(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaçırma... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaçırma... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SERÇELER AĞLADIKLARINDA ÖLURLE BILIRMISIN HEP ÇALDILAR GÜLÜŞLERİMİ HEP ALDILAR TEBESSUMLERIMI............... DURU BİR SU GİBİ BIR SOLUKTA OKUNASI TADINDA KUTLARIM............... YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN MİSLER GİBİ KOKSUNLAR BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
yasemin kokusuyla okudum yorumunu.......... sevdalara düşenler de :) militanlar da :) hele de sevda militanları garip değildir... izin vermezsin tebessümlerini almalarına anladım...bırak onlar sansınlar aldıklarını...çabuk gel sayfama desem de yok bu aralar satırlarım... göçebe ruhum benim yine kayıp bu aralar... denk gelirsen gönder belki geçtiğin yollarına takılmıştır.......
:) teşekkürler arkadaş... yaşam ne kadar zor olsa da bir o kadar güzel.... önemli olan o güzellikleri yakalamak değil mi ? güzel olan hiçbirşeyi kaçırmaman dileğimle........ :)
insanoglunun gunluk yasam kavgasina
naif bir uslupla dokunus idi siiriniz.
cok begendim.
tebrikler efendim.