Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:33:54
evet arkadaşım.
belki yok böyle bir şey
belki biz hep içimizde yaşatıyoruz bu duyguyu.
olsun ama en azından yüreğimizde bir renk değilmi.
selam ve sevgi ile .
Kara sevdalar, @GECE10
19.10.2009 15:24:15
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:22:16
yavaş ozanım yavaşşşşşşşşşşşş
atnalı gidiyorsunuz......
biraz yavaş olunda bir önceki dizeleri bir sindirelim içimize.
şaka tabi
selam ile.
Lal etti beni, @aşık komani
19.10.2009 15:11:30
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:20:25
müthiş güzel ve akıcı dizelerdi nilmavisi.
sela ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:18:36
büyük kurtarıcımız,bize özgür nefesleri yaşatan atamız huzurunda
verilen mesajlar çok güzel arkadaşım.
kutluyorum selam ile.
Atam nutkun sesindir, @neneh.
19.10.2009 12:29:10
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:16:10
sevgili sedanurunda dediği gibi bende zordan başladım ama sonra kolaya döndüm.
ustalığın imzası olmuş arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:12:48
bu aşktan çok emin değiliz galiba arkadaşım.
karamsarlığı vurmuş dizelere..
ama yakışmış şiire..
selam ile sevgiler.
Ben sendende beterim, @YARENŞEHBAL
19.10.2009 12:09:12
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 17:03:52
bitmez be arkadaşım..
her ne kadar bitmiş gibi görünsede hissiyat her zamn var olacaktır.
sizler var oldukça.
selam ile.
Başlar göğe mi erdi?, @hazan444
19.10.2009 11:13:33
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:51:25
KOMANİYİM GÜVENMEM HİÇ BİR SALTANATA
BAKİ KALAN VARMI SANKİFANİ DÜNYADA
NİCE PATIŞAHLAR TAHTINI BIRAK TILAR BU HANA
ÖLÜMDEN ÖTEYE DAHA YOL VARMI ZALIM,,,

ozan birine sinirlenmiş..
keskin bıçak gibi sözler..
ders verici
kalem daim olsun ozan...

Yol varmı zalım, @aşık komani
19.10.2009 03:50:19
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:47:44
sanıyorum sayfanızı ilk defa ziyaret ediyorum.
ama iyiki girmişim çok güzel dizeler buldum.
içerikli ve içten.
selam ile.
Hastayım, @Nihat YURT
18.10.2009 17:26:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:44:18
sıcacık
içten
samimi sevda sesi.
özlem buram buram kokuyor.
selam ile.
Sana muhtacım, @esmerefsane
19.10.2009 02:00:54
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:39:30
Bal böceğim
Yüklüyor genlerime
Balın özelini
Yemyeşil
Bahar çiçeklerinde
Buldum seni
Bal böceğim !

kadife yürekli arkadaşım yine sevinç kokan dizeleri sunmuş bizlere.
bal böceğim...nefis bir imge..
sevgimle arkadaşım.

Bal böceğim !, @Oya gedik
19.10.2009 01:45:36
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:36:37
güzel dizelerdi sevda adına.
kutlarım şairem
sevgimle.
...ayrıldım..., @deli_sevdam
19.10.2009 01:32:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:33:09

Gidiyorum

Karanlığın zebanileri
Ateşten güllelerle misket oynuyor
Sarsılıyor yer gök
Karanlığın ateş çukurlarına
Bir bir dökülüyor ruhlar
Çığlıklarla
Yırtılıyor masumiyetin yüzü
Kanıyor insanlık

Ağlıyorum

Ve uzaktan
Beyaz bir melek...

...usumda düşler..., @flycan57
19.10.2009 00:57:09
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:24:13
aşkta sitem...
aşkta acı....
ve aşk ağlar mı....tabiki ağlar....
kutluyorum efendim.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:20:41
sevgini Sevinç arkaşımızın ve sizin sayfalarınız artık bir klasik kadar güzel..
bize yorum düşmüyor..
selam ile .
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:16:11
RABATLI güle yandı, bülbüle güle yandı
Bu bendeki taş yürek her acıya dayandı
Bana dünya karanlık, belki yare ayandı
-- Fallarımız ters çıktı, nazar değdi sevdama
-- Kaldım karanlıklarda Güneş girmez odama.

bir kurşun falan döktürelim ozan......

Nazara geldik, @RABATLI
19.10.2009 00:09:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:13:43
ozan efe yamıyor
güvercin uçamıyor
topalca kaçamıyor
boşuna çoğlanmaz ki

ozan efenin dizelerini okumak ve hissetmek bir ayrıcalık.
kendine has imzası ile.
derin
acık
yalın
ve içten.
selam ile.

Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 12:06:02
güzel olan rüyalarimızın ve umutlarımız hep gerçeğe ulaşmasını dileyelim arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 11:59:51
platonik yaşanıyor sanırım aşk.
yakışır arkadaşım.
zaten platonik aşkı ancak bizim kuşak en güzel yaşayabilir sanırım.
selam ile.
Sevdam, @Cemal Erkoç
19.10.2009 00:01:13
Hatice Dökmen
@haticedokmen
19 Ekim 2009 Pazartesi 11:55:50
gerçekten isyanın çığlığı ayyuka çımış.
volkan gibi patlamış.
tebrikler arkadaşım.
selam ile.
İsyan, @NURCAN CANDAR UYGUR
18.10.2009 22:46:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.256
Şiir Okunma
174.564
Yazı Okunma
57.568
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL