Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:42:56
Öncelikle duyarlı yüreğinizi kutlarım,tebrik ederim.Tüm şehitlrerimize Allah'tan rahmet dilerim.En zoro budur,şehit çocukları her gün baba özlemi içerisindeler,eksiklikleri dolmuyor,dolamaz.Selamlarımla.
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:39:45

Zamana ağ attım, takılıp kaldı orada.
Yaşamak için umutla,kafamı gömdüm kumlara.
Düşleyipte gerçekleştiremediğimiz, ne kadar çok şey vardı oysa.
Sen ve ben olmalıydık hep yan yana.
O kadar yalnızım ki, yerini kimse dolduramaz baba
Asılı kaldı ...

Gelin oldun ya, @esmerefsane
21.6.2009 18:32:41
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:34:38

Belki bu son dizelerim olacak
Düşündün mü benim sonum nolacak
Er geç kara haber seni bulacak
Beni kaderimle bırakıp gitme.

Acar gururumu hiçe sayamam
Beni sormayanı sevmem aramam
Tarumar olmuş saçım ta
Beni dertlerimle bırakıp gitme. ...

Gitme, @AHMET ACAR
21.6.2009 18:41:22
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:29:49
Tebessüm ederek okudum,çok güzeldi.Tebrik ederim.Saygılarımla.Puanım yine tam.
Filiz, @Cemal Erkoç
21.6.2009 00:01:07
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:28:01

Zamansız yumdun gözlerini
Umarsız koydun sevdiklerini
Hasretin bir alev saki
Yakar durur içimizi

Hani boncuk kızım derdin bana
Hani tonton babam derdim sana
Yıllar gelip geçti ama
Alışmak zor yokluğuna

Mekanı cennet olsun.Al...

Çok zor, @GÜLDESTE
21.6.2009 00:03:57
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:24:56
Anne ve babanıza Allah rahmet etsin,mekanları cennet olsun.Ben de babamı kaybedeli çok oldu.Yoklukları ve acıları dinmiyor.Tebrik ederim,duygularla dolarak okudum,çok güzel ve özeldi.Saygılarımla.Puanım yine tam,alkışlar.
Babama, @GÜLAY BİRKL
21.6.2009 01:38:13
Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:09:37
Doğurma annem,
Talan edilmiş, acılar ülkesinde,
Savaş… Kıtlık ülkesinde doğurma annem,
Açlıktan ölünen yerde doğurma…
Marasmus olmak istemiyorum.
Karnım sırtıma yapıştı ,
Halsizim takatim yok annem
Ölmek istemiyorum melekler çağırıyor…
Akb...

Afrikalı bebek, @meskan70
26.5.2009 09:07:01
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 19:03:09

Geceler hüzün kokuyor sanki...
Bunaltıcı bir hüzün.
Aya baktığım anda
Aklıma gelir yüzün
Ve yıldızlar..
Gözlerini andırır bana
Bulutlara çizerim resmini
Kalbime kazırım ismini
Unuturum kendimi yalnız;
Unutamam cismini...

Sensizlik; tari...

hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 18:54:11
Çok anlamlı ve güzeldi.Tebrik ederim öncelikle.Allah rahmet etsin,mekanı cennet olsun babanızın.Dünya yalan,bir varmış,bir yokmuş misali.Tüm babaların,babalar günü kutlu olsun.Saygılar.Puanım tam.
Babalar günü, @Selim Temiz
21.6.2009 14:48:03
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 18:50:52
Allah rahmet etsin,mekanı cennet olsun babanızın.Ben de yıllar önce kaybettim babamı,acısı,boşluğu dinmiyor.Duygu dolarak okudum harikaydınız.Tebrik ederim,saygılarımla.Puanım yine tam.Tüm babaların,babalar günü kutlu olsun.
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 18:48:27
Saçlarımı sever, yasemin kokuyor derdin
Arasında kaybolup, uyumayı severdin
Hazanda soldular, üşüdüler onlar sensiz
Karlar yağdırdı zaman denen, zalim densiz

Bu ülke bile uzak değilmiş senden
Öyle bir yere gideceğim
Gündüzleri bitmeyen, gecel...

Yalnız geceler, @belkiz
21.6.2009 13:41:30
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 18:44:31
Allah sağlık,afiyet versin,başınızdan eksik etmesin,yokukları gerçekten çok acı.Duyglarla dolarak okudum.Her babalar günü hep hüzünlü olurum.Babamı yıllar önce kaybetttğim için her baba kelimseini duygunca bir an duraklarım.Hep boşluğu yüreğimde.Onla...

hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 18:37:28
Haklısınız,bu dünyada mutlu,huzurlu olanidört dörtlük kimseler yok.Dertsiz insan yok.Yine de her şeye rağmen yaşamaya mecburuz.Duygu dolu güzel dizelerinizi ve sizi gönülden kutlarım,saygılar.Puanım yine tam.
E y v a h, @ressam Halis GÜNGÖR
21.6.2009 15:28:02
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 18:33:47
Hayata dair hiç bir şey için geç değildir,her şeye rağmen nefes alıyorsa insan ve yaşamaya mecbursa,hayata pes etmemeli.Duygu dolu,güzel ve anlamlı dizelerdi yine.Tebrik ederim,saygılar.Puanım yine tam.Tüm babaların babalar günü kutlu olsun.
Çok geç, @suskunkalem
21.6.2009 15:45:12
Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 13:04:58
========================================
Çekip almak istiyorum kendimi zamandan.
Bazen bıkasım tiksinesim geliyor hayattan.
Bir gemi misali uzaklaşmak istiyorum limandan.
Bu kadar dolaştım geceyi ,
Gerçekten kimse yoktu ne cin ne peri.
Keşke do...

hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 13:03:02

Elimde sigara diye başlayacağım
Sigara yasağı var
Düşünüyorum diyeceğim
Düşünmenin cezası var
Öyleyse ağlanacak halime
Gülüp oynayacağım
Kolbastı var
Tek becerimiz oynamak
Gülmek güldürmek
Malumunuz sonumuzda
Hayat boyu sürünmek.

...

Kolbastı, @cansever
18.6.2009 13:55:59
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 13:00:31
Telleri kırık akortsuz sazdım
Canana mektubu canda yazdım
Harfleri teker teker kazdım
Yaralıdır bağrım dokunma doktor

Canımdadır okuyup anlar sandım
Bir gülücük atan resmine kandım
Gönlümü bilmeden ateşe attım
Yanıyor bağrım dokunma doktor
...

Ekip gidermiş, @cansever
21.6.2009 03:32:12
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 12:54:18
Her olanı doğru sanma
Doğru olmayana kanma
Sen kendini farklı sanma
Hey kardeşim hey kardeşim

Ağzın susar dilin susar
Bir gün can evinde sızlar
Olanı görmezse gözler
Hey kardeşim hey kardeşim

İnsanlar bilinçlenmeli,duyarlı olmalı,su...

Hey kardeşim, @hasan AKGÜL
21.6.2009 10:40:49
hazan444
@hazan444
21 Haziran 2009 Pazar 12:44:07

Vah bize vah,
Her şeye yatırım yaptık da,
Bir yatırım yapmadık insana, insanlığa,
Oysa ki en büyük yatırım insana, insanlığa,
İnsan, olmak emek ister,
Sevgi-saygı, fedakarlık ister,
İyi de nerde hani nerde,
Göremiyor bu gözler…


...

Mangal, @Perihan Metin
21.6.2009 06:19:51
hazan444
@hazan444
20 Haziran 2009 Cumartesi 22:23:48
Bilirim yaban ellerde açarsın
Yanarsın gitme uzaklara Leyla
Ben peşindeyim, sen benden kaçarsın
Kaçma düşersin tuzaklara Leyla

Sensiz silemedim gönül pasını,
Koklamam üstüne gülün hasını,
Erken tuttum ben bu aşkın yasını,
Biner gidersin, kız...

Leyla, @yunusi
20.6.2009 11:45:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.093
Şiir Okunma
1.348.756
Yazı Okunma
163.823
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL