Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 21:51:47
anlamlı ve çok güzel bir şiir di.
severek okudum..tebrikler ve de saygılar...HŞT
Ne dersin, @ÜSTÜN PALA
2.2.2011 21:03:42
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 21:46:33
bu saygın kaleme selam olsun...
anlam dolu,anlatımı olağanüstü güzel
gururla okuduğum ve ayakta alkışladığım
okumaya doyamadığım bir şiirdi.
tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum...HŞT
Türk benim, @şair ibrahim
2.2.2011 21:22:29
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 21:41:56
anlam dolu,anlatımı çok güzel
gururla okuduğum,ayakta alkışladığım
okumaya doyamadığım bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 19:46:51
bugün de geçmiş günlerde de rahmeti rahmana kavuşanlarımıza
rabbim yardımcı olsun.işte hayat diye bir söz var ya "işte hayat..."
bir varsın bir yoksun...o halde yaşamasın kötülükler...
vefakar asil yüreğinizden gelen kalp damlalarınız hüzün doluyd...

Ölüm, @AYSE 09
2.2.2011 19:22:45
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 19:10:56
yine anlam dolu,üstada yaraşır,
okuması haz veren bir değil dört dörtlük bir şiir okudum.
tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum.
Antalya'dan Trabzon'a selamlar...HŞT
Söylemesem: boş, @kadiryeter
2.2.2011 16:43:49
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 19:07:33
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı mükemmel,öğüt veren,ellerde lamba gibi
yol gösteren beyitlerdi.severek ve haz ile okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Kıymet bil, @Yıldız Toksöz
2.2.2011 18:11:36
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 16:26:11
öz ve özlü bir dörtlüktü.
kendi az ama anlamı anlatmakla bitmez.
tebrikler duyarlı yreğe...saygılarımla...HŞT
Üşüyorum, @Adnan ŞAHİN
2.2.2011 16:10:08
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 14:57:27
ANLAM DERYASINDA,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
SESSİZ BİR ÇIĞLIK GİBİYDİ ŞİİR.
OKUMASINA DOYULMAYAN HARİKA DİZELER.
OKUDUM SANIYORDUM,ATLAMIŞIM.
OLUR,YAŞLILIKTAN DA OLUR...TEBRİKLERİM VAR,SAYGILARIM VAR NA MÜTENAHİ...HŞT
Sustum, @Yıldız Toksöz
31.1.2011 16:37:59
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 14:46:55
anlam ve anlatımı çok güzel bir şiir...
güncelden esintilerle yazılmıi insanlık duyarlısı bir şiirdi.
Rahmetli annem derdi ki, oğlum bir çobanı iki seneden fazla
tutmayacaksın sonra sürüye sahip olur diye...
başa gelenler gitmek bilmiyor,durdukça...

halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 14:22:28
O KADAR GÜZEL BİR ANLATIMI VAR Kİ ŞİİRİN,
OKUMASINA DOYUM OLMUYOR.
SANIRIM FREKANSLARI YAKLAŞIK BİR ŞİİRİMİ ANIMSATTI:
......................................
Sînemde bir gül bitti, kalbime battı benim,
Hayatta hiçbir dertten böyle acı duymadım. ...

Bendeki sen, @Çerkez Kızı
2.2.2011 13:50:53
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 14:10:50
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR Dİ.
ŞİİR OLARAK ARANAN TÜM GÜZELLİKLER VE MANA YÖNÜYLE
FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE BİR ŞİİR.
KUTLUYORUM..SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 13:59:45
SEVDA YÜKLÜ,DUYGU DOLU,
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASI DOYUMSUZ BİR ŞİİRDİ.
KUTLUYORUM...SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 13:57:52
HER DERDİN OLUR ÇARESİ, MEŞHURİ MESELDİR
LAKİN GÖNÜL YARESİNE ÇARE BULUNMAZ...

DİZELERİNİ HATIRLATTINIZ ÜSTADIM...ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.
MUSIKİ TADINDA,OKUMASINA DOYULMAYAN
ANLAM DOLU VE HARİKA BİR ANLATIM...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 13:54:11
TÜM ÇİÇEKÇİ KIZLARIN MUTLU OLMASI DİLEKLERİMLE
DUYARLI,VEFAKAR VE USTA KALEME SAYGILARDAN BİR DEMET BIRAKIYORUM.
ANLAM DOLU,HARİKA BİR ANLATIM VE OKUMAYA DOYULMAYAN
DİZELERDİ.EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK...SAYGIMDASINIZ SAYIN HOCAM...HŞT
Beyaz zambaklar, @gül peri
2.2.2011 12:22:23
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 13:50:32
ANLAM DOLUYDU...ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZELDİ.
OKUMASI DOYUMSUZDU.
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.TEBRİKLERİMİ VE DE SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 13:46:17
Islanmadan yaşamak kolay değil hayatı,
Bir yürek taşıyorsan akıtırsın gözyaşı,

İMZANIN BİLE ISLAĞININ ÇIKTIĞI GÜNÜMÜZDE
ISLANMAYAN YERİMİZ Mİ KALIYOR ÜSTADIM.
ÇOK GÜZEL BİR KONU YAKALAMIŞ,ÇOK TA GÜZEL İŞLEMİŞSİNİZ OYA GİBİ.
SEVEREK OKUDUM.TEBR...

Islak şiir, @UNALAN
2.2.2011 13:23:57
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 13:41:57
NE GÜZELDİ AŞK VARMIŞ AMA BEŞBİN SENE EVVELMİŞ DİYE GÜLÜŞTÜK..
bence gülmekten öte çok düşünülecek bir durum..
aşk bittikten sonra geriye ne kalıyor sorgulamak gerek...
aşk illaki beşeri aşk mıdır...herşeye aşık olunabilir...
konu güzel de anlatı...

halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 09:46:45
BU HASRETİN BİTMESİ TEMENNİSİYLE...
ŞİİR ÇOK GÜZEL,ANLAMLI,HÜZÜNLÜ,ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASINA DOYULMAYAN ŞİİRDİ.
RABBİM O GÜNAHSIZIN DA SİZİN DE YARDIMCISI OLSUN İNŞAALLAH,
TEZ ZAMANDA SEVENLERİ KAVUŞTURSUN BİRBİRİNE...SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 09:41:24
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ŞİİRDİ.
OKUMASINA DOYULMAYAN ANLAM YÜKLÜ DİZELER.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
Gecenin gizemi, @papatya07
2.2.2011 01:34:49
halilşakir
@halilsakir
2 Şubat 2011 Çarşamba 09:37:23
SEVDA DOLU,SİTEM DOLU,ANLAM DOLU...
ANLATIMI MÜKEMMEL,BİR HECE ŞİİRİ OLARAK
ARANAN NE VARSA HEPSİ MEVCUT...
OKUNASI DİZELERDİ.TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Duygusuz, @cemre2
2.2.2011 05:19:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
130.026
Şiir Okunma
3.106.431
Yazı Okunma
44.027
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL