(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Işıklı ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Işıklı ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhebe, şiiriniz ve görsellik çok güzel...O kadar uyumlu ki...hayatta iki güzel şey genellikle bir arada olmuyor...Hem zenginlik hem sağlık gibi...Para çok istediğini yiyemiyorsun...Bir çok zenginin sadece haşlanmış patates yiyebildiğini duymuştum.tabiri caizsse hem şoför mahalli hem 25 kuruş olmuyor.Bir insanda bedeni kusur,hastalık ve fakirlikten mutlaka birisi var...Sabancının kızı zihinsel engelliydi.parayla eğitimden başka bir şey yapamadılar...yaradılıştaki sır belki de böyle.İnsan hçbir şeye muhtaç olmasa ve acizlik çekmese kibirden dolayı kendini bir şey sanıp sapıtmaya başlıyor.Derler ki Firavun hiç hastalanmadığı için ekndini tanrı sanmaya başlamış...fazla söze ne gerek var.Şiiriniz insana çok şey söylettirecek bir tema işlemiş...düşündürücü ve değerli...çok çok tebrk ediyorum efendim...güzellikler kaleminizden ve yüreğinizden eksilmesin...saygılarımla...Entellektüel.
Of yaaa tek kelime ile çok şey anlatılmış of bee 12 den vurmuş enfesss valla yüreğime sızdı şiir birkaç defa okudum kurguyu vurguyu sevdim kelimeleri getirip bir araya yorumda izahat edemedim farkındayım ALKIŞLIYORUM Çok ince hassas konuyu güzel işlemiş şiir of bee