(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAĞ BOZUMU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAĞ BOZUMU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sirke olmasın diye; Uyku,yemek unuttular, Ellerini,ayaklarını nasıl da Çabuk tuttular…
İki gün beklettiler, Meşe fıçılara koydular… Aşk ile mayalayıp, Sofralarda sundular. ANLAM YÜKÜ BİR ŞİİR OKUDUM ÇOK DEĞERLİ KALEMDEN.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
bağ bozumu anadolu da hüzündür biraz yaprakların sarardığı güneşin ufuklarda kısaldığı zamandır birde kan demektir üzümün kan renginde umudun düşlere yatmasıdır... sevgiler saygılar
Bizde Gaziantep'te üzüm pekmezini benzer şekilde yapardık.Çocukluğumu anımsadım.Zira artık yapılmıyor. Şiirinizde Bağ Bozumunu çok güzel anlatmışsınız. Kısa,öz ve güzel.
Hanımefendi, bağ bozumunda şarap yapımının en önemli unsurları ;seçilen üzümün tazeliği ve işlemlerin süratidir. Kısacık şiirinizde bu iki temel noktaya yaptığınız vurgu bu işi gözlemlediğinizin bir göstergesi gibiydi. Küçük ölçekli ev yapımı şarabın öyküsünü okudum sayfanızda ve çok güzeldi.Resim , şiirle pek uyumluydu.Tebrik eder saygılar sunarım.
vega4 tarafından 2/4/2011 12:29:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve dahi sevgilerini katıp, katıksız ve riyasız.. sabırdan süzüp sundular.. zehir de sunulsa yar elinden şerbet niyetine içiliptir ol demde.... yüreğinize sağlık hocam, saygılar...
RESİME BAKINCA İŞTE DEDİM ANTALYANIN MOR ÜZÜMÜ, AMA BU BAĞ BOZUMU.ANLAMLI VE ANLATIMI SÜPER BİR ŞİİRDİ. SEVEREK OKUDUM..TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Sirke olmasın diye; Uyku,yemek unuttular, Ellerini,ayaklarını nasıl da Çabuk tuttular…
İki gün beklettiler, Meşe fıçılara koydular… Aşk ile mayalayıp, Sofralarda gezdirdiler. YAZAN YÜREĞİNİZE VE EMEĞİNİZE SAĞLIK. GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM GÖNÜL SAYFANIZDA.
İki gün beklettiler,
Meşe fıçılara koydular…
Aşk ile mayalayıp,
Sofralarda sundular.
HIMM ŞİİRİ ÇOK GÜZEL AMMAAA RESİM BU SAATTE VALLAHİ ÖZENDİRDİ :) TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM.YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK.BAŞARILARIN DAİM OLSUN SELAM SEVGİMLE.