Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 13:11:09
BUKADARCIKTA BENDEN OLSUN.
DUYARLI ANLAM DOLU YÜREĞİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM..SAYGILAR...HŞT

Batıyı örnek aldık, örf, adet oldu nanay
Gençlerimiz oynuyor, sokaklarda şinanay...
Kulakta aynı kaset, dinlesen dersin tuh tuh..
Hepsinin de dilinde, yak...

halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 13:03:55
BU FANİ ALEMDE YAPILMASI GEREKEN
EN GÜZEL BİR GÖREVİ YAPIYORSUN...NE MUTLU SANA.
TEBRİKLER,SELAM VE SEVGİLER...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 13:01:47
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
OKUMA ZEVKİ VEREN DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Dönecekmisin..., @Tercanlı24
4.2.2011 10:15:18
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 13:00:11
SEVDA YÜKLÜ,SEVGİ DOLU,VEFAKAR VE KADİRBİLİR BİR ŞİİR.
RABBİM BU TABLOYU ASLA BOZMASIN...ANLAMLI VE
HERZAMANKİ GİBİ OKUMA ZEVKİ VEREN DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 12:54:53
Nasıl bir seyehatki oturdun bir ışık hızı trende,
Seyehatin en alası bazen şu oturduğun yerde,
İzmir,İstanbul,Ankara,Antalya oturduğun yerde,
Yaz be ülgeci yaz işte teknoloji elinde...

Fethiye koylarından bazen dünya tatlısı bir kadın,
Resimle...

halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 12:17:51
anlam dolu,anlatım mükemmel...
okumasına doyulmayan harika dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 11:37:07
HAYRANLIK BIRAKAN BİR ŞİİRDİ.MUSIKİ TADINDA
SEVDA YÜKLÜ,ÖZLEM TÜTEN,
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR HECE ÇALIŞMASI...
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Canımın canı, @ruya_06
4.2.2011 11:03:34
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 11:33:19
dopdolu, güzel bir şiirdi okuduğum...
temiz bir çalışma, hoş bir emek ürünü olan bu şiiri ve
kaleminizi yürekten tebrik ediyorum...bende baharı özleyenlerdenim... saygılarımla...HŞT

Bahara özlem, @AYSE 09
4.2.2011 11:14:23
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 11:09:52
İÇ UYAKLARLA ŞİİRE ULAŞILMAZ BİR AHENK KATILMIŞ,
USTA ANLATIM SONUCU MEMBA SULARI GİBİ AKICI VE BİR İÇİMLİK,
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
GÜNE GELEN EN GÜZEL SERBEST ŞİİRDİ... SEVEREK OKUDUM...
TEBRİKLRE VE DE SAYGILAR.Ç..HŞT
Saat yirmi dört, @UNALAN
4.2.2011 08:30:40
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 10:18:30
Rabbim beni Necati hocamın taşlarında esirge...AMİN.
yine hicvin hası idi.anlatım ustalığı almış başını gitmiş.
hayranlıkla ama vibratör gibi titreyerek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Özürlerimle, @Necati Ocakcı
4.2.2011 10:08:35
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 10:13:30
ESPRİLERLE DOLU HAYAT DERSİNİN HASI İDİ...
TABİİ ANLAYANA...HAYRAN KALDIM BU DÖRTLÜĞE.
USTAMA EN DERİN SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 10:11:07
MUHTEŞEM Dİ...
ANLAMI,ANLATIMI,ŞİİRSEL TÜM NİTELİKLERİ
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL Dİ.HAYRANLIKLA OKUDUM.
BU ŞİİR YORUMU AŞMIŞ.KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.
SELAM VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 10:07:10
hayranlıkla okuduğum müstesna bir serbest şiirdi.
anlamı dopdolu,anlatımı okuma zevki veren
okuması doyumsuz dizelerdi...tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:59:22
HECENİN USTASINDAN ANLAM DOLU
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,OKUMASINA DOYULMAYAN
BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:42:37
AKIL DOLU,ANLAM VE ANLATIMI SÜPER,
ÖZ,ÖZLÜ VE ÇOK ÖZGÜN BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
İki ışıklı !, @Oya gedik
3.2.2011 22:51:34
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:38:30
YİNE ÇOK GÜZELDİ.ANLAM DOLU
ANLATIMI MÜKEMMEL,
OKUMASI DOYUMSUZ BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Hayaller, @Nurşenyıldız
4.2.2011 00:15:07
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:33:58
DOPDOLU BİR ŞİİRDİ.ANLAM,ANLATIM,DÜŞÜNCE
VE ANLATIM BÜTÜNLÜĞÜ HARİKA ŞİİRDİ.
SEVEREK,İBRETLE VE İMRENLE OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR USTAYA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:26:31
RESİME BAKINCA İŞTE DEDİM ANTALYANIN MOR ÜZÜMÜ,
AMA BU BAĞ BOZUMU.ANLAMLI VE ANLATIMI SÜPER BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM..TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Bağ bozumu, @cemre2
4.2.2011 00:06:36
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:24:15
HAYRANLIKLA OKUDUĞUM HARİKA BİR HECE ŞİİRİ...
ŞİİR NAMINA NE ARANIYORSA MRVCUT.
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN BİR ÇOK MÜKEMMEL KELAM,
HAYRANLIK DUYDUĞUM BİR ŞİRDİ VESSELAM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Şubat 2011 Cuma 00:20:33
TAMAMEN DOĞRU TESBİTLERLE YAZILMIŞ,
ANLAM DOLU VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR OKUDUM.
KUTLUYORUM...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
130.009
Şiir Okunma
3.106.280
Yazı Okunma
44.020
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL