda bilinçlenmeli,eğitim şart,eğitime açık insanlar şart.Duyarlı yüreğinizi ve sizi kalpten kutl...

Dilan kızın çeyizi, @GulBeyaz
21.6.2009 19:59:15
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 20:02:00
Allah kavuştursun sağ salim dilerim.Yürekten ve duygu dolu,çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim,saygılar.Puanım tam.
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:58:28
Allah bağışlasın çocuklarınızı,hep mutlu günlerini görün dilerim.Çok içten,etkili,duygu dolu ve çok güzeldi.Duygularla okudum.Tebrik ederim.Tüm babaların,babalar günü kutlu olsun.Saygılar.Puanım tam.
Kızım buse me, @ismail06yk
21.6.2009 14:51:19
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:50:17
Çocukluk günlerine dönmek isteriz zaman zaman.Hayat acımasız yanını her gösterişinde.Duygu dolu çok güzel dizelerdi.Kutlarım,selamlarımla.Puanım tam.
Babalar günü, @nese-arzu
21.6.2009 17:25:28
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:45:49
Ekmek parası için canlar ortada,buna rağmen hala işsiz kalan bir çok insan.Bir taraftan ekmek elden,su gölden para içinde yüzenler,dünyadan bir haber,diğer tarafta ekmek parası,ailesi için canı pahasına ekmek mücadelese verenler.Hayat işte.Tebrik ede...

Tersane işçisi, @esmerefsane
20.6.2009 18:40:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.318
Şiir Okunma
1.348.821
Yazı Okunma
163.826
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL