Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 16:37:52
Duygulanarak okudum.Gerçekten duygu seli dizelerdi.Tebrik ederim.Askerlerimiz gururumuzdur.Puanım tam,saygılar.
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 16:32:17

Günler oldu ses vermedin nerdesin
Korkarım ki şimdi yaban eldesin
Bilmiyorum belki esen yeldesin
Söyle yarim seni nerde bulayım..

Bitanemsin, senden başka kimim var
Aşık ettin, baldan tatlı dilin var
Vur istersen, tükenmeyen sevgin var
Söy...

Nerdesin.., @**anemon**
6.6.2009 13:43:57
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 16:31:15
Yaşam olmak su olmak, su olmak yaşam olmak..

Bu dizeniz bile yetti,harika bir şiir okudum kaleminizden.Büyük bir beğeni ile okudum,tebrik ederim.Puanım tam,selamlarımla.
Yaşam sofrası, @yağmuröncesi
26.6.2009 16:17:23
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 15:14:10
Özlemler çok zordur,anılar ,acı verir,İçten ve duygu dolu,çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim kalpten,selamlar.Puanım tam.
Seni özlüyorum, @erensenay05
26.6.2009 10:28:10
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 15:10:41
Umarım bırakmaz.Çok anlamlı ve güzeldi.Tebrik ederim,selamlar.
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 15:07:57
Yaşamın kıyısında hissederken kendini,
bodoslama dalmışsın içine...
çarkların dişlileri gıcırdarken kulaklarında,
serçenin sesini kaçırma..................................

Anlamlı,kısa fakat güzeldi,tebrik ederim.Puanım ...

Kaçırma..., @nev-asi
26.6.2009 12:01:53
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 15:06:06
mühlet ver yeter ki taş basayım bir asır
Gönlüm aşkına tutsak ruhum emrine esir
Öyle zâlim ki yezit, tam şahsına münhasır
..........Düşte gezer görenler beni Leylâ sanıyor
..........Bilmezler ki bu gönül aşkına uyanıyor.

Şimdi tökezler oldum e...

Bilmezler ki..., @gülkurusu
26.6.2009 11:10:50
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 15:02:11

kavga yazılsın ellerin
sen ek yesin aç kuşlar
terini ban tünesin baykuşlar
belini bük hayatın kamburunda
çok geçinen var sırtından
ve çok eşinen var emek yurdundan

Umarım adı sevgi olur,barış olur.Yine çok güzel ve anlamlı dizelerdi.Teb...

hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 14:56:15
Bak oturdum yine bir köşeye
Titriyorum üstümü ört anne
Sar beni ne olursun sar beni anne
Üşüyorum anne üşüyorummm........

İnsan en sıkıntılı,en zor anlarında annesinin sevgisini,smimiyetini ve içtenliğini arar,onun varlığı güven ver...

Üşüyorum anne, @keklikci
26.6.2009 13:30:08
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 14:48:02
Dilerim tüm yağmurlar mutluluklar getirsin.Duygu dolu ve çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim kalpten,saygılar.Puanım tam.
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 12:01:18
Kaleminiz hiç susmasın,tebrik ederim ,çok güzeldi.Puanım tam,başarılar dilerim.
Hü! de gerçeğe, @cemil
26.6.2009 08:39:53
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 11:59:47
Dosta dair,hayırlı dilekler içeren,içten ve yürekten çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim gönülden.Puanım tam,saygılar.
Değerli bir dost’a, @AHMET ACAR
26.6.2009 03:03:42
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 11:58:05

gecesi karanlık bir mehtapsa
gölgesinde ağladım kimi zaman
eğer derin bir yara açılmışsa
kalbimin acısını dahi unutmuşum.


ayrılığı süpürmek isterken kapımdan
ben içinde buldum kendimi
gecesi kısa günler uzun olurdu
saatimin yelkovanı geç...

**benim hayatım**, @esmerefsane
26.6.2009 07:16:09
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 11:53:44
Çok anlamlı ve güzel dizelerdi.Aşkın tarifini çok güzel yepmışsınız.Aşk güzeldir,sevgiye dönüşürse ,karşılıklı emek verdikçe bir ömür sürecektir.Tebrik ederim.Puanım tam,selamlarımla.Sevgi dolu günler dilerim.
Aşka dair, @sahranur
26.6.2009 11:02:24
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 11:47:21
Hayırlı,uğurlu olsun.Çok duygulandım.Anne,babaların görmek istedikleri güzel günlerden bir tanesi,en mutlu günlerden.Sağlık,sıhat ve başarılar diliyorum size ve yavrunuza.Tebrik ederim,yine duygu dolu ve çok güzel dizelerdi.Puanım yine tam,sevgiler,s...

hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 11:42:38
Tebessüm ederek okudum.Neşeli bir mani tadında dizelerdi.Çok tatlıydı.Tebrik ederim,kaleminiz susmasın.Puanım yine tam,sevgiler,selamlar.
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 00:36:21
Acı dolu yüreğin içten sesiydi.Çok güzel ve özeldi,tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım tam.
Bitiyorsun sen, @romanci28
25.6.2009 21:13:28
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 00:32:25

Bu aşk belki benim sonum olacak
Her geçen gün gözyaşlarım dolacak
Şunu bil ki aklım sende kalacak
Bizi ayıracak elden korkarım

Kimseler göremez kalbimde gizsin
Hissetmen lazım derinde izsin
Her an her dakika yüreğin sezsin
Kalbinde kırılan...

**korkarım**, @acemice ben
26.6.2009 00:15:35
hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 00:25:37

İmtihan dünyasında yaşıyorsun, unutma,
Seni hep aldatıyor, sahte zevklere kanma,
İki yol var karşında, sakın eğriyi tutma,
Hiç kimse bu dünyada, baki kalacak sanma!

Ölüm yeniden doğmak, vuslattır sevgiliye,
İnsanlar niye ağlar, vuslattaki öl...

hazan444
@hazan444
26 Haziran 2009 Cuma 00:21:23
Amin diyorum yürekten.Allah dualarınızı dileklerinizi kabul etsin.Ben de hayırlı kandiller dilerim.Çok anlamlı ve güzel dizelerdi,tebrik ederim,selamlarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.340
Şiir Okunma
1.348.941
Yazı Okunma
163.829
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL